Pagina 1 van 1
overstap ziggo
Geplaatst: 04 sep 2017 13:13
door lambertine.roos-de-graaf
Ik ben na jaren overgestapt naar kpn ,op 16 maart beeindigde ik mijn abonnement .Alles ging oke dacht ik ,maar ik kreeg van ziggo nog een rekening over april .Deze weigerde ik te betalen . Eind april kreeg ik te horen dat ik nog 41 euro van hun tegoed had .Eind mei kreeg ik een mail , dat ik het tv kastje niet had terug gestuurd .Deze werd verrekend met de 41 euro .Ik had de bonnen van de parketdienst bewaard ,ziggo gebeld kosten 3,20 euro .Eind juni weer bericht ,dit is u eindrekening u krijgt 41 euro van ons binnen 2 maanden Het is nu september en ik heb nog steeds mijn geld niet terug
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 04 sep 2017 13:54
door reggie2
Vraag het eens op Facebook of Twitter , meestal krijg je daar snel antwoord.
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 04 sep 2017 14:04
door stofzuigertje
Meld via E mail naar dit forum.
Weten ze gelijk waarom zoveel juist weglopen en weinig nieuwe klanten er bij komen.
Als je niet betrouwbaar bent, hun reclame is duurder dan jou €41,- en ik zal me voorlopig ondanks de snellere online verbinding niet overstappen!
Dus stuur een link naar dit topic en ze mogen hier dan reageren.
Wel gelijk je oude klant nummer erbij ......
PS, zorg voor lege vaas als je als excuus een bloemetje kreeg!
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 04 sep 2017 15:08
door reggie2
Ik ben dik tevreden met Ziggo. Of er veel mensen weglopen is jouw uitspraak!
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 04 sep 2017 18:52
door aarie25
Ook ik ben al ruim 12 jaar een tevreden klant van Upc en Ziggo.
Nooit tot weinig storing of problemen gehad.
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 04 sep 2017 19:45
door sylvesterb
reggie2 schreef:Ik ben dik tevreden met Ziggo. Of er veel mensen weglopen is jouw uitspraak!
Dat is niet enkel zijn uitspraak maar gewoon een feit. In het eerste kwartaal verloor Ziggo (dus zonder Vodafone) 18.000 klanten, in circa 2 jaar (sinds overname door UPC) verloor Ziggo ruim 250.000 klanten.
Persoonlijk heb ik geen Ziggo sinds zij besloten al hun DNS verkeer via Ierland te laten verlopen omdat hun eigen netwerk het verkeer niet aankon. Los van de televisie problemen die veroorzaakt werden door een update aan hun zijde en de beroerde wifi van hun modems en de gebrekkige helpdesk die mij aanschaf dat routering enkel wordt ondersteund op zakelijke verbindingen. Zit nu bij een provider die snap dat je enkel door te routeren kan internetten en dat zonder routering er geen internet is.
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 05 sep 2017 10:11
door Ziggowebteam
Vreemde situatie. Dat kijken we graag even voor je na! Wil je mij een privébericht sturen met jouw oude klantnummer en adres?
Groet,
Ben - Ziggo Webcare
Re: overstap ziggo
Geplaatst: 05 sep 2017 20:38
door sylvesterb
lambertine.roos-de-graaf schreef:Ik ben na jaren overgestapt naar kpn ,op 16 maart beeindigde ik mijn abonnement .Alles ging oke dacht ik ,maar ik kreeg van ziggo nog een rekening over april .Deze weigerde ik te betalen . Eind april kreeg ik te horen dat ik nog 41 euro van hun tegoed had .Eind mei kreeg ik een mail , dat ik het tv kastje niet had terug gestuurd .Deze werd verrekend met de 41 euro .Ik had de bonnen van de parketdienst bewaard ,ziggo gebeld kosten 3,20 euro .Eind juni weer bericht ,dit is u eindrekening u krijgt 41 euro van ons binnen 2 maanden Het is nu september en ik heb nog steeds mijn geld niet terug
April moest je € 41,00 betalen, dit was onterecht en heb je niet betaald.
Daarna ziet Ziggo dit in en crediteert de € 41,00
Daarna was er iets met een kastje en Ziggo berekend weer € 41,00
Daarna passen ze dit aan.
Dus
41 - 41 + 41 - 41 = € 0,00
Dat jij in April niet betaald hebt betekend niet dat Ziggo deze factuur opeens heeft laten verdwijnen. Volgens je eigen verhaal heb je dus geen recht op iets en is het meer de miscommunicatie binnen Ziggo dat niemand dit simpel kan uitleggen.