Verwachte overlast van bouwwerkzaamheden tijdens vakantie
Geplaatst: 27 aug 2017 13:39
Goedendag,
Ik zit met een probleem en weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken en wat ik eraan kan doen. Misschien is er iemand die mij advies kan geven. Even voor de duidelijkheid, het gaat over werkzaamheden die plaatsvinden tijdens onze vakantie van 9 september tot en met 16 september. Wij gaan ter ere van mijn ouders 35e jarige huwelijk met het gezin, vader, moeder, kinderen en kleinkind een weekje naar Gran Canaria.
3,5 week voor vertrek krijg ik het volgende bericht van de Vakantiediscounter toezonden:
Wij hebben de volgende informatie ontvangen van de reisorganisatie Neckermann:
Het management van Hotel Dorado Beach heeft ons laten weten dat het helaas niet mogelijk is om op het kleine zandstrand La Lajilla te komen vanaf het hotel.
Andere stranden in de omgeving zijn wel toegankelijk.
De gemeente Arguineguin heeft namelijk besloten om, teneinde de kuststrook te verfraaien, een nieuw wandelboulevard aan te leggen aan de zeezijde.
De werkzaamheden vinden plaats van maandag t/m zaterdag van 9 uur tot 17.30 uur.
De hotelier doet zijn uiterste best u een kamer te geven zo ver mogelijk bij de werkzaamheden vandaan.
Wij beseffen dat dit voor u een vervelende mededeling kan zijn, hiervoor bieden wij onze excuses aan.
Daar deze werkzaamheden worden uitgevoerd door een derde partij hebben zowel wij als reisorganisatie als de hotelier geen invloed op deze situatie.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dé VakantieDiscounter
Onderstaande mail heb ik verzonden naar de vakantiediscounter;
Wij zijn behoorlijk geschrokken van onderstaand bericht met betrekking tot de werkzaamheden die gaan plaatsvinden gedurende onze vakantie in Hotel Dorado Beach.
Mijn ouders hebben juist gekozen voor een all inclusieve vakantie om zo niet tegen extra kosten aan te lopen, door de vakantie voornamelijk in en rondom het hotel door te brengen.
Een wandelboulevard aanleggen gaat vast en zeker gepaard met een hoop lawaai.
Met een baby van 1 jaar zien zij hier enorm tegenop. Zij hebben bewust gekozen voor een hotel aan een strand omdat dit ideaal is voor de baby.
De werkzaamheden brengt met zich mee dat wij geen gebruik kunnen maken van dit strand bij het hotel, waardoor we genoodzaakt zijn standen verderop te zoeken, wat weer extra kosten met zich meebrengt. Hierdoor kunnen we namelijk geen gebruik maken van de all inclusieve faciliteiten die het hotel biedt. Tevens moeten er extra kosten (eten, drinken, vervoer) gemaakt worden om naar een ander strand toe te kunnen.
Verder slaapt de baby overdag twee keer. Wij zijn bang dat dit ook lastig gaat worden door de werkzaamheden.
Als wij dit van te voren hadden geweten dat hadden we deze reis niet geboekt. Wat een fantastische reis had moeten worden, voelt nu toch als een behoorlijke domper.
Ik ga ervan uit dat u begrip toont voor onze situatie en dat er een passende oplossing gevonden wordt om toch met een goed gevoel op vakantie te gaan.
Vervolgens krijg ik het volgende antwoord van de Vakantiediscouter;
Bedankt voor uw e-mail.
Het spijt ons te moeten vernemen dat u zo geschrokken bent van de situatie ter plaatse. Wij begrijpen dat dit een vervelende maar vooral ook geen prettige situatie is.
Zoals onze collega al eerder heeft benoemd in haar e-mail worden deze werkzaamheden uitgevoerd door een derde partij en hebben zowel wij als reisorganisatie als de hotelier geen invloed op deze situatie.
Mocht u willen omboeken naar een andere accommodatie in de omgeving, dan kunt u een kijkje nemen op de website van Neckermann.
Uw huidige reis in immers bij Neckermann ondergebracht. Echter, is het niet mogelijk om uw reis kosteloos te wijzigen.
Als u wenst uw accommodatie te wijzigen, dan dient u uw reeds geboekte vakantie tegen kosten te annuleren en dient u een gehele nieuwe boeking te maken.
Wij begrijpen dat het een vervelende mededeling is, maar door onmacht kunnen wij helaas niets aan de situatie veranderen.
Het spijt ons u niet positiever te kunnen berichten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
dé VakantieDiscounter
Nu is mijn vraag aan jullie, wat kan ik doen? Als wij dit eerder geweten hadden dan hadden we de reis nog kosteloos kunnen annuleren/omboeken.
Of moeten we gewoon afwachten en hopen dat de overlast meevalt? Als dat niet zo is dan valt een hele dure vakantie flink in duigen.
