LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 okt 2017 08:58
- Contacteer:
Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
Heb bestelling gedaan bij Fonq, geen probleem. In de doos was ook het magazine "Mooi"bijgevoegd. Na het lezen van dit blad zag ik dat de op de zwarte achterzijde van de de kaft resten inkt/toner zaten die vlekken hebben veroorzaakt op mijn tafelkleed en placemat.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
Gebruik het recht van retourneren.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
Want dat lost je inktvlekken op?Nevyn schreef:Gebruik het recht van retourneren.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
Zij kunnen er toch ook niet veel aan doen? U had even moeten checken. Ik leg de ochtendkrant ook niet op een wit tafelkleed (hoeel het de laatste paar jaar steeds beter wordt) om vervolgens de redactie op te bellen dat hun krant mijn tafelkleed heeft verpest.rene.crielaard schreef:Heb bestelling gedaan bij Fonq, geen probleem. In de doos was ook het magazine "Mooi"bijgevoegd. Na het lezen van dit blad zag ik dat de op de zwarte achterzijde van de de kaft resten inkt/toner zaten die vlekken hebben veroorzaakt op mijn tafelkleed en placemat.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.
Dit risico loopt u met alle drukwerk - of het nu tijdschriften, kranten, geprint materiaal of boeken zijn. Restjes drukinkt of toner kunnen altijd aanwezig zijn - da's nu eenmaal de aard van drukwerk.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
newmikey schreef:Zij kunnen er toch ook niet veel aan doen? U had even moeten checken. Ik leg de ochtendkrant ook niet op een wit tafelkleed (hoeel het de laatste paar jaar steeds beter wordt) om vervolgens de redactie op te bellen dat hun krant mijn tafelkleed heeft verpest.rene.crielaard schreef:Heb bestelling gedaan bij Fonq, geen probleem. In de doos was ook het magazine "Mooi"bijgevoegd. Na het lezen van dit blad zag ik dat de op de zwarte achterzijde van de de kaft resten inkt/toner zaten die vlekken hebben veroorzaakt op mijn tafelkleed en placemat.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.
Dit risico loopt u met alle drukwerk - of het nu tijdschriften, kranten, geprint materiaal of boeken zijn. Restjes drukinkt of toner kunnen altijd aanwezig zijn - da's nu eenmaal de aard van drukwerk.
Als ik het lees heeft Fonq het tijdschrift bij de bestelling gevoegd. En retourneren lost de inktvlek niet op maar je krijgt je geld wel terug.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
TS wil helemaal geen geld terug, de bestelling is hier helemaal niet het geschilpunt.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
Vreemd dat een magazine, wat meestal drukwerk is, afgeeft. Ik denk dat ze bij Fonq u gewoon niet geloven en dat u zelf de vlek heeft veroorzaakt en het magazine de schuld geeft.
Was het gedrukt op (een soort van) krantenpapier ?
Was het gedrukt op (een soort van) krantenpapier ?
-
- Berichten: 2156
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
TIP: Schrijf een brief naar de uitgever van het betreffende blad ... of de drukker indien vermeld in het magazin.
Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus
Volgens mij zijn het tafelkleed en de placemat niet de gekochte artikelen.Nevyn schreef:Gebruik het recht van retourneren.
Dit is slechts de plaats waar het blad is neergelegd om te lezen.