Pagina 1 van 1

Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 28 sep 2017 13:39
door corrie van dijk
Sinds 31 Augustus zit ik zonder t.v en telefoon.
Mailen en bellen helpt niet.
De ondeskundigheid van de medewerkers is niet te beschrijven.
Ik wil het contract laten ontbinden. Wat moet ik doen om het daadwerkelijk te beëindigen?
Wie heeft dezelfde problemen met deze provider?
Laat het dan weten.

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 28 sep 2017 19:21
door Speedy123
corrie van dijk schreef:Sinds 31 Augustus zit ik zonder t.v en telefoon.
Mailen en bellen helpt niet.
De ondeskundigheid van de medewerkers is niet te beschrijven.
Ik wil het contract laten ontbinden. Wat moet ik doen om het daadwerkelijk te beëindigen?
Wie heeft dezelfde problemen met deze provider?
Laat het dan weten.
De eerste stap is het probleem kenbaar maken aan uw provider en een oplossing verlangen.

De tweede stap is het sturen van een brief aan uw provider waarin u uw provider in gebreke stelt en hem een laatste termijn geeft om het probleem op te lossen

De derde stap is het contract opzeggen wegens het in gebreke blijven van uw provider.

Als u provider de opzegging niet accepteert, dan zal uw provider u blijven factureren. Betaald u deze facturen niet (of draait u de automatische afschrijving terug), dan zal de provider u aanmanen en indien u niet betaald een incasso buro op uw dak sturen. Betaald u die ook niet, dan zal de provider naar de rechter moeten stappen.

Bij de rechter kunt u uw bewijs stukken indienen van de eerder genomen stappen. Het is dan aan de provider om aan te tonen dat het probleem niet aan hun te wijten was maar uw eigen schuld was. Kunnen zij dit niet en is de rechter ook van mening dat de provider in gebreke is geweest, dan zal uw provider de rechtzaak verliezen en opdraaien voor alle kosten.

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 28 sep 2017 20:25
door sjohie
Wat hebben ze tot nu toe geprobeerd om het niet kunnen bellen of tv kijken op te lossen? En ik neem aan dat internet het wél doet?

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 28 sep 2017 20:32
door Bob Schurkjens
Ben daar ook klant geweest en heb dus ervaring. Wat u niet moet doen is bellen en schrijven. Zet uw klacht op www.klachtenkompas.nl dan wordt u snel door Online geholpen. Komt u er dan nog niet uit span dan een geschil aan bij de www.geschillencommissie.nl

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 29 sep 2017 07:59
door Dieke83
@TS wat is het probleem? en zoals al eerder gevraagd wat heeft uw provider tot nu toe voor u gedaan?
is er een storing bekend bij de provider?

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 29 sep 2017 13:30
door alfatrion
Speedy123 schreef:De tweede stap is het sturen van een brief aan uw provider waarin u uw provider in gebreke stelt en hem een laatste termijn geeft om het probleem op te lossen

De derde stap is het contract opzeggen wegens het in gebreke blijven van uw provider.
Deze stappen kunnen prima gecombineerd worden in één brief. De eerste stap is niet perse nodig.

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 02 okt 2017 00:13
door ikkukk
corrie van dijk schreef:Sinds 31 Augustus zit ik zonder t.v en telefoon.
Mailen en bellen helpt niet.
De ondeskundigheid van de medewerkers is niet te beschrijven.
Ik wil het contract laten ontbinden. Wat moet ik doen om het daadwerkelijk te beëindigen?
Wie heeft dezelfde problemen met deze provider?
Laat het dan weten.
- Wat heeft Online.nl al gedaan om het probleem voor u op te lossen?
- Is de provider nog steeds op de hoogte dat u problemen ervaart met de diensten?
- Heeft u nog een contract of is het contract al maandelijks opzegbaar?
- Anders telefonisch contact opnemen, beller is sneller!

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 02 okt 2017 18:16
door Oma Wolma
Wij waren ook klant bij online,wat een bagger zeg,maar ga naar de site van klachtenkompas.nl en leg daar je klacht neer en wat je allemaal hebt geprobeert om van ze af te komen. online moet daar op reageren blijf volhouden en je zult zien dat het werkt zo zijn wij ook van ze af gekomen.SUCCES

Re: Ik wil van mijn Online.nl-contract af

Geplaatst: 02 okt 2017 19:58
door kaatthuis
Ik heb vorig jaar augustus ook problemen gehad, in mijn geval na de migratie; ze kregen mijn internet en dus internet-bellen (via de KPN-lijn) niet meer aan de praat.
Ik heb na 2 weken wachten (de termijn die ze zichzelf gaven om eea aan de praat te krijgen) wel meteen EEN NIEUW ACCOUNT ELDERS aangevraagd, omdat de ingangstermijn bij een nieuwe provider een maand duurt (wettelijke bedenktijd).
Ik heb in die periode heel veel extra internet- en belkosten gemaakt op m'n mobiele telefoon, waarvan na heel vaak telefoneren met de klantenservice werd toegezegd dat deze vergoed zouden worden. Maar ze bleven maar abonnementskosten afschrijven, die ik heb gestorneerd, met inderdaad de te verwachten dreigbrieven van een incassobedrijf. Ik heb aangetekende brieven gestuurd, webmails, ge-smst en klantenservice wel 20 keer gebeld.
Uiteindelijk, ik meen in april van dit jaar!, heb ik alle kosten vergoed gekregen. Mede dankzij de speciale klachtendienst die door tussenkomst van Radar inmiddels in het leven was geroepen.
Bewaar al je correspondentie, vraag namen van mensen die iets toezeggen en noteer de data van die gesprekken.
En sluit alvast een contract met een nieuwe provider af.
Ik zou zeggen succes en houd moed!!! 't Is mij ook gelukt na 8 maanden.