Samsung tv defect 3 maanden buiten garantie
Geplaatst: 10 okt 2017 12:28
Beste Forumleden,
Ik schrijf u dit bericht namens de tante van mijn vriendin. Ook wel tante Riet genoemd. Ik moet u ook melden dat tante Riet geestelijk beperkt is, zoals ook haar beide zoons.
Het gaat over de garantie afhandeling van Otto.nl. Tante Riet heeft op 24 juni 2015 een Samsung tv bij Otto gekocht Deze is 2 weken geleden stuk gegaan. Hij geeft geen beeld meer maar wel geluid. De tv is dus 3 maanden buiten de wettelijke garantie kapot gegaan. Tante Riet heeft het zelf proberen op te lossen en werd natuurlijk van het kastje naar Samsung gestuurd. Ik ben dus maar eens op onderzoek gegaan voor tante Riet.
Otto geeft niet thuis en zegt dat ze maar 1 jaar garantie geven, en verwijzen mij door naar Samsung. U kunt het wel raden, ook zij kunnen niks betekenen, want het is natuurlijk buiten de garantie van 2 jaar.
Volgens mij komen beide er niet mee weg. Wat het is een ondeugdelijk product en je mag toch wel verwachten dat de tv, langer dan 2 jaar en 3 maanden mee gaat. Voorts likt het mij dat Otto de verkoper is en het probleem zou moeten oplossen. Ik heb hun dan ook een voorbeeldbrief van Consuwijzer gestuurd. Ik laat het er niet bij zitten en weet wat de rechten zijn van tante Riet.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Marcel Heinlein
Ik schrijf u dit bericht namens de tante van mijn vriendin. Ook wel tante Riet genoemd. Ik moet u ook melden dat tante Riet geestelijk beperkt is, zoals ook haar beide zoons.
Het gaat over de garantie afhandeling van Otto.nl. Tante Riet heeft op 24 juni 2015 een Samsung tv bij Otto gekocht Deze is 2 weken geleden stuk gegaan. Hij geeft geen beeld meer maar wel geluid. De tv is dus 3 maanden buiten de wettelijke garantie kapot gegaan. Tante Riet heeft het zelf proberen op te lossen en werd natuurlijk van het kastje naar Samsung gestuurd. Ik ben dus maar eens op onderzoek gegaan voor tante Riet.
Otto geeft niet thuis en zegt dat ze maar 1 jaar garantie geven, en verwijzen mij door naar Samsung. U kunt het wel raden, ook zij kunnen niks betekenen, want het is natuurlijk buiten de garantie van 2 jaar.
Volgens mij komen beide er niet mee weg. Wat het is een ondeugdelijk product en je mag toch wel verwachten dat de tv, langer dan 2 jaar en 3 maanden mee gaat. Voorts likt het mij dat Otto de verkoper is en het probleem zou moeten oplossen. Ik heb hun dan ook een voorbeeldbrief van Consuwijzer gestuurd. Ik laat het er niet bij zitten en weet wat de rechten zijn van tante Riet.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Marcel Heinlein