Pagina 1 van 1

Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 23 aug 2017 20:15
door owijngaard
Probeer al 2 maanden een verhuizing bij Ziggo door te geven. Krijg dubbele pakketten thuis gestuurd. Mag ze ook weer terug sturen. Word uit het systeem gehaald. En vervolgens nog afgesloten op telefoon en internet.
Wat een beleid bij Ziggo. En niemand snapt hoe ze moeten werken. Iedereen doet maar wat.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 24 aug 2017 15:49
door Holy53
Heel vervelend.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 24 aug 2017 16:46
door Nevyn
U bent in de wet van Murphy beland

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 24 aug 2017 18:45
door renewouters
Hoe heb je de verhuizing doorgegeven?

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 24 aug 2017 23:24
door Bob Schurkjens
Normaal kun je op www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond terecht om je klacht te escaleren en opgelost te krijgen.

Ziggo doet hier alleen niet aan mee. Daarom kun je deze provider beter mijden.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 07:26
door crazyme
Bob Schurkjens schreef:Normaal kun je op http://www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond terecht om je klacht te escaleren en opgelost te krijgen.

Ziggo doet hier alleen niet aan mee. Daarom kun je deze provider beter mijden.
Normaal communiceer je gewoon met het bedrijf zelf.

Een verhuizing is dagelijks werk, er zal dus wel iets bijzonders zijn.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 09:22
door Ziggowebteam
Al twee maanden bezig? Dat duurt wel erg lang! We gaan je helpen! Wil je ons een privébericht sturen met jouw klantnummer, adres en probleem? Via Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare) of Facebook (http://bit.ly/FBziggo) mag natuurlijk ook.

Groet,
Ben - Ziggo Webcare

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 09:42
door Bob Schurkjens
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d

455 klachten die Ziggo links laat liggen. Ziggo was het vast niet eens met dit initiatief van de Consumentenbond. Klant is koning, Ziggo is Keizer? Wat een mentaliteit.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 15:51
door Nijogeth
Bob Schurkjens schreef:https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d

455 klachten die Ziggo links laat liggen. Ziggo was het vast niet eens met dit initiatief van de Consumentenbond. Klant is koning, Ziggo is Keizer? Wat een mentaliteit.
455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 16:46
door sylvesterb
Nijogeth schreef: 455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?
835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Ziggo 455
UPC 86
Vodaphone 276

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 19:38
door crazyme
sylvesterb schreef:
Nijogeth schreef: 455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?
835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Ziggo 455
UPC 86
Vodaphone 276
Wie zegt dat ze niet opgepakt worden ? Klanten dumpen overal waar ze maar kunnen hun ellende in de hoop dat hun eisen dan wel worden ingewilligd.

In het openbaar klachten afwikkelen als bedrijf is tegen alle protocollen. Als bedrijf wordt je bij elk weerwoord finaal afgebrand, dus kun je maar beter je snavel houden. Of reageren met "mail uw klantnummer dan nemen wij contact op"

Oplossingen vindt je niet in het openbaar. Een kabinetsformatie zal ook niet slagen met de camera's er bovenop. (En zonder camera's is ook geen garantie overigens)

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 19:54
door sylvesterb
crazyme schreef:
sylvesterb schreef:
Nijogeth schreef: 455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?
835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Ziggo 455
UPC 86
Vodaphone 276
Wie zegt dat ze niet opgepakt worden ? Klanten dumpen overal waar ze maar kunnen hun ellende in de hoop dat hun eisen dan wel worden ingewilligd.

In het openbaar klachten afwikkelen als bedrijf is tegen alle protocollen. Als bedrijf wordt je bij elk weerwoord finaal afgebrand, dus kun je maar beter je snavel houden. Of reageren met "mail uw klantnummer dan nemen wij contact op"

Oplossingen vindt je niet in het openbaar. Een kabinetsformatie zal ook niet slagen met de camera's er bovenop. (En zonder camera's is ook geen garantie overigens)
Dus KPN, XS4ALL, Telfort en tientallen andere bedrijven handelen tegen de protocollen om de klachten daar te behandelen en Ziggo is een prima provider want deze negeert de klachten die bij de consumentenbond naar voren komen.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 20:27
door crazyme
Wie zegt dat de klachten genegeerd worden ?

En de klachten komen op dezelfde manier naar voren als op deze site : een klant dumpt zijn frustratie.

Vaak genoeg gezien : openingspost met veel kabaal en een ts die we nooit meer terug zien.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 20:32
door sylvesterb
crazyme schreef:Wie zegt dat de klachten genegeerd worden ?

En de klachten komen op dezelfde manier naar voren als op deze site : een klant dumpt zijn frustratie.

Vaak genoeg gezien : openingspost met veel kabaal en een ts die we nooit meer terug zien.
De consumentenbond heeft hiervoor een mooi systeem gebouwd, als de klager niet reageert dan wordt de klacht afgehandeld als opgelost. Ik heb zeer goede ervaringen met klachtkompas, omdat je bij de grotere providers via de helpdesk/klantenservice soms gewoon niet verder komt. Bij Ziggo kom je niet verder via Facebook, Twitter maar als je hier iets post dan zijn ze er altijd redelijk snel bij. Ziggo heeft helaas het UPC beleid overgenomen voor het behandelen van klachten.

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Geplaatst: 25 aug 2017 20:57
door Nijogeth
sylvesterb schreef:
crazyme schreef:
sylvesterb schreef: 835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Wie zegt dat ze niet opgepakt worden ? Klanten dumpen overal waar ze maar kunnen hun ellende in de hoop dat hun eisen dan wel worden ingewilligd.

In het openbaar klachten afwikkelen als bedrijf is tegen alle protocollen. Als bedrijf wordt je bij elk weerwoord finaal afgebrand, dus kun je maar beter je snavel houden. Of reageren met "mail uw klantnummer dan nemen wij contact op"

Oplossingen vindt je niet in het openbaar. Een kabinetsformatie zal ook niet slagen met de camera's er bovenop. (En zonder camera's is ook geen garantie overigens)
Dus KPN, XS4ALL, Telfort en tientallen andere bedrijven handelen tegen de protocollen om de klachten daar te behandelen en Ziggo is een prima provider want deze negeert de klachten die bij de consumentenbond naar voren komen.
Ik vind het idioot om de kwaliteit van een provider af te leiden uit het feit of men wel of niet iets doet met klachten op één bepaalde site.