| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MijnPostbank.nl wwardeloos want onbereikbaar 'savonds
-
Hopeloze Postbanker
MijnPostbank.nl wwardeloos want onbereikbaar 'savonds
Wegens drukte minder goed bereikbaar
Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment
niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses
voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur
opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds.
En een half uur later? en weer een half uur later....
Ik hoop dat Girotel als backup nog even in de lucht blijft zeg maar.[/quote]
Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment
niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses
voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur
opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds.
Ik hoop dat Girotel als backup nog even in de lucht blijft zeg maar.[/quote]
Re: MijnPostbank.nl wwardeloos want onbereikbaar 'savonds
Gewoon een paar keer op Home drukken meestal na een paar keer komt ie wel door.
-
MAXIEM
Dag Hopeloze Postbanker,
Ik ben overgestapt op nachtwerk. Ik zet mijn wekker op 03.00 uur. De site en de links is/zijn ook dan nog verrassend traag, maar omdat ik dan toch wakker ben (kopje koffie erbij, enz enz.) werk ik dan mijn zaakjes af. Bovendien is het nog steeds zo dat er niet gewerkt wordt met real time af- en bij boekingen. Vroeger ging het met de postkoets ( heen en terug van Maastricht naar Groningen kostte ook twee dagen). Ik heb al en een paar keer kontakt gehad met Mijn Postbank. Ze beloven veel maar maken hun beloftes niet waar. Denk erover om naar een andere bank over te stappen. Groeten, Ton.
Ik ben overgestapt op nachtwerk. Ik zet mijn wekker op 03.00 uur. De site en de links is/zijn ook dan nog verrassend traag, maar omdat ik dan toch wakker ben (kopje koffie erbij, enz enz.) werk ik dan mijn zaakjes af. Bovendien is het nog steeds zo dat er niet gewerkt wordt met real time af- en bij boekingen. Vroeger ging het met de postkoets ( heen en terug van Maastricht naar Groningen kostte ook twee dagen). Ik heb al en een paar keer kontakt gehad met Mijn Postbank. Ze beloven veel maar maken hun beloftes niet waar. Denk erover om naar een andere bank over te stappen. Groeten, Ton.
Het is inderdaad alleen reallife als het van postbank naar postbank word overgemaakt. Andere bank duurt 2 dagen, van en naar een spaarrekening ook 2 dagen (terwijl dat ook postbank is dus vind dat een btje vaag).
-
Hopeloze Postbanker
Alle gekheid bij elkaar... dan ga ik lekker weer naar de brievenbus lopen hoor.
Van realtime schrik ik een beetje, duurt het echt 2 dagen bij andere rekeningen?? Dan kan ik beter weer Girotel gaan doen, dat was dacht ik in 1 dag overgemaakt.
Al met al overweeg ik eens bij de Rabobank te informeren.
-
Gast
Met girotel is het geld heus niet in 1 dag naar een andere bank hoor!
-
Bankzaken
Probeer echt maar eens de Rabo of ABN. Van een rekening ABN naar een andere rekening ABN nog geen èèn minuut. Naar een andere bank ietsje langer, maar wel dezelfde dag.
Zo ook Rabo, is mijn ervraring.
Zo ook Rabo, is mijn ervraring.
-
Mayo
dit geld ook voor mijn postbank.nl binnen een kwartier staat het op de rekeing van de ander!!!!
-
Gast
net gedaan bij mijn postbank.nl van spaarrek naar gewone rek binnen 1 sec en het stond er op.Gerrie
-
Gast
Nou hebben jullie dan even geluk
Zo hoort het toch ook?
-
RPT
Ook ik erger mij mateloos aan mijn Postbank.nl
Zichtbare bijschrijving van giro internetspaarekening naar girorekening duurt vier dagen. Positief saldo terugboeken van effectrekening naar girorekening duurt 3 tot 5 dagen. De afboekingen gaan direct doch daarna is je gelde ineens een fiks aantal dagen ZOEK !!!!
Het verrichten van bijv. vijf betalingen in één keer kost mij soms meer dan een uur, als de site al werkt. Vorige maand heb ik dit moeten verdelen over drie werkdagen, alsof het de PB interesseert dat de klant zijn/haar kostbare tijd onnodig achter de PC zit te verdoen.
Van de laatste tien keer dat ik het saldo op de rekening wilde bekijken is dit vier keer gelukt, dit beslaat een periode van een week, de overige keren was het of te druk of de server was to busy of er was een time out.
Het antwoord op een klacht is altijd hetzelfde, onpersoonlijk en stereotiep.
Ook wij zijn al bezig e.e.a. zoals de effectrekeningen en spaarrekeningen naar een ander over te boeken.
Deze Essent achtige wanorde bij de Postbank gaat hun veel klanten kosten.
Zichtbare bijschrijving van giro internetspaarekening naar girorekening duurt vier dagen. Positief saldo terugboeken van effectrekening naar girorekening duurt 3 tot 5 dagen. De afboekingen gaan direct doch daarna is je gelde ineens een fiks aantal dagen ZOEK !!!!
Het verrichten van bijv. vijf betalingen in één keer kost mij soms meer dan een uur, als de site al werkt. Vorige maand heb ik dit moeten verdelen over drie werkdagen, alsof het de PB interesseert dat de klant zijn/haar kostbare tijd onnodig achter de PC zit te verdoen.
