Pagina 1 van 1

mijn postbank.nl

Geplaatst: 26 mei 2004 22:02
door Hans Johan
Ook ik heb regelmatig problemen met mijn postbank.
Ik heb de afgelopen dagen meerdere malen geen aansluiting
gehad ,dan weer door technische problemen bij de postbank
en dan weer door grote drukte , dit gebeurde zowel overdag als in de
avond ,ook nu ben ik vanavond al bezig vanaf 18.oo uur en het is nu
22.00 uur en nog geen mogelijkheden om overschrijvingen te doen
wel de mededeling dat je wel kunt internetsparen dus dat verhaal
van storing klopt ook niet helemaal .

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 26 mei 2004 22:16
door MAXIEM
Dag Hans Johan,
:evil: Voor de zoveelste keer (zelfs tijdens de Europacup finale) is Mijn Postbank weer onbereikbaar. Ook ik vraag me af waarom je ten dele wel en ten dele niet kunt bankieren. Van die 24-uur service blijft zo weinig over. Groeten, Ton.

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 27 mei 2004 15:49
door paul s
Inderdaad mijn postbank is regelmatig uit de lucht. Meestal is het redelijk snel weer verholpen, dat wel.
Waar ik me nog het meest aan stoor is de enorme sloomheid van die site. Girotel was vliegensvlug hiermee in vergelijking. Je kunt tijdens het ophalen van je rekeninggegevens (overigens pas bereikbaar via meerdere clicks) gerust nog even op een andere site surfen. Tijd zat.
Gaap...

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 28 mei 2004 21:50
door KP
De besparing die de postbank gaat realiseren door de papierwinkel van de afschrijvingsoverzichten af te schaffen mogen ze wat mij betreft direct in het verbeteren van de beschikbaarheid en de snelheid van mijn postbank.nl steken! Wat een frustratie levert die site! :x

En dan vanavond deze melding:
"Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds ."

Ja hallo, wat nou "bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds"? Eerst iedereen het internet op jagen en dan gaan roepen dat je er geen gebruik van kunt maken. :evil:

Een EXTRA koude douche voor deze non-service!

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 28 mei 2004 22:07
door agk
Ik had ook alles aangevraagd en ontvangen, maar heb me nooit ingelogd, nadat ik al deze berichten op het net zag! Blijf het lekker ouderwets doen.
agk

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 28 mei 2004 22:22
door MAXIEM
Ik ben sinds 1-2-04 gebruiker van Mijn Postbank.nl. Het is een grote ellende: vaak uit de lucht (niet bereikbaar), half uit de lucht (gedeeltelijk bereikbaar), geen real time transacties, behalve als je geld op het postkantoor ophaalt (dan is het bedrag wel in twee seconden van je rekening afgeboekt), zeer trage site met meerdere klikken om op datgene te komen waar je moet zijn, enz.enz. Ik denk erover om over te stappen naar een andere bank. Weet iemand een goeie bank die deze ellende niet heeft? Met dank, groeten, Ton.

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 29 mei 2004 09:36
door agk
Ik internetbankier al ruim 2 jaar met zowel de Rabo als ABN en daar heb ik nog nooit last mee gehad. Tot nu toe werkt het prima bij mij!

Daarom dacht ik, omdat wij voor de wat kleinere bedragen de Postbank al hadden, gaan we daar ook maar het net mee op. Maar aangezien wat ik hoor en hier lees, gaat dat niet door!

Zoals gezegd, ik heb alles er al voor in huis gekregen, maar doe niet eens de moeite meer om het op de pc te zetten. Ik ga me echt niet zitten ergeren ,als het postkantoor bij mij op nog geen 250 m van mijn huis ligt. Ik kom nog wel ouderwets aan de balie, voor zolang dat nog blijft bestaan!

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 29 mei 2004 09:50
door Gast
van alles hierboven begrijp ik niets,ik ben van girotel over gestapt op mijn postbank toen die kwam, de eerste week was een ramp om dat iedereen er toen mee begon, maar daarna kom ik er bijna elke dag niet problemen alleen het vele clikken daar ben ik het mee eens,

gr Gerrie

Re: mijn postbank.nl

Geplaatst: 29 mei 2004 09:53
door Gast
lees (elke dag geen problemen)

Gerrie