Grootste soap die KPN, Koninklijke PTT Nederland heet
Geplaatst: 31 aug 2017 18:15
De Grootste Nederlandse Soap die KPN ( Koninklijke PTT Nederland N.V.) heet !
En niet te vergeten erfgenaam monopolist van het telefoon netwerk.
Het blijkt steeds meer dat ze zich wat betreft beloftes in de reclames steeds meer gedragen als ordineren prijsvechters die beloftes niet nakomen of maar ten delen.
De Stichting Reclame Code maakt zich druk over een foute tekst op nagellak maar de aan KPN (Koninklijke PTT Nederland) doet men niets.
Maar nu het echte probleem :
Na heel lang wachten en uitstellen van wat ze beloofden is op 19 & 20 juni mijn internet verbinding van 12 MB’s naar 100 MB’s verhoogd.
1) Maandag 19 juni, Elektronica om gezet en had ik geen internet meer en op 20 juni moest er nog een monteur komen om de bedrading om te zeten in de straatkast omdat ze dat even vergeten waren .
In de daarop volgende dagen dacht ik, zal mijn Internet pakket aanpassen van 80 Mbit/s naar 100 Mbit/s voor dat ze het terug regelen. ( KPN meld op mijn postcode 100 Mbit/s beschikbaar en dat was op dat moment ok het geval.)
2) Na een korte periode afwezigheid (30-6 t/m 5-7) was mijn internet verbinding terug ge zakt naar Maximaal 46 Mbit/s en in de avond rond 20 uur 34 Mbit/s.
3) Vrijdag 7 jullie, KPN klantenservice gebeld en vertelt dat de internet snelheid veel te laag is, ze stuurde een monteur.
4) Zaterdag 8 jullie, 8:00 uur Komt er een monteur en onderzoekt heel de installatie grondig tot in de straatkast en vervangt voor de zekerheid het telefoon stopcontact.
De koperkabel van 20 Meter naar de straatkast meet een zeer goede waarden en absoluut geen storing.
De monteur vertelde dat hij had gehoor dat er in een centrale blikseminslag geweest is en daarom er problemen met de internet snelheid is.
De monteur heeft zijn bevindingen doorgegeven en vertelde dat KPN terug beld .
5) Zaterdag 8 juli, 16:00 uur KPN TD Belt mij dat de monteur gemeld heeft dat alles goed is en dat hij nies verder voor mij kan doen om reden hij niet weet wat mijn Internet pakket is en dat ik maar weer contact op moest nemen KPN klantenservice .
6) Zaterdag 8 juli, 17:00 uur KPN klantenservice gebeld en medegedeeld wat KPN TD mij aangeraden heeft .
klantenservice zij, u aansluiting moet aangepast worden naar Pair Bondig van uit de straat kast.(4 draad systeem) u ontvangt binnen twee weken pet post bericht hoe en wanneer dat gaat gebeuren , ondanks ik hem vertelde mijn aansluiting 20 Meter van af de straatkast is en de monteur die de aansluiting in de straatkast heeft gemaakt de kabel naar mijn huis nameting zeer goed was.
7) Maandag 31 juli, KPN klantenservice gebeld I.V.M na 3 weken nog geen Post bericht over Pair Bonding.
Word weer een monteur gestuurd en zegt dat er een bridge step in de lijn zit.
Vrijdag 4 augustus, 14:00 uur Komt er een monteur en meet de installatie is goed maar de straatkast levert niet meer als 51 Mbit/s en geeft het door aan TD KPN
9) Vrijdag 4 augustus, 16:50 uur Belt KPN TD dat ze een nieuwe ExperiaBox 10 stuurt en of ik hem kan plaatsen en als het na een aantal uren nog niet goed werkt weer te bellen met door hem opgegeven nummer van KPN TD
10) Zaterdag 5 augustus, ExperiaBox 10 bij servicepunt opgehaald en omgewisseld met als gevolg geen verschil.
KPN TD terug gebeld en er komt weer een monteur.
11) Maandag 7 augustus, 8:00 uur Komt er een monteur en onderzoekt heel de installatie grondig tot in de straatkast en meet de uitgang kaart en heel de straat kast in samenwerking KPN TD en komen tot de conclusie dat de staatkast max 51 MB’s
doorgeeft ook naar al de andere abonnees .
De monteur verteld dat KPN TD terug belt .
12) Maandag 7 augustus, 13:00 uur KPN TD belt mij met de mededeling dat mijn klachten en de verslagen van de monteurs door gestuurd naar voor deze zaak naar een afdeling die dit probleem moet oplossen en het duurt vijf dagen voor zij beantwoorden wat er gaat gebeuren.
13) Dinsdag 15 augustus, KPN TD belt mij met de mededeling dat de problemen in een centrale zit maar dat de verantwoordelijke persoon tot dinsdag 22 augustus op vakantie is en mij over een week meer kan melden.
14) Donderdag 24 augustus, KPN TD belt mij met de mededeling dat er nog geen oplossing is en dat ik waarschijnlijk geïnformeerd word als er wat bekend is.
Nu woensdag 30 augustus nog steeds geen enkel bericht van KPN.
Het moraal van dit verhaal is dat Koninklijke PTT Nederland zich nog steeds Koninklijk verheven voel van hen abonnees.
