Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt
Geplaatst: 06 okt 2017 20:33
Wij wilden op 21 mei een S7 kopen omdat er een mooie cashback actie opzat van Samsung. De medewerker van Samsung verzekerde ons dat er achter genoeg voorraad lag en omdat het abonnement van mijn zoon afliep en hij een nieuwe telefoon nodig had zijn wij op dit aanbod ingegaan. De medewerker ging achter kijken en hij kwam terug met de mededeling dat er niets meer lag, maar verzekerde ons dat mijn zoon, die op een week later op vakantie ging, dat hij zeker zijn nieuwe telefoon dan mee kon nemen.
Op 24 mei bel ik de mediamarkt op om te vragen of het toestel binnen is en de vrouw aan de lijn kan onze bon niet gevonden krijgen en raad ons aan naar de winkel terug te gaan.
Op 25 mei gaan we terug naar de winkel en bij het zien van de bon blijkt dat de medewerkster geen reserveringsbon had gemaakt maar een weet ik veel bon. De floormanager zal haar daarop aanspreken en verteld aan mij dat zij al vele fouten heeft gemaakt. Ik zeg dat hij zijn interen problemen niet met mij moet bespreken maar met haar en vraag hoe hij dit wilt gaan oplossen. We krijgen een tegoedbon twv 25 euro voor de ontstane problemen en mijn zoon gaat op vakantie zonder zijn S7. Op mijn vraag of ik met deze bon nog de cashback terug kan krijgen antwoord de floormanager bevestigend. Gerustgesteld lopen we de winkel uit en op 16 july kunnen we de S7 ophalen bij de mediamarkt. Ruim 3 weken later vanwege leveringsproblemen bij Samsung. Als ik weer vraag of we in aanmerking komen voor de cashback krijgen we te horen dat Samsung, vanwege de leveringsproblemen, de actie heeft verlengt. Niet dus. We zijn nu al dagen bezig om die 75 euro terug te krijgen en Samsung blijft aangeven dat we A: de verkeerde bon hebben toegestuurd en B: dat we buiten de actiedatum vallen. Sterker nog, ze raden ons aan om de volgende promo's van Samsung goed in de gaten te houden want wellicht komen we dan wel in aanmerking. Mijn zoon heeft dit toestel zelf betaald en had er op gerekend dat hij gewoon die cashback terug zou krijgen. Het stuit mij enorm tegen de borst dat wij van het kastje naar de muur worden gestuurd door zo'n grote leverancier. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad en hoe is dit op te lossen.
Op 24 mei bel ik de mediamarkt op om te vragen of het toestel binnen is en de vrouw aan de lijn kan onze bon niet gevonden krijgen en raad ons aan naar de winkel terug te gaan.
Op 25 mei gaan we terug naar de winkel en bij het zien van de bon blijkt dat de medewerkster geen reserveringsbon had gemaakt maar een weet ik veel bon. De floormanager zal haar daarop aanspreken en verteld aan mij dat zij al vele fouten heeft gemaakt. Ik zeg dat hij zijn interen problemen niet met mij moet bespreken maar met haar en vraag hoe hij dit wilt gaan oplossen. We krijgen een tegoedbon twv 25 euro voor de ontstane problemen en mijn zoon gaat op vakantie zonder zijn S7. Op mijn vraag of ik met deze bon nog de cashback terug kan krijgen antwoord de floormanager bevestigend. Gerustgesteld lopen we de winkel uit en op 16 july kunnen we de S7 ophalen bij de mediamarkt. Ruim 3 weken later vanwege leveringsproblemen bij Samsung. Als ik weer vraag of we in aanmerking komen voor de cashback krijgen we te horen dat Samsung, vanwege de leveringsproblemen, de actie heeft verlengt. Niet dus. We zijn nu al dagen bezig om die 75 euro terug te krijgen en Samsung blijft aangeven dat we A: de verkeerde bon hebben toegestuurd en B: dat we buiten de actiedatum vallen. Sterker nog, ze raden ons aan om de volgende promo's van Samsung goed in de gaten te houden want wellicht komen we dan wel in aanmerking. Mijn zoon heeft dit toestel zelf betaald en had er op gerekend dat hij gewoon die cashback terug zou krijgen. Het stuit mij enorm tegen de borst dat wij van het kastje naar de muur worden gestuurd door zo'n grote leverancier. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad en hoe is dit op te lossen.