Pagina 1 van 1

Kleding

Geplaatst: 18 sep 2017 16:19
door agnesboogaard
:oops: iets gekocht bij fan fan , terug gebracht en zag toen pas dat ik een tegoedbon kreeg. Ik ben zo kwaad. Nooit meer naar fan fan.

Re: Kleding

Geplaatst: 18 sep 2017 16:26
door Jefdus
Waar mensen al niet kwaad om worden. Als het hier in een aankoop in een fysieke winkel betreft, is de winkelier niet verplicht om goederen om te ruilen of terug te nemen. Er geldt dan koop is koop. Als retourneren mogelijk is, is dat een extra service naar de klant toe.

Re: Kleding

Geplaatst: 18 sep 2017 16:33
door Moneyman
agnesboogaard schreef::oops: iets gekocht bij fan fan , terug gebracht en zag toen pas dat ik een tegoedbon kreeg. Ik ben zo kwaad. Nooit meer naar fan fan.
Niet zo'n handige beslissing. Want dan kan je je tegoedbon (die overigens gewoon deel uitmaakt van de door jou gesloten overeenkomst) niet eens besteden.

Even ademhalen en weer doorgaan. En voortaan maar internetshoppen dan.

Re: Kleding

Geplaatst: 18 sep 2017 16:37
door NeoDutchio
agnesboogaard schreef::oops: iets gekocht bij fan fan , terug gebracht en zag toen pas dat ik een tegoedbon kreeg. Ik ben zo kwaad. Nooit meer naar fan fan.
Vergeet u niet deze bon te gaan besteden. Voor u het weet is het verlopen. Dan moet u weer hier een topic gaan openen. In een stenen winkel geldt koop is koop. Het is service dat u iets mag terugbrengen, geen wet.

Re: Kleding

Geplaatst: 18 sep 2017 17:30
door scontra
agnesboogaard schreef::oops: iets gekocht bij fan fan , terug gebracht en zag toen pas dat ik een tegoedbon kreeg. Ik ben zo kwaad. Nooit meer naar fan fan.
Gekocht in een "stenen" winkel, dan mag u zich gelukkig prijzen dat u het artikel weer terug "mocht" geven en daarvoor een tegoedbon hebt gekregen.
Dit is voor de detaillist geen verplichting, maar een gunst naar de klant.
En dat u kwaad bent is onterecht, of u moet kwaad op uzelf zijn van zoveel onkunde en onbegrip.
Jammer dat u geen fan meer bent van Fan Fan, maar boze fans kunnen ze daar missen als kiespijn. ;-)