Defecte vaper (elektrische sigaret) garantie
Geplaatst: 09 sep 2017 19:10
Ik heb een smok alien kit gekocht op 2 augustus 2017 deze was binnen een maand defect, de module werkte niet meer en er kwam liquid uit de airflow. Hiermee ben ik teruggegaan naar de verkoper en heeft deze opgestuurd voor garantie. Nu is het inderdaad een defect product en ik mocht een nieuwe kit mocht uitzoeken, om het lekkage probleem op te lossen zou de verkoper een losse module bestellen en een losse nieuw verbeterde tank.
Nu komt het;
De volgende dag krijg ik een berichtje dat ik het tankje alsnog apart moet betalen, hiermee ging ik niet akkoord en schreef dat ik dan maar de kit wou halen. Hierop kreeg ik bericht dat dit ook niet kon met als rede dat de leverancier alleen de module deed vergoeden voor hun en ze dus geen nieuwe kit aan konden bieden. Met dit verhaal was ik het ook niet mee eens aangezien ik voor een complete kit betaald heb, hierdoor heb ik aangegeven de koopovereenkomst te ontbinden en mijn geld terug te krijgen. Dat was ook goed maar dan zou ik alleen de module vergoed krijgen, dus nu ook ineens geen kit waar ik voor betaald had. Ook vertelde de verkoper dat ik maar contact op moest nemen met hun leverancier. Hierop vond ik dat wij niets te maken met hun leverancier maar ik de koopovereenkomst met hun heb en dat zoals gezegd dat de aanschafwaarde van de kit vergoed dient te worden. Dit ging ze mailen naar de leverancier en vroeg of ik wou wachten op antwoord.
Hebben jullie hier nog advies over?
Nu komt het;
De volgende dag krijg ik een berichtje dat ik het tankje alsnog apart moet betalen, hiermee ging ik niet akkoord en schreef dat ik dan maar de kit wou halen. Hierop kreeg ik bericht dat dit ook niet kon met als rede dat de leverancier alleen de module deed vergoeden voor hun en ze dus geen nieuwe kit aan konden bieden. Met dit verhaal was ik het ook niet mee eens aangezien ik voor een complete kit betaald heb, hierdoor heb ik aangegeven de koopovereenkomst te ontbinden en mijn geld terug te krijgen. Dat was ook goed maar dan zou ik alleen de module vergoed krijgen, dus nu ook ineens geen kit waar ik voor betaald had. Ook vertelde de verkoper dat ik maar contact op moest nemen met hun leverancier. Hierop vond ik dat wij niets te maken met hun leverancier maar ik de koopovereenkomst met hun heb en dat zoals gezegd dat de aanschafwaarde van de kit vergoed dient te worden. Dit ging ze mailen naar de leverancier en vroeg of ik wou wachten op antwoord.
Hebben jullie hier nog advies over?