Pagina 1 van 1
ov chipkaart
Geplaatst: 06 okt 2017 20:07
door peter.ketelaar
ik heb problemen met de ov chipkaart, betreft het in/uitchecken volgens arriva duurt het 2 weken voordat je het uitcheckbedrag terug kan verwachten.
na 2 weken is het bedrag nog niet op de rekening.
opnieuw bellen naar hun,en krijg als antwoord , het kan wel eens 62 dagen duren.
hoe zit dat?
Dit is toch een complete dievenbende?
Gaarne uw reactie.
Re: ov chipkaart
Geplaatst: 06 okt 2017 21:59
door wilhelmima1
Wist niet dat ze van Arriva stelen
Dat ze niet vlot zijn met restituties??? tja dat zou wel eens wat vlugger kunnen.
Als u verzuimd uit te checken is dat echt uw eigen fout.
Het wordt een ander verhaal als er software fouten zijn.
Succes
Re: ov chipkaart
Geplaatst: 06 okt 2017 22:19
door Jantje7
Het duurt 2 weken voordat u kunt melden dat u bent vergeten uit te checken. Dit staat los van de maatschappij waar dit heeft plaatsgevonden.
Na melding kan het nog ongeveer 5 werkdagen duren voordat u het bedrag kunt ophalen bij een automaat.
Re: ov chipkaart
Geplaatst: 06 okt 2017 22:53
door moederslink
Mocht u een fout hebben gemaakt bij bv het uitchecken kunt u op
http://www.uitcheckengemist.nl in 3 stappen uw saldo terugvragen.
Dit duurt minimaal 14 dagen en in
uitzonderlijke gevallen 62 dagen.
Ook kunt u op " mijnovchip.nl " inloggen en de reishistorie bekijken en het daar dan verder regelen .
Komt goed!