Ook ik ervaar de ellende van Mijn Domein !
Zie hieronder de communicatie !
[persoonsgegevens verwijderd]
24 jan. 22:27 CET
Beste [persoonsgegevens verwijderd],
Met alle respect ! De stappen die jij mij omschrijft in je onderstaande bericht heb ik netjes doorlopen. Dus ook de mail met link ter controle die ik heb gekregen heb ik aangeklikt.
Dat dit bij jullie niet is doorgekomen is voor mij een raadsel. Maar dit is wel degelijk gebeurt.
Het is wel duidelijk n via mijn bericht van 14 december 2017vdat wij willen stoppen. Zoals je ook kunt zien komt deze mail van het email adres waar ik bij jullie sta geregistreerd. Mijn mening is dan ook dan jullie best mijn opzegging kunnen accepteren zonder gedoe. Ik ben ook van mening dat je zo niet met een klant omgaat die 13 jaar klant van jullie is geweest en altijd keurig netjes op tijd heeft betaald. Dus het zou jullie sieren om het hier gewoon bij te laten en het contract op te zeggen.
Met vriendelijke groeten,
Andre van Overhagen
Van: [persoonsgegevens verwijderd]
Verzonden: woensdag 24 januari 2018 13:52
Aan: André [persoonsgegevens verwijderd]
Onderwerp: Reactie op: #828686 - Opzeggen
[persoonsgegevens verwijderd]
24 jan. 13:51 CET
Beste Andre,
Allereerst vind ik het vervelend dat je eerder geen contact met ons hebt kunnen krijgen. Als je ons via
https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/requests/new een vraag stelt, kun je daarna door naar het contactformulier.
Je krijgt automatisch een ticketnummer waarmee je ten alle tijden de status bij ons kunt opvragen. Daarnaast kun je ons ook bereiken via social media.
Voor het domein friendsclubchf.nl is er geen opzegging bij ons bekend:
[persoonsgegevens verwijderd] friendsclubchf.nl Webhosting pakket 28-12-2005 11:20:04 39.00 Domein is actief
Op 14-12-2017 heb je de opzegging aangevraagd echter had dit bevestigd moeten worden via de link die per e-mail is gestuurd naar [persoonsgegevens verwijderd]. Dit is namelijk het e-mailadres die is gekoppeld aan jouw account.
14-12-2017 22:42:29 André Opzegging aangevraagd voor friendsclubchf.nl op 2018-12-27
De bevestiging is nodig om te verifiëren dat jij de rechtmatige eigenaar van de domeinnaam bent. Hiermee voorkom je dat een derde onbedoeld met jouw domein aan de haal kan. Zolang de opzegging niet bevestigd wordt, blijft de domeinnaam actief. Dit heb je ook als melding gekregen toen de opzegging werd aangevraagd.
Ik raad je aan om de opzegging alsnog te doen via Domeinnaam opzeggen.
Aangezien er voor het verlengen kosten zijn gemaakt kan de factuur niet kwijtgescholden worden. Uit coulance stel ik je graag het volgende voor;
Als je jouw webhosting pakket downgrade naar ons goedkoopte pakket, namelijk een domeinnaam pakket, dan zorg ik ervoor dat de factuur met €30,00 verlaagd wordt. Zo betaal je voor het laatste registratiejaar alleen de registratiekosten van €9,00.
Je kunt een downgrade aanvragen op de volgende wijze:
Stap 1: Ga naar onze beheerpagina;
https://mijnaccount.mijndomein.nl
Stap 2: Klik rechts in het scherm op de knop upgraden bij de domeinnaam waarvan het pakket gedowngraded dient te worden
Stap 3: In het scherm wat opent aan de rechterzijde klik je op het gewenste pakket
Stap 4: Vervolgens kies je voor downgrade naar een Domeinnaam pakket, E-mail pakket of Webhosting pakket.
Stap 5: Volg de stappen en kies al laatste voltooien. De downgrade naar een domeinnaam pakket is gratis.
De downgrade is afgerond binnen één uur (meestal korter) en je ontvangt hierover bericht op het e-mailadres welke gebruikt wordt om in te loggen op de beheerpagina van mijndomein.nl
Houd er bij een downgrade naar een domeinnaam pakket rekening mee dat je direct daarna geen toegang meer hebt tot jouw website en/of e-mailadressen.
Wanneer wij een downgrade van Websitemaker uitvoeren is de gemaakte website in het Websitemakerpakket per direct niet meer beschikbaar, dit kan niet worden hersteld.
Ik vertrouw erop dat je je kunt vinden in de geboden oplossing. Vergeet je mij geen terugkoppeling te geven als bovenstaande gedaan is? Ik ga dan graag voor je aan de slag.
Een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd] | mijndomein.nl Klantbeleving
Word nu ook Premium member bij Mijndomein:
https://www.mijndomein.nl/premium-member