LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde meterstanden doorgegeven

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Brahms
Berichten: 3141
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven

Ongelezen bericht door Brahms »

Niet een telefoontje maar schriftelijk doen, foto meezenden en dan komt het hopelijk wel goed.

renewouters
Berichten: 3488
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven

Ongelezen bericht door renewouters »

Heb je niets moeten ondertekenen na het plaatsen van de nieuwe meter?

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Maar je tekent toch voor de standen van je oude meter? Tenminste, dat heb ik wel gedaan toen die vervangen werd.

Je hebt gelijk dat je verbruik dan plots ongeloofwaardig hoog zou zijn maar het probleem ligt nu bij jou. Ik hoop voor jou dat dit goed afloopt maar in meterstanden Nederland gaat er nog wel eens wat mis . . .

renewouters
Berichten: 3488
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven

Ongelezen bericht door renewouters »

Harm.calc schreef:maar in meterstanden Nederland gaat er nog wel eens wat mis . . .
Niet alleen in Nederland hoor :-) In alle landen wonen en werken mensen en worden (schrijf/lees)fouten gemaakt.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Top!

Gesloten