Opzeggen vaste telefoonlijn na overlijden.
Geplaatst: 09 okt 2017 11:09
Goedendag ,
Misschien dat een van jullie me verder kan helpen. Op 8 maart dit jaar is mijn moeder overleden. Door omstandigheden ben ik vergeten om het abonnement van haar vaste telefoon te beƫindigen. Daar kwam ik in september achter doordat er nog steeds abonnementsgeld van haar rekening werd afgeschreven. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met KPN (daar liep haar abonnement). De mevrouw aan de telefoon adviseerde mij om een mail te sturen naar [email protected] en daar de overlijdensakte of rouwkaart bij te voegen. Ook kon ik daar het verzoek plaatsen om het abonnementsgeld terug te storten. Zij dacht dat er wel enige coulance zou zijn. Ik heb op 26 september dit jaar de mail gestuurd. Op 9 oktober had ik nog niets gehoord van KPN en heb toen via de chat weer contact opgenomen. Die meneer liet me weten dat er geen sprake was van terugstorten van het abonnementsgeld. Dat stelde me teleur, vooral omdat zij meer dan 45 jaar trouw haar abonnement heeft betaald.
Heeft iemand een tip om toch nog eens te proberen om het abonnementsgeld van mei, juli en september terug te krijgen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Misschien dat een van jullie me verder kan helpen. Op 8 maart dit jaar is mijn moeder overleden. Door omstandigheden ben ik vergeten om het abonnement van haar vaste telefoon te beƫindigen. Daar kwam ik in september achter doordat er nog steeds abonnementsgeld van haar rekening werd afgeschreven. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met KPN (daar liep haar abonnement). De mevrouw aan de telefoon adviseerde mij om een mail te sturen naar [email protected] en daar de overlijdensakte of rouwkaart bij te voegen. Ook kon ik daar het verzoek plaatsen om het abonnementsgeld terug te storten. Zij dacht dat er wel enige coulance zou zijn. Ik heb op 26 september dit jaar de mail gestuurd. Op 9 oktober had ik nog niets gehoord van KPN en heb toen via de chat weer contact opgenomen. Die meneer liet me weten dat er geen sprake was van terugstorten van het abonnementsgeld. Dat stelde me teleur, vooral omdat zij meer dan 45 jaar trouw haar abonnement heeft betaald.
Heeft iemand een tip om toch nog eens te proberen om het abonnementsgeld van mei, juli en september terug te krijgen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.