Van de laatste tien keer dat ik het saldo op de rekening wilde bekijken is dit vier keer gelukt, dit beslaat een periode van een week, de overige keren was het of te druk of de server was to busy of er was een time out.
Het antwoord op een klacht is altijd hetzelfde, onpersoonlijk en stereotiep.
Ook wij zijn al bezig e.e.a. zoals de effectrekeningen en spaarrekeningen naar een ander over te boeken.
-
MAXIEM
Dag RPT,
Dat hoop ik!!! Groeten, Ton.
-
gerrie1
en ik begrijp er echt niets van, zie mijn vorige posting,ik ondervind geen problemen ,na de eerste twee weken ,en kan al die klachten dan ook niet plaatsen. gr Gerrie
-
marieke3
Ik heb er nog eens extra op gelt omdta ik zo verbaasd wa sover de klachten hier! Maar ik heb de laaste 2 maanden NOOIT gehad dat het onbereikbaar was. Nooit, echt. ook savonds niet. Ligt denk ik toch aan die mensen hun verbinding. want waarom kan ik anders altijd op de site komen?! Zou ik toch ook af en toe er neit op kunnen, maar nee. Ik kan er dus ALTIJD op
-
Ukkie
Bij mij werkt mijn postbank ook prima.
Tot op heden kon ik maar 1x niet in. Nou dat heb je met Hotmail ook regelmatig...
Tot op heden kon ik maar 1x niet in. Nou dat heb je met Hotmail ook regelmatig...
-
advies
Ik heb NOOIT echt NOOOOOIIITTT last, gaat altijd goed!!!
-
Gast
En bij mij doet Hotmail het altijd! Nog nooit gehad dat ik er niet op kon.
-
jannieheetik
Ik ben best tevreden over de Postbank als zodanig.
Maar inderdaad: MijnPostbank.nl werkt voor geen meter.
Eerst was het inderdaad alleen nog maar dat je niet altijd bij je gegevens kon, maar vandaag???
Mijn saldo lijkt te kloppen maar de laatste 4 posten staan er niet bij, wat mij weer aan het twijfelen brengt over mijn saldo.
IK heb girotel als back-op, ja!
Maar mijn dochter, die sinds januari zelfstandig woont, kon géén girotel meer krijgen, werd verwezen naar MijnPostbank.nl en heeft dus geen alternatief voor dit zeer slecht werkende systeem.
Op mijn klachten wordt gereageerd met: Jammer maar het IS nu eenmaal niet anders!
Maar inderdaad: MijnPostbank.nl werkt voor geen meter.
Eerst was het inderdaad alleen nog maar dat je niet altijd bij je gegevens kon, maar vandaag???
Mijn saldo lijkt te kloppen maar de laatste 4 posten staan er niet bij, wat mij weer aan het twijfelen brengt over mijn saldo.
IK heb girotel als back-op, ja!
Maar mijn dochter, die sinds januari zelfstandig woont, kon géén girotel meer krijgen, werd verwezen naar MijnPostbank.nl en heeft dus geen alternatief voor dit zeer slecht werkende systeem.
Op mijn klachten wordt gereageerd met: Jammer maar het IS nu eenmaal niet anders!
-
Antoon
Werkelijk een complete ramp dit Mijn Postbank.nl
Heb de laatste tijd véél problemen met de snelheid ondanks dat ik een snelle ADSL verbinding heb. Na contact met de Postbank te hebben opgenomen geeft men aan dat men van het probleem weet. Men is bezig om nieuwe servers e.d. bij te plaatsen maar niemand kan vertellen hoe lang deze ellende nog duurt. Heb aangegeven al mijn activiteiten bij de Postbank te stoppen en naar een echte bank uit te kijken. Eens kijken of die wel klanten met een uitgebreid dienstenpakket willen hebben
Heb de laatste tijd véél problemen met de snelheid ondanks dat ik een snelle ADSL verbinding heb. Na contact met de Postbank te hebben opgenomen geeft men aan dat men van het probleem weet. Men is bezig om nieuwe servers e.d. bij te plaatsen maar niemand kan vertellen hoe lang deze ellende nog duurt. Heb aangegeven al mijn activiteiten bij de Postbank te stoppen en naar een echte bank uit te kijken. Eens kijken of die wel klanten met een uitgebreid dienstenpakket willen hebben
-
Barracuda
Wegens drukte minder goed bereikbaar
Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds
====
Het is wel aardig,als je dus werkt overdag,denk je ik ga s'avonds even geld overtmaken,kan het niet.Een half uurtje wachten...weer niets,weer een half uurtje........
Kortom," Mijn Postbank" is een waardeloos produkt.Traag,niet bereikbaar....kortom,NIET Mijn Postbank.
Groeten,
Mario
Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds
====
Het is wel aardig,als je dus werkt overdag,denk je ik ga s'avonds even geld overtmaken,kan het niet.Een half uurtje wachten...weer niets,weer een half uurtje........
Kortom," Mijn Postbank" is een waardeloos produkt.Traag,niet bereikbaar....kortom,NIET Mijn Postbank.
Groeten,
Mario