Pagina 1 van 1
leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 27 mei 2004 14:31
door tonderella
Hallo meneer Leen bakker,leuke reclame he, met de aanbieding van stoel Sydney, van 139 nu voor 69 euri, woendsdag 26 mei de filialen in noord, zuid en oost in amsterdam bezocht, geen stoel te vinden.
Pas in het filiaal oost kwamen we er achter dat ze alleen in zaandam en beverwijk werden verkocht.
had u dat niet in de folder kunnen zetten ?
bedankt voor een totaal verloren middag, jammer van de benzine,
uw folders gaan in het vervolg zo bij het oud papier!
dag meneer bakker.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 04 jul 2004 19:33
door HJ
Zal wel... Sommige mensen maken er een sport van om anderen door het slijk te halen. Als je nou gewoon had gezegd dat je dat artikel wilde, hadden ze het gewoon voor je kunnen bestellen.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 04 jul 2004 19:34
door vic
ja inderdaad een beetje DOM van je
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 09 jul 2004 17:16
door tonderella
HA, twee werknemers van Leen Bakker ?
Door het slijk halen en dom ?
Kunnen jullie niet lezen ?
Ik noem dit misleidende reclame, Leen Bakker moet netjes vermelden
dat deze stoelen niet in de filialen in Amsterdam te koop zijn,
Bovendien ga ik geen stoel bestellen die ik niet kan zien en waar ik niet in kan zitten.
Zo duidelijk genoeg?
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 09 jul 2004 17:50
door Gast
Ach, dit is wel heel erg zielig, tonderella.
2 personen zijn het niet met je eens en het zijn meteen werknemers van leenbakker.
Je zou ook eens bij jezelf te raden kunnen gaan natuurlijk
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 13 jul 2004 10:53
door diny1
dat is geklets natuurlijk, je wilt eerst een stoel bekijken en dan eens uitproberen en dan kun je beslissen of je hem kopen wilt. Maar Leen Bakker had het WEL in de folder moeten zetten, Ik geef U groot gelijk
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 14 jul 2004 15:40
door tonderella
Inderdaad GAST, dat:ha. twee werknemers van Leen Bakker? had ik niet moeten schrijven, vooral niet omdat het personeel mij in boven genoemde filialen heel behulpzaam en correct te woord heeft gestaan.
Van de rest neem ik niets terug !
Dus sorry werknemers!!!!!
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 14 jul 2004 19:43
door HJ
Ben inderdaad een werknemer van Leentje en doe m'n werk met veel plezier! De filialen in Amsterdam zijn waarschijnlijk te laat geweest met het bestellen van de betreffende fauteuil. Soms wordt er door het hoofdkantoor niet genoeg ingekocht. Als je dan filialen hebt die er gelijk 15 bestellen, tja, dan blijft er voor een ander filiaal dus helemaal niks over. Wil niet zeggen dat dit in een folder had moeten staan. De betreffende filialen hadden er beter op in moeten spelen. De folders worden ver van tevoren al gedrukt.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 16 jul 2004 18:33
door shad
Het is niet de eerste keer dat Leen Bakker dit doet, ze maken altijd grofe fouten, maar ja wat kan je er tegen doen.
ik heb ook zelf bestelling bij ze gedaan die na een paar weken niet mee bezoergd werden door een fout van de filiaal, of de hoofkantoor
.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 19 jul 2004 16:18
door Gast
Geplaatst op 09 Jul 2004 17:50 door Gast
Ach, dit is wel heel erg zielig, tonderella.
2 personen zijn het niet met je eens en het zijn meteen werknemers van leenbakker.
Je zou ook eens bij jezelf te raden kunnen gaan natuurlijk
Geplaatst op 14 Jul 2004 19:43 door HJ
Ben inderdaad een werknemer van Leentje en doe m'n werk met veel plezier! De filialen in Amsterdam zijn waarschijnlijk te laat geweest met het bestellen van de betreffende fauteuil. Soms wordt er door het hoofdkantoor niet genoeg ingekocht. Als je dan filialen hebt die er gelijk 15 bestellen, tja, dan blijft er voor een ander filiaal dus helemaal niks over.
Aha, dus iets te voorbarig geweest met uw reactie Gast / HJ /vic.
En wat een onzinnig verhaal over bestellen en te weinig ingekocht.
Als je een landelijke keten hebt, en ook landelijk dezelfde aanbieding(en) doet, zorg je toch voor voldoende voorraad.
Als voorraad afhangt van de vraag die er op een aanbieding komt, ben je volgens mij verkeerd bezig en te laat
Als je wel kunt bestellen zonder eerst gezien (en in dit geval ook gevoeld) te hebben waar we het eigenlijk over hebben, dan ben je volgens mij ook verkeerd bezig.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 20 jul 2004 14:00
door Gast
Niks te voorbarig. Valt me gewoon op dat terwijl er altijd het zelfde gereageerd wordt wanneer je het toevallig met het bedrijf eens bent.
Het eerste wat gezegd wordt is dat je dan wel een medewerker van het bedrijf zal zijn.....
En dat terwijl je de persoon die antwoord helemaal niet kent.
Dat is dus een voorbarige conclusie.
Wanneer het dan toevallig wel een keer het geval is dan is dat een meevaller.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 01 sep 2005 01:50
door midago
Tjonge jonge, elk filiaal kan alles bestellen wat in de folder staat.
dit is zeuren om het zeuren.
Re: leen bakker en zijn lokkertjes
Geplaatst: 10 sep 2005 03:44
door sjaan banaan
wij hebben jaren geleden wel eens wat bij ons leen besteld en jawel binnen no time bezorgt en daar houden wij wel van.
Wij wachten nml. niet graag op meubels etc. En dan is die leen wel handig toch? En zeg nou niet het is allemaal prulspul want mijn motto is:
Op een dure bank moet je minimaal 10 jaar zitten en een bank van leen vervang je indien nodig elke 3 jaar!! En dus telkens een nieuw intereur ipv saaie zelfde duren spul............
En al zou je het prulspul vinden,........ons een worst, daar is de prijs tenslotte ook naar.
Het is net als bij de aldi, staan al die wijven achter je in de rij te zeuren dat er niet meer kassa' s open zijn!! WORD WAKKER TRUT DAAROM IS HET OOK GOEDKOOP! Als je service wil moet je naar AH gaan en dus qua
meubels ook naar een dure speciaalzaak!! (en dan hopen dat ze tijdig leverenm!)