Pagina 1 van 1
Aanmaning ontvangen door misgelopen e-mails van provider
Geplaatst: 05 okt 2017 12:43
door Annie van Boxmeer
Op 16-06-2017 hebben wij een schriftelijke overeenkomst getekend met onze provider. Na 1,5 maand niets gehoord te hebben heb ik gebeld. Telefonisch afgesproken dat op 18-08-2017 de aansluiting gemaakt zou worden. Is naar volle tevredenheid gebeurd. Daarna niets meer gehoord. Wij op vakantie en ook nog ziek geweest. Dus na deze periode geconstateerd dat onze facturen bij de oude provider doorliepen. Wij contact opgenomen blijkt dat ze alleen de telefoon afgemeld hebben en de rest van het pakket niet. Contact met de nieuwe provider. Deze zou het nakijken. Totdat we afgelopen maandag een aanmaning kregen per post. Wat blijkt nu ze hebben wel email contact met ons gezocht, maar deze mails zijn nooit aangekomen. Wie is hier verantwoordelijk voor de overstap die door het mislukt email contact is misgelopen?
Re: Aanmaning ontvangen door misgelopen e-mails van provider
Geplaatst: 06 okt 2017 08:32
door taxikemperman
Maar waardoor kon u de email niet ontvangen?
Had u het juiste emailadres doorgegeven?
Waren de emails in de spambox terecht gekomen?
Stonden ze wel op de webmail?
Re: Aanmaning ontvangen door misgelopen e-mails van provider
Geplaatst: 06 okt 2017 09:26
door stofzuigertje
Als je van Telfort naar KPN zou gaan kunnen de mail boxen problemen geven... die zijn net als Ziggo provider gekoppelde.....
Beter is Gmail of Live.nl te gebruiken die provider onafhankelijk altijd binnen komen.
U mag het mail adres van je provider gebruiken maar bij verhuizen naar andere firma geeft dat vele problemen van vrienden en bedrijven die wel jou adres maar niet jou mail adres aangepast hebben!
Re: Aanmaning ontvangen door misgelopen e-mails van provider
Geplaatst: 06 okt 2017 17:02
door vlietjvan
Het ligt er een beetje aan wat in die overeenkomst staat die u heeft getekend. Als er staat dat uw nieuwe provider zorg zal dragen voor het opzeggen van het abonnement bij u (nu oude) provider, dan hebben zij een steek laten vallen.
Staat dat er niet, dan had u dat zelf moeten doen.
Bij een provider switch een tijd geleden moest ik ook zelf het internetabonnement opzeggen, terwijl de nieuwe provider zou zorgen voor het opzeggen van de telefoon. Was voor mij ook precies wat ik wilde. Zo kon ik eerst met zekerheid vaststellen dat het nieuwe internet ook werkte voordat ik het oude zou opzeggen.