Misleiding of zie ik het fout
Geplaatst: 21 sep 2017 10:15
Larsa telecom reparatie centrum voor Aegon.
Nadat mijn telefoon een iPhone 6S voor reparatie is opgestuurd en nooit aangekomen is
Hebben we na moeizaam overleg overeengekomen een nieuw toestel te leveren aan mij en dan begint het verhaal.
Rond 20 augustus komt het toestel binnen in een overdoos de doos van het toestel zelf is niet geseald en smerig dus eerste ? Ik haal het toestel eruit en ook deze geen zegel meer over het toestel heen verder alles netjes nieuw.
Ik wil het toestel opstarten wat niet gaat want de accu is leeg ook vreemd bij een nieuw toestel.
Wat blijkt het toestel heeft een code ik druk de standaard start code’s in 0000 en 1234 mocht niet zo zijn dus even op iTunes kijken wat er is wat blijkt het is een iPhone van merel ( geen idee wie dat is) dus alles ingepakt en bellen met Larsa.
Zij zijn verbaasd en vertellen dat hij echt nieuw is en besteld bij belcompany.
Ik breng hem zelf weer bij ze langs in Amsterdam en vertel het bovenstaande.
Ze gaan het uitzoeken en oplossen keurig denk ik dan nog.
Vervolgens twee weken later mijn nieuwe toestel ligt bij ze klaar dus ik weer naar Amsterdam en ja hoor ze hebben hem oké wel weer opengemaakt voor controle zegt ze doosje weer vies maar komt door hun werkplaats zegt ze toestel netjes in folie en onbeschadigd op dat moment nog meer te doen dus ik neem het toestel aan maar zat me niet lekker.
Na het weekend vraag ik om een bon en heb daarna telefonisch contact met Larsa.
Na wat gesproken te hebben over de bon en de gang van zaken komt er ineens een opmerking die bij mij even moest inzinken het was namelijk hetzelfde toestel als 2 weken daarvoor maar door hun terug gezet naar fabrieksinstellingen en voorzien van een plasticfolie dus nieuw.
Na onderzoek via Apple store blijkt dat het toestel op acht 8-8-2017 is verkocht door belcompany de bon van larsa is 16-08-2017 dus 8 dagen later vreemd.
Verder misleiden ze mij door twee weken te wachten voor ze hetzelfde toestel aan mij geven maar nu (wederom misleiden) door een folie op het toestel te plakken.
Ik heb ze daarover aangesproken maar zij blijven erbij dat hij nieuw is ondanks de 8 dagen verschil in aankoop het niet gesealde doosje de toestel lock en naam van merel terugzetten naar fabrieksinstellingen het proberen mij te misleiden ik niet moet zeuren vreemd aangezien ik niks geks verlang.
Belcompany heeft naar mijn idee tegen ze gelogen en hun zijn er maar in mee gegaan in plaats van een nieuwe te eisen bij belcompany.
Ben ik nou gek en moet ik niet zeuren of heb ik gelijk en proberen ze mij makkelijk weg te zetten als een zeur.
Nadat mijn telefoon een iPhone 6S voor reparatie is opgestuurd en nooit aangekomen is
Hebben we na moeizaam overleg overeengekomen een nieuw toestel te leveren aan mij en dan begint het verhaal.
Rond 20 augustus komt het toestel binnen in een overdoos de doos van het toestel zelf is niet geseald en smerig dus eerste ? Ik haal het toestel eruit en ook deze geen zegel meer over het toestel heen verder alles netjes nieuw.
Ik wil het toestel opstarten wat niet gaat want de accu is leeg ook vreemd bij een nieuw toestel.
Wat blijkt het toestel heeft een code ik druk de standaard start code’s in 0000 en 1234 mocht niet zo zijn dus even op iTunes kijken wat er is wat blijkt het is een iPhone van merel ( geen idee wie dat is) dus alles ingepakt en bellen met Larsa.
Zij zijn verbaasd en vertellen dat hij echt nieuw is en besteld bij belcompany.
Ik breng hem zelf weer bij ze langs in Amsterdam en vertel het bovenstaande.
Ze gaan het uitzoeken en oplossen keurig denk ik dan nog.
Vervolgens twee weken later mijn nieuwe toestel ligt bij ze klaar dus ik weer naar Amsterdam en ja hoor ze hebben hem oké wel weer opengemaakt voor controle zegt ze doosje weer vies maar komt door hun werkplaats zegt ze toestel netjes in folie en onbeschadigd op dat moment nog meer te doen dus ik neem het toestel aan maar zat me niet lekker.
Na het weekend vraag ik om een bon en heb daarna telefonisch contact met Larsa.
Na wat gesproken te hebben over de bon en de gang van zaken komt er ineens een opmerking die bij mij even moest inzinken het was namelijk hetzelfde toestel als 2 weken daarvoor maar door hun terug gezet naar fabrieksinstellingen en voorzien van een plasticfolie dus nieuw.
Na onderzoek via Apple store blijkt dat het toestel op acht 8-8-2017 is verkocht door belcompany de bon van larsa is 16-08-2017 dus 8 dagen later vreemd.
Verder misleiden ze mij door twee weken te wachten voor ze hetzelfde toestel aan mij geven maar nu (wederom misleiden) door een folie op het toestel te plakken.
Ik heb ze daarover aangesproken maar zij blijven erbij dat hij nieuw is ondanks de 8 dagen verschil in aankoop het niet gesealde doosje de toestel lock en naam van merel terugzetten naar fabrieksinstellingen het proberen mij te misleiden ik niet moet zeuren vreemd aangezien ik niks geks verlang.
Belcompany heeft naar mijn idee tegen ze gelogen en hun zijn er maar in mee gegaan in plaats van een nieuwe te eisen bij belcompany.
Ben ik nou gek en moet ik niet zeuren of heb ik gelijk en proberen ze mij makkelijk weg te zetten als een zeur.