Ervaring met Lidl webshop
Geplaatst: 08 sep 2017 12:07
Beste Lidl,
Stelselmatig voel ik mij als klant genegeerd. Ook nu weer krijg ik een reactie welke niet ingaat op mijn mail.
De mail bevatte het herroepingsformulier en u stuur mij een bedankje voor mijn bericht en stuurt een nieuw matras op? En wenst mij ook nog veel plezier met mijn bestelling???
Verder krijg ik nog een tegoedbon, alsof het mij daarom gaat. Ik mis het begrip en het meedenken van de klantenservice. In plaats daarvan kreeg ik desinteresse en schuld afschuiven. Dat is toch zeker geen service
Ik heb begrip wanneer iets zoek raakt, maar wanneer ik vervolgens contact opneem en er allerlei standaard zinnetjes worden gezegd welke inhouden dat de taak van Lidl er op zit raakt mijn begrip op.
Ook weet ik zeker dat ik de keus kreeg om in de avond te laten bezorgen, maar wanneer mij dan doodleuk word gezegd dat dat helemaal niet kan word ik zelfs boos.
Zo boos dat ik de bestelling niet meer wil en dat ook aangeef, en dan nu deze mail.
Lidl begrijpt het blijkbaar niet dus. De fout ligt volgens Lidl bij DHL en daarmee is de kous af. Dat Lidl het een en ander niet tactisch heeft aangepakt is blijkbaar enkel mijn ervaring en niet de werkelijkheid.
Wanneer een bedrijf zo met zijn klanten omgaat is het niet het bedrijf waar ik mijn geld wil uitgeven.
Mijn advies aan Lidl: uw producten mogen dan goedkoop zijn maar ga niet met de klant om alsof ze niets waard zijn.
Geërgerde groeten,
Francis de Ruiter
Stelselmatig voel ik mij als klant genegeerd. Ook nu weer krijg ik een reactie welke niet ingaat op mijn mail.
De mail bevatte het herroepingsformulier en u stuur mij een bedankje voor mijn bericht en stuurt een nieuw matras op? En wenst mij ook nog veel plezier met mijn bestelling???
Verder krijg ik nog een tegoedbon, alsof het mij daarom gaat. Ik mis het begrip en het meedenken van de klantenservice. In plaats daarvan kreeg ik desinteresse en schuld afschuiven. Dat is toch zeker geen service
Ik heb begrip wanneer iets zoek raakt, maar wanneer ik vervolgens contact opneem en er allerlei standaard zinnetjes worden gezegd welke inhouden dat de taak van Lidl er op zit raakt mijn begrip op.
Ook weet ik zeker dat ik de keus kreeg om in de avond te laten bezorgen, maar wanneer mij dan doodleuk word gezegd dat dat helemaal niet kan word ik zelfs boos.
Zo boos dat ik de bestelling niet meer wil en dat ook aangeef, en dan nu deze mail.
Lidl begrijpt het blijkbaar niet dus. De fout ligt volgens Lidl bij DHL en daarmee is de kous af. Dat Lidl het een en ander niet tactisch heeft aangepakt is blijkbaar enkel mijn ervaring en niet de werkelijkheid.
Wanneer een bedrijf zo met zijn klanten omgaat is het niet het bedrijf waar ik mijn geld wil uitgeven.
Mijn advies aan Lidl: uw producten mogen dan goedkoop zijn maar ga niet met de klant om alsof ze niets waard zijn.
Geërgerde groeten,
Francis de Ruiter