PS. Helaas is er geen goed alternatief voor de monopolist van het telefoon netwerk als een kabelaar met hier een zeer verouderd netwerk vol met storingen .
Groet, Ernst
En niet te vergeten erfgenaam monopolist van het telefoon netwerk.
Het blijkt steeds meer dat ze zich wat betreft beloftes in de reclames steeds meer gedragen als ordineren prijsvechters die beloftes niet nakomen of maar ten delen.
De Stichting Reclame Code maakt zich druk over een foute tekst op nagellak maar de aan KPN (Koninklijke PTT Nederland) doet men niets.
Maar nu het echte probleem :
Na heel lang wachten en uitstellen van wat ze beloofden is op 19 & 20 juni mijn internet verbinding van 12 MB’s naar 100 MB’s verhoogd.
1) Maandag 19 juni, Elektronica om gezet en had ik geen internet meer en op 20 juni moest er nog een monteur komen om de bedrading om te zeten in de straatkast omdat ze dat even vergeten waren .
In de daarop volgende dagen dacht ik, zal mijn Internet pakket aanpassen van 80 Mbit/s naar 100 Mbit/s voor dat ze het terug regelen. ( KPN meld op mijn postcode 100 Mbit/s beschikbaar en dat was op dat moment ok het geval.)
2) Na een korte periode afwezigheid (30-6 t/m 5-7) was mijn internet verbinding terug ge zakt naar Maximaal 46 Mbit/s en in de avond rond 20 uur 34 Mbit/s.
3) Vrijdag 7 jullie, KPN klantenservice gebeld en vertelt dat de internet snelheid veel te laag is, ze stuurde een monteur.
4) Zaterdag 8 jullie, 8:00 uur Komt er een monteur en onderzoekt heel de installatie grondig tot in de straatkast en vervangt voor de zekerheid het telefoon stopcontact.
De koperkabel van 20 Meter naar de straatkast meet een zeer goede waarden en absoluut geen storing.
De monteur vertelde dat hij had gehoor dat er in een centrale blikseminslag geweest is en daarom er problemen met de internet snelheid is.
De monteur heeft zijn bevindingen doorgegeven en vertelde dat KPN terug beld .
5) Zaterdag 8 juli, 16:00 uur KPN TD Belt mij dat de monteur gemeld heeft dat alles goed is en dat hij nies verder voor mij kan doen om reden hij niet weet wat mijn Internet pakket is en dat ik maar weer contact op moest nemen KPN klantenservice .
6) Zaterdag 8 juli, 17:00 uur KPN klantenservice gebeld en medegedeeld wat KPN TD mij aangeraden heeft .
klantenservice zij, u aansluiting moet aangepast worden naar Pair Bondig van uit de straat kast.(4 draad systeem) u ontvangt binnen twee weken pet post bericht hoe en wanneer dat gaat gebeuren , ondanks ik hem vertelde mijn aansluiting 20 Meter van af de straatkast is en de monteur die de aansluiting in de straatkast heeft gemaakt de kabel naar mijn huis nameting zeer goed was.
7) Maandag 31 juli, KPN klantenservice gebeld I.V.M na 3 weken nog geen Post bericht over Pair Bonding.
Word weer een monteur gestuurd en zegt dat er een bridge step in de lijn zit.
Vrijdag 4 augustus, 14:00 uur Komt er een monteur en meet de installatie is goed maar de straatkast levert niet meer als 51 Mbit/s en geeft het door aan TD KPN
9) Vrijdag 4 augustus, 16:50 uur Belt KPN TD dat ze een nieuwe ExperiaBox 10 stuurt en of ik hem kan plaatsen en als het na een aantal uren nog niet goed werkt weer te bellen met door hem opgegeven nummer van KPN TD
10) Zaterdag 5 augustus, ExperiaBox 10 bij servicepunt opgehaald en omgewisseld met als gevolg geen verschil.
KPN TD terug gebeld en er komt weer een monteur.
11) Maandag 7 augustus, 8:00 uur Komt er een monteur en onderzoekt heel de installatie grondig tot in de straatkast en meet de uitgang kaart en heel de straat kast in samenwerking KPN TD en komen tot de conclusie dat de staatkast max 51 MB’s
doorgeeft ook naar al de andere abonnees .
De monteur verteld dat KPN TD terug belt .
12) Maandag 7 augustus, 13:00 uur KPN TD belt mij met de mededeling dat mijn klachten en de verslagen van de monteurs door gestuurd naar voor deze zaak naar een afdeling die dit probleem moet oplossen en het duurt vijf dagen voor zij beantwoorden wat er gaat gebeuren.
13) Dinsdag 15 augustus, KPN TD belt mij met de mededeling dat de problemen in een centrale zit maar dat de verantwoordelijke persoon tot dinsdag 22 augustus op vakantie is en mij over een week meer kan melden.
14) Donderdag 24 augustus, KPN TD belt mij met de mededeling dat er nog geen oplossing is en dat ik waarschijnlijk geïnformeerd word als er wat bekend is.
Nu woensdag 30 augustus nog steeds geen enkel bericht van KPN.
Het moraal van dit verhaal is dat Koninklijke PTT Nederland zich nog steeds Koninklijk verheven voel van hen abonnees.
PS. Helaas is er geen goed alternatief voor de monopolist van het telefoon netwerk als een kabelaar met hier een zeer verouderd netwerk vol met storingen .
Groet, Ernst