TomTom Sport horloge - reparatie duurt wel heel erg lang.
Geplaatst: 27 sep 2017 20:27
Wat is jullie ervaring met reparaties, uitgevoerd door TomTom?
Heb nu 6 weken geleden mijn TomTom Runner 3 sport horloge van 3 maanden oud, ter reparatie aangeboden aan TomTom.
Netjes een support case aangemaakt, onder de juiste gegevens ingestuurd en netjes een ontvangstbevestiging ontvangen dat het apparaat aangekomen is. En toen, toen gebeurde er niets meer.
Contact gezocht, zowel per email als telefonisch en het enige wat gemeld wordt is dat TomTom gewijzigd is van reparatie centrum en dat het heel vervelend is dat het apparaat nog niet gerepareerd is.
Na 3 weken, wekelijks contact met TomTom over de reparatie, echter telkens loze antwoorden mogen ontvangen. Geen uitzicht per wanneer nu het apparaat, gerepareerd (onder garantie) retour gestuurd gaat worden.
Wat is jullie ervaring met TomTom en reparaties? Hebben ze daar de boel wel op orde? En hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn sport horloge, gerepareerd retour komt.
Mvg Raymond
Heb nu 6 weken geleden mijn TomTom Runner 3 sport horloge van 3 maanden oud, ter reparatie aangeboden aan TomTom.
Netjes een support case aangemaakt, onder de juiste gegevens ingestuurd en netjes een ontvangstbevestiging ontvangen dat het apparaat aangekomen is. En toen, toen gebeurde er niets meer.
Contact gezocht, zowel per email als telefonisch en het enige wat gemeld wordt is dat TomTom gewijzigd is van reparatie centrum en dat het heel vervelend is dat het apparaat nog niet gerepareerd is.
Na 3 weken, wekelijks contact met TomTom over de reparatie, echter telkens loze antwoorden mogen ontvangen. Geen uitzicht per wanneer nu het apparaat, gerepareerd (onder garantie) retour gestuurd gaat worden.
Wat is jullie ervaring met TomTom en reparaties? Hebben ze daar de boel wel op orde? En hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn sport horloge, gerepareerd retour komt.
Mvg Raymond