| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog steeds geen compensatie fout loten Bijzondere Trekking S
Nog steeds geen compensatie fout loten Bijzondere Trekking S
Hallo, zoals zovelen heb ook ik de mail gekregen dat ik recht had op loten in de Bijzondere trekking van de Staatsloterij. Ik heb me ingeschreven en dat is bevestigd op het scherm. Daarna kreeg ik een herinnering om in te schrijven en weer een correctie daarop. Sindsdien niets. Toen ik om de loten vroeg werd eerst geantwoord dat ik niet had ingeschreven maar dar kwamen ze op terug, dat had ik wel gedaan. De trekking was geweest dus ik zou anders gecompenseerd worden. Al maanden trek ik via e-mail aan de bel maar er gebeurt niets. Eén keer ben ik gebeld om mijn adres te checken en werd gezegd dat ik de brievenbus in de gaten moest houden maar ook daarna gebeurde niets. Toch wil ik alsnog graag gecompenseerd worden. Ik heb jaren automatisch meegespeeld en toen ik daarmee stopten vaak losse loten gekocht. Het voelt als een compensatie waar ik recht op heb en die me wordt onthouden ondanks gedane beloften. Heeft er iemand een goed contactpersoon binnen de Staatsloterij die ik kan bellen? Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Ik hoor het graag.
-
sylvesterb
Re: Nog steeds geen compensatie fout loten Bijzondere Trekking S
Je kunt wel de conclusie trekken dat je niets hebt gewonnen tijdens de bijzondere trekking.molin schreef:Hallo, zoals zovelen heb ook ik de mail gekregen dat ik recht had op loten in de Bijzondere trekking van de Staatsloterij. Ik heb me ingeschreven en dat is bevestigd op het scherm. Daarna kreeg ik een herinnering om in te schrijven en weer een correctie daarop. Sindsdien niets. Toen ik om de loten vroeg werd eerst geantwoord dat ik niet had ingeschreven maar dar kwamen ze op terug, dat had ik wel gedaan. De trekking was geweest dus ik zou anders gecompenseerd worden. Al maanden trek ik via e-mail aan de bel maar er gebeurt niets. Eén keer ben ik gebeld om mijn adres te checken en werd gezegd dat ik de brievenbus in de gaten moest houden maar ook daarna gebeurde niets. Toch wil ik alsnog graag gecompenseerd worden. Ik heb jaren automatisch meegespeeld en toen ik daarmee stopten vaak losse loten gekocht. Het voelt als een compensatie waar ik recht op heb en die me wordt onthouden ondanks gedane beloften. Heeft er iemand een goed contactpersoon binnen de Staatsloterij die ik kan bellen? Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Ik hoor het graag.
In dat geval heb je overigens geen afstand gedaan van je recht op schadevergoeding van de Staatsloterij. Ze zijn de overeengekomen schikking dus niet nagekomen en daarmee in gebreke. Je moet ze dus een ingebreke stelling sturen wegens het niet nakomen van de schikking. Aangezien de Staatsloterij al schuld heeft bekend, zou je kunnen overwegen al je uitgegeven geld in de periode dat ze de boel belazerde, terug te vorderen.molin schreef:Hallo, zoals zovelen heb ook ik de mail gekregen dat ik recht had op loten in de Bijzondere trekking van de Staatsloterij. Ik heb me ingeschreven en dat is bevestigd op het scherm. Daarna kreeg ik een herinnering om in te schrijven en weer een correctie daarop. Sindsdien niets. Toen ik om de loten vroeg werd eerst geantwoord dat ik niet had ingeschreven maar dar kwamen ze op terug, dat had ik wel gedaan. De trekking was geweest dus ik zou anders gecompenseerd worden. Al maanden trek ik via e-mail aan de bel maar er gebeurt niets. Eén keer ben ik gebeld om mijn adres te checken en werd gezegd dat ik de brievenbus in de gaten moest houden maar ook daarna gebeurde niets. Toch wil ik alsnog graag gecompenseerd worden. Ik heb jaren automatisch meegespeeld en toen ik daarmee stopten vaak losse loten gekocht. Het voelt als een compensatie waar ik recht op heb en die me wordt onthouden ondanks gedane beloften. Heeft er iemand een goed contactpersoon binnen de Staatsloterij die ik kan bellen? Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Ik hoor het graag.
-
sylvesterb
Je hebt daar hele goede stichtingen voor die je belangen hierin kunnen vertegenwoordigenSpeedy123 schreef: In dat geval heb je overigens geen afstand gedaan van je recht op schadevergoeding van de Staatsloterij. Ze zijn de overeengekomen schikking dus niet nagekomen en daarmee in gebreke. Je moet ze dus een ingebreke stelling sturen wegens het niet nakomen van de schikking. Aangezien de Staatsloterij al schuld heeft bekend, zou je kunnen overwegen al je uitgegeven geld in de periode dat ze de boel belazerde, terug te vorderen.
Naar aanleiding van mijn topic op dit forum ben ik gebeld op 20/9/17 door de Staatsloterij. Ter compensatie heb ik 2 staatsloten XL per aangetekende post ontvangen. Zij bieden excuses aan voor de miscommunicatie en hebben daarom heb ik nog een Rituals cadeaupakket gekregen. Het telefoongesprek verliep heel prettig en ik ben tevreden met de afwikkeling.