Pagina 1 van 1

studers

Geplaatst: 18 sep 2017 13:39
door daniel-en-natasja.alonso-jespers
hallo,

ik heb voor mijn dochter schoolboeken moeten bestellen via studers.nl voor het mbo. nu zijn de schoolboeken netjes geleverd en de digitale studiematrialen zouden digitaal toegestuurd worden via bundle. daar zit het probleem, alles is netjes betaald maar de aankopen staan niet in bundle van studers. ik heb al contact gehad met studers en daar zouden ze het oplossen maar school is ondertussen voor de vierde week bezig en haar digitaal matriaal is nog steeds niet bij haar aankopen toegevoegd. ze loopt hiermee nu al drie weken achter. hoe kan ik dit oplossen want bij studers lijken ze niet veel te doen. Als je telefonisch contact opneemt sta je eerst 50 minuten in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt. ik heb niet voor niets betaald.

Re: studers

Geplaatst: 18 sep 2017 13:47
door Brahms
Dat is inderdaad niet handig, en zeker niet voor je dochter !
Dat zou toch binnen 5 minuten voor elkaar moeten zijn.
Maar ik neem aan dat je dochter niet alleen in de klas zit, hoe is het dan bij de andere leerlingen ?
Is er al eens over het probleem met de school gesproken ?

Ik hoop toch echt dat 50 minuten in de wacht ruim overdreven is......

Re: studers

Geplaatst: 18 sep 2017 13:49
door daniel-en-natasja.alonso-jespers
de andere in de klas hebben er geen last van. het is op school ook al besproken en dan krijgt ze een telefoon van een docent om hierover te bellen mar dat red ze niet in 1 lesuur. ik ben op dit moment weer aan het bellen en sta al weer 33 minuten in de wacht dus 50 minuten is echt niet overdreven hopen dat het nu lukt binnen die tijd.

Re: studers

Geplaatst: 18 sep 2017 14:05
door Brahms
daniel-en-natasja.alonso-jespers schreef:de andere in de klas hebben er geen last van. het is op school ook al besproken en dan krijgt ze een telefoon van een docent om hierover te bellen mar dat red ze niet in 1 lesuur. ik ben op dit moment weer aan het bellen en sta al weer 33 minuten in de wacht dus 50 minuten is echt niet overdreven hopen dat het nu lukt binnen die tijd.
Persoonlijk denk ik dat je dochter ook niet de aangewezen persoon is om dit soort zaken met een bedrijf te bespreken.
Waarom hebben de anderen er geen last van ? En beetje meer info geven kan nooit kwaad :wink:

Re: studers

Geplaatst: 18 sep 2017 14:08
door Henk Toeter
Is er een andere organisatie die dit studiemateriaal kan leveren?

Re: studers

Geplaatst: 18 sep 2017 14:16
door daniel-en-natasja.alonso-jespers
er is geen andere organisatie voor het bestellen voor het materiaal voor MBO. Er was gevraagd of mijn dochter wilde bellen op school om dit op te lossen vandaar dat ze zelf belde maar niet de tijd had om iemand aan de telefoon te krijgen. daarom ben ik zelf ook aan het bellen gegaan. ze kunnen daar zien dat de bestelling gedaan is maar waarom het niet in bundle(de site waar het digitaal studiemateriaal op staat) staat weten ze niet. ze zeggen het op te willen lossen maar ondertussen weer een week verder en nog steeds niks. ondertussen 55 minuten in de wacht om weer iemand aan de telefoon te krijgen. je moet op bundle inloggen met je mail adres waarmee besteld is en het klant nummer en de postcode maar dan geeft deze site aan dat er geen aankopen zijn terwijl die er wel zijn wat ook op de factuur staat en in de mail. en ALS ik iemand aan de telefoon krijg zeggen ze ook dat ze zien dat het besteld en betaald is. het enige wat ze moeten doen is het in de site zetten maar blijkbaar weet daar niemand hoe dat moet. terwijl klasgenoten gewoon door kunnen werken.

Re: studers

Geplaatst: 21 sep 2017 11:39
door chantalsanne
Hier precies hetzelfde verhaal. Mijn dochter kan ook na 5 weken haar digitale boeken niet in. We hebben zo vaak naar Bundle toe gebeld, dat ons de telefoon rekening de spuigaten uitloopt. Ik heb alle keren 3 kwartier tot 1 uur moeten wachten voordat er iemand aan de lijn kwam om vervolgens je gegevens door te geven. Maar blijkbaar word er totaal niks mee gedaan, ik zelf heb er nu 5 keer heen gebeld en mijn dochter heeft verschijnende keren gemaild. Het enigste wat je krijgt te horen is, "we zijn er mee bezig of we geven het door aan de ict". ze heeft nu al toetsen moeten missen, ik ben er zo klaar mee!!
Het kan aan mijn liggen, maar ik vind dat de scholen zoiets zelf moeten oplossen, niet de ouders en leerlingen zelf, ik vind het belachelijk!!

Re: studers

Geplaatst: 21 sep 2017 12:22
door Appie83
Dit staat op hun site... :( Vervelend dat dit zo lang moet duren.
Contact en service
WIJ HELPEN JE GRAAG MET AL JE VRAGEN OVER JE LEERMIDDELEN
Belangrijke informatie

Update digitaal studiemateriaal 20-9 -Nog niet alle problemen met het digitale studiemateriaal zijn opgelost. Elke dag komen er meer licenties beschikbaar, maar dit gaat langzamer dan wij zouden willen. Wij staan in nauw contact met scholen en uitgevers hierover.

We zien ook dat er inlogproblemen kunnen ontstaan omdat er bij het activeren een verkeerde route is gevolgd. Voor de studenten die dit betreft, hebben wij de licenties opnieuw klaargezet en hen hierover gemaild. Bij het activeren is het belangrijk dat de juiste stappen worden gevolgd. Bij veel scholen moet je eerst via het schoolportaal inloggen om vanuit daar de stappen in Bundle te volgen. Je kunt op deze pagina controleren wat jouw route is.

Onze excuses voor het ongemak.



Bereikbaarheid klantenservice -Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice. De telefonische wachttijd voor de digitale helpdesk is minimaal 15 minuten. Ook zijn onze reactietijden op e-mail en social media langer dan je van ons gewend bent. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Op deze pagina vind je veel antwoorden op veelgestelde vragen. Wil je retourneren of annuleren? Dit kun je makkelijk zelf regelen via Mijn Studers.

Re: studers

Geplaatst: 09 okt 2017 11:30
door Ratel23
Mijn dochter kom eerst in haar digitaal aankijken en nu niet meer. Bellen doe ik niet meer want je staat zeker 50 min. in de wacht rij. Hoe kan mijn dochter weer in haar taalblokken.

Re: studers

Geplaatst: 09 okt 2017 15:26
door Moneyman
Ratel23 schreef:Mijn dochter kom eerst in haar digitaal aankijken en nu niet meer. Bellen doe ik niet meer want je staat zeker 50 min. in de wacht rij. Hoe kan mijn dochter weer in haar taalblokken.
Ik ben bang door tóch te bellen.