Aanbetaling gedaan/ product niet geleverd.
Geplaatst: 06 sep 2017 19:35
Bericht
Onze vaatwasser ging kapot. Omdat we al eerder contact hadden gehad met www.witgoedservicenijmegen.nl hadden we nu weer contact opgenomen en gevraagd of een monteur langs ķon komen. Dit kon al gelijk de volgende dag gebeuren. Montevreden geweest en wat bleek, de moter was kapot. We konden via hun aan een nieuwe vaatwasser komen. Deze konden zij rechtstreeks bestellen bij de fabrikant. Monteur vroeg ons om de helft aan te betalen wat mijn man niet wilde. We hebben 100.00 aanbetaald. Omdat we die aankomende week met vakantie gingen hadden we afgesproken dat op dinsdag 22 de vaatwasser ingebouwd zou worden. Op die dag niemand gezien. Geen monteur geweest. Gebeld gebeld gebeld. Aan het einde van de dag kreeg ik onze monteur aan de tel. Hij zou planning laten bellen. Volgens planning (wat hoogstwaarschijnlijk vrouw van de monteur is) was betreffende vaatwasser niet meer leverbaar. Was een nieuwe voor in de plaats gekomen en die zouden we voor dezelfde prijs mogen krijgen. Mijn man sprak af dat ze diezelfde week op donderdag betreffende typenummer van nieuwe model zouden doorbetalen. We hebben ze nooit meer gehoord. Ik ben echt heel boos. Onze € 100.00 hebben we nogen steeds niet terug en dus ook geen vaatwasser. www.witgoedservicenijmegen.nl. wat kan ik hiermee doen? Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen of hebben meegemaakt?
Onze vaatwasser ging kapot. Omdat we al eerder contact hadden gehad met www.witgoedservicenijmegen.nl hadden we nu weer contact opgenomen en gevraagd of een monteur langs ķon komen. Dit kon al gelijk de volgende dag gebeuren. Montevreden geweest en wat bleek, de moter was kapot. We konden via hun aan een nieuwe vaatwasser komen. Deze konden zij rechtstreeks bestellen bij de fabrikant. Monteur vroeg ons om de helft aan te betalen wat mijn man niet wilde. We hebben 100.00 aanbetaald. Omdat we die aankomende week met vakantie gingen hadden we afgesproken dat op dinsdag 22 de vaatwasser ingebouwd zou worden. Op die dag niemand gezien. Geen monteur geweest. Gebeld gebeld gebeld. Aan het einde van de dag kreeg ik onze monteur aan de tel. Hij zou planning laten bellen. Volgens planning (wat hoogstwaarschijnlijk vrouw van de monteur is) was betreffende vaatwasser niet meer leverbaar. Was een nieuwe voor in de plaats gekomen en die zouden we voor dezelfde prijs mogen krijgen. Mijn man sprak af dat ze diezelfde week op donderdag betreffende typenummer van nieuwe model zouden doorbetalen. We hebben ze nooit meer gehoord. Ik ben echt heel boos. Onze € 100.00 hebben we nogen steeds niet terug en dus ook geen vaatwasser. www.witgoedservicenijmegen.nl. wat kan ik hiermee doen? Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen of hebben meegemaakt?