LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Zorg & Zorg

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
huzky

Ervaring met Zorg & Zorg

Ongelezen bericht door huzky »

Heeft iemand ervaring met 'Zorg & Zorg' uit Bennekom?
Voor mijn schoonmoeder een rollator gekocht. Klein mankementje, maar dat kunnen we zelf niet repareren, bovendien zit er één jaar garantie op. Het bedrijf is echter niet bereikbaar. Op hun site staat allerlei contactinformatie (openingstijden winkel, tel.nr., mail, enz.), maar op geen enkele manier wordt er gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen (altijd een antwoordapparaat), inmiddels op verschillende dagen en tijdstippen geprobeerd, tientallen keren. Diverse malen hun antwoordapparaat ingesproken, er wordt niet teruggebeld. Enkele keren een mail gestuurd, hier komt geen antwoord op. In verband met de afstand niet mogelijk om zelf naar Bennekom te gaan, dus we weten niet meer wat we moeten doen. Hooguit een aangetekende brief sturen, maar de kosten daarvan zijn ook hoog voor mijn schoonmoeder, en ik begin te betwijfelen of daar wél op wordt gereageerd.
Wij weten nu even niet meer hoe we de kleine reparatie voor elkaar kunnen krijgen (gaat om een ontbrekend onderdeeltje), dus eventuele tips zijn welkom.

kathy1978

Re: Ervaring met Zorg & Zorg

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Nu ben ik zelf bekend met het dorp bennekom aangezien mijn ouders er wonen. De kerkstraat is een klein zijstraatje van de hoofd winkelstraat. Ik heb het adres even opgezocht en er zit ook een winkel, zitcomfort op kerkstraat 6. Ik vond het telefoonnummer van zorg en zorg al zo vreemd want normale vaste lijnen in Bennekom en omstreken beginnen met netnummer 0318. Misschien een webwinkel van zitcomfort? Ik zou als ik u was als u geen contact kan krijgen eens met zitcomfort bellen. Misschien weten zij wel meer. telefoonnummer 0318 - 41 38 58
Volgens de kamer van koophandel website zijn beide bedrijven op hetzelfde adres gevestigd.

huzky

breien schreef:Hoe oud is de rollator? Zit er nog garantie op? Vermoedelijk zult u toch met de rollator naar de winkel moeten gaan om de rollator ter reparatie aan te bieden. Dat zal telefonisch of via de mail waarschijnlijk niett gaan.

De rollator is van mei 2017, dus was 2 maanden oud op het moment dat het defect werd gemeld. Er zit één jaar garantie op, dus m.i. hoort dit gewoon opgelost te worden. Het gaat overigens om een ontbrekend onderdeeltje, dat ze alleen maar hoeven op te sturen en dat mijn man er zelf voor zijn moeder op kan zetten.
Laatst gewijzigd door huzky op 12 okt 2017 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.

huzky

@kathy1987: 085 is dus inderdaad een nummer dat niet regiogebonden is; ik heb verder niet gekeken en dacht dat dit het normale netnummer van Bennekom was. We gaan zeker proberen of het via Zitcomfort te regelen is. Heel hartelijk dank voor deze reactie!

Gesloten