LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MyWheels verhoogd risico geconstateerd
-
MyWheels verhoogd risico geconstateerd
Ik had een account bij MyWheels. Ik wilde er gebruik van gaan maken en had een tegoed gekocht van 50 euro en daarna een rit geboekt voor de eerste keer. Meteen na boeken werd mijn account geblokt. Ik vind het niet kunnen dat je geld besteed en daarna je account word geblokt.....hebben mensen ervaring met Mywheels en geblockt worden en dat ze wel geld innen zonder uitleg daarvan? Ps. ik heb nooit last met krediet.
-
Re: MyWheels verhoogd risico geconstateerd
Wat geeft MyWheels aan waarom u geblokt bent?Joris20171 schreef:Ik had een account bij MyWheels. Ik wilde er gebruik van gaan maken en had een tegoed gekocht van 50 euro en daarna een rit geboekt voor de eerste keer. Meteen na boeken werd mijn account geblokt. Ik vind het niet kunnen dat je geld besteed en daarna je account word geblokt.....hebben mensen ervaring met Mywheels en geblockt worden en dat ze wel geld innen zonder uitleg daarvan? Ps. ik heb nooit last met krediet.
Ja dat lijkt me de eerste logische vraag.
Maar u wilde liever gestreept zijn? Of geruit?
De topictitel past niet bij de tekst of toch wel ?
Jongeren onder de 24 zou je bij aanmelden al moeten weigeren...
Maar die schade reden en nu geen no claim korting maar toeslag hebben?
Zolang hij niet eerlijk vertelde wat dat verhoogde risico is..... kan ik zelfs geen zinnig antwoord geven!
Maar die schade reden en nu geen no claim korting maar toeslag hebben?
Zolang hij niet eerlijk vertelde wat dat verhoogde risico is..... kan ik zelfs geen zinnig antwoord geven!