Kan ik iets doen tegen de telefoon kosten van het VGZ
Geplaatst: 20 sep 2017 14:06
Vandaag kreeg ik een rekening van de tandarts. Ik vond dit erg vreemd omdat het voor mijn 6 jarig zoontje is en ik in de veronderstelling ben dat tandartszorg vergoedt wordt. De rekening bedroeg €12,91.
Ik bel het 1801 nummer a 0,90 cent p/m vervolgens sta ik eerst 4 minuten in de wacht en krijg uiteindelijk iemand te spreken.
Ik heb haar mijn verhaal voor gelegd en ze ging het uitzoeken. Vervolgens sta ik weer in de wacht. Ik krijg de betreffende dame weer aan de lijn nadat ik al 19 minuten met het VGZ verbonden ben. Rekenen jullie even mee: 19 x 0,90= € 17,10.
De dame weet mij te vertellen dat de kaakoverzichtsfoto pas wordt vergoed na 9 jaar. Op dat moment wordt ik best wel boos. Mijn zoontje heeft op 2 jarige leeftijd AML gehad ( acute myeliode leukemie). Een van de bijverschijnselen van de chemo die mijn zoon heeft gehad, is dat volwassen tanden worden vernietigd... Mijn zoon liep al een half jaar zonder doorkomende hoektanden. Wij hebben destijds onze zorg hierover uitgesproken bij de oncoloog en zij adviseerde ons een foto te laten maken bij de tandarts. Vandaar dat mijn zoon onder de leeftijd van 9 jaar een kaakoverzichtsfoto heeft moeten maken.Ik merkte dat deze dame wel schrok van het verhaal en of ik nogmaals in de wacht wilde staan zodat ze eea kon uitzoeken. Op dat moment wordt ik nog geïrriteerder en heb haar verteld dat ik momenteel al 23 minuten (23 x0,90= €20,7) met hun verbonden ben en eigenlijk niet nog langer verbonden wil blijven met haar. Waarop zij mij vroeg wat dan mijn verwachting was?.... ik heb haar toen gezegd dat ik graag terug gebeld wil worden met een normaal antwoord en sowieso mijn telefoonkosten vergoed wil krijgen, en de opmerking gemaakt dat dit absoluut niet de manier is hoe je met je klanten om gaat. Ergens verwacht ik dat ik niet terug gebeld ga worden en beide rekeningen kan gaan betalen.
Wie kan mij helpen/adviezeren wat te doen met deze situatie?
Judith van der Monde
Ik bel het 1801 nummer a 0,90 cent p/m vervolgens sta ik eerst 4 minuten in de wacht en krijg uiteindelijk iemand te spreken.
Ik heb haar mijn verhaal voor gelegd en ze ging het uitzoeken. Vervolgens sta ik weer in de wacht. Ik krijg de betreffende dame weer aan de lijn nadat ik al 19 minuten met het VGZ verbonden ben. Rekenen jullie even mee: 19 x 0,90= € 17,10.
De dame weet mij te vertellen dat de kaakoverzichtsfoto pas wordt vergoed na 9 jaar. Op dat moment wordt ik best wel boos. Mijn zoontje heeft op 2 jarige leeftijd AML gehad ( acute myeliode leukemie). Een van de bijverschijnselen van de chemo die mijn zoon heeft gehad, is dat volwassen tanden worden vernietigd... Mijn zoon liep al een half jaar zonder doorkomende hoektanden. Wij hebben destijds onze zorg hierover uitgesproken bij de oncoloog en zij adviseerde ons een foto te laten maken bij de tandarts. Vandaar dat mijn zoon onder de leeftijd van 9 jaar een kaakoverzichtsfoto heeft moeten maken.Ik merkte dat deze dame wel schrok van het verhaal en of ik nogmaals in de wacht wilde staan zodat ze eea kon uitzoeken. Op dat moment wordt ik nog geïrriteerder en heb haar verteld dat ik momenteel al 23 minuten (23 x0,90= €20,7) met hun verbonden ben en eigenlijk niet nog langer verbonden wil blijven met haar. Waarop zij mij vroeg wat dan mijn verwachting was?.... ik heb haar toen gezegd dat ik graag terug gebeld wil worden met een normaal antwoord en sowieso mijn telefoonkosten vergoed wil krijgen, en de opmerking gemaakt dat dit absoluut niet de manier is hoe je met je klanten om gaat. Ergens verwacht ik dat ik niet terug gebeld ga worden en beide rekeningen kan gaan betalen.
Wie kan mij helpen/adviezeren wat te doen met deze situatie?
Judith van der Monde