Graag jullie advies! Alvast dank.
Ik zit met een probleem en weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken en wat ik eraan kan doen. Misschien is er iemand die mij advies kan geven. Even voor de duidelijkheid, het gaat over werkzaamheden die plaatsvinden tijdens onze vakantie van 9 september tot en met 16 september. Wij gaan ter ere van mijn ouders 35e jarige huwelijk met het gezin, vader, moeder, kinderen en kleinkind een weekje naar Gran Canaria.
3,5 week voor vertrek krijg ik het volgende bericht van de Vakantiediscounter toezonden:
Wij hebben de volgende informatie ontvangen van de reisorganisatie Neckermann:
Het management van Hotel Dorado Beach heeft ons laten weten dat het helaas niet mogelijk is om op het kleine zandstrand La Lajilla te komen vanaf het hotel.
Andere stranden in de omgeving zijn wel toegankelijk.
De gemeente Arguineguin heeft namelijk besloten om, teneinde de kuststrook te verfraaien, een nieuw wandelboulevard aan te leggen aan de zeezijde.
De werkzaamheden vinden plaats van maandag t/m zaterdag van 9 uur tot 17.30 uur.
De hotelier doet zijn uiterste best u een kamer te geven zo ver mogelijk bij de werkzaamheden vandaan.
Wij beseffen dat dit voor u een vervelende mededeling kan zijn, hiervoor bieden wij onze excuses aan.
Daar deze werkzaamheden worden uitgevoerd door een derde partij hebben zowel wij als reisorganisatie als de hotelier geen invloed op deze situatie.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dé VakantieDiscounter
Onderstaande mail heb ik verzonden naar de vakantiediscounter;
Wij zijn behoorlijk geschrokken van onderstaand bericht met betrekking tot de werkzaamheden die gaan plaatsvinden gedurende onze vakantie in Hotel Dorado Beach.
Mijn ouders hebben juist gekozen voor een all inclusieve vakantie om zo niet tegen extra kosten aan te lopen, door de vakantie voornamelijk in en rondom het hotel door te brengen.
Een wandelboulevard aanleggen gaat vast en zeker gepaard met een hoop lawaai.
Met een baby van 1 jaar zien zij hier enorm tegenop. Zij hebben bewust gekozen voor een hotel aan een strand omdat dit ideaal is voor de baby.
De werkzaamheden brengt met zich mee dat wij geen gebruik kunnen maken van dit strand bij het hotel, waardoor we genoodzaakt zijn standen verderop te zoeken, wat weer extra kosten met zich meebrengt. Hierdoor kunnen we namelijk geen gebruik maken van de all inclusieve faciliteiten die het hotel biedt. Tevens moeten er extra kosten (eten, drinken, vervoer) gemaakt worden om naar een ander strand toe te kunnen.
Verder slaapt de baby overdag twee keer. Wij zijn bang dat dit ook lastig gaat worden door de werkzaamheden.
Als wij dit van te voren hadden geweten dat hadden we deze reis niet geboekt. Wat een fantastische reis had moeten worden, voelt nu toch als een behoorlijke domper.
Ik ga ervan uit dat u begrip toont voor onze situatie en dat er een passende oplossing gevonden wordt om toch met een goed gevoel op vakantie te gaan.
Vervolgens krijg ik het volgende antwoord van de Vakantiediscouter;
Bedankt voor uw e-mail.
Het spijt ons te moeten vernemen dat u zo geschrokken bent van de situatie ter plaatse. Wij begrijpen dat dit een vervelende maar vooral ook geen prettige situatie is.
Zoals onze collega al eerder heeft benoemd in haar e-mail worden deze werkzaamheden uitgevoerd door een derde partij en hebben zowel wij als reisorganisatie als de hotelier geen invloed op deze situatie.
Mocht u willen omboeken naar een andere accommodatie in de omgeving, dan kunt u een kijkje nemen op de website van Neckermann.
Uw huidige reis in immers bij Neckermann ondergebracht. Echter, is het niet mogelijk om uw reis kosteloos te wijzigen.
Als u wenst uw accommodatie te wijzigen, dan dient u uw reeds geboekte vakantie tegen kosten te annuleren en dient u een gehele nieuwe boeking te maken.
Wij begrijpen dat het een vervelende mededeling is, maar door onmacht kunnen wij helaas niets aan de situatie veranderen.
Het spijt ons u niet positiever te kunnen berichten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
dé VakantieDiscounter
Nu is mijn vraag aan jullie, wat kan ik doen? Als wij dit eerder geweten hadden dan hadden we de reis nog kosteloos kunnen annuleren/omboeken.
Of moeten we gewoon afwachten en hopen dat de overlast meevalt? Als dat niet zo is dan valt een hele dure vakantie flink in duigen.
Graag jullie advies! Alvast dank.