LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advertentie Legio Lease Telegraaf 1998

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Julika

advertentie Legio Lease Telegraaf 1998

Ongelezen bericht door Julika »

Ik heb de advertentie Legio Lease von 1998 -pagina groot-
met de text
: Insturen voor 20 maart 1998
Inschrijving sluit bij f 250 milijoen

aandelen Aegon, Koninklijke Olie, KPN en Unilever.

Het lukt mij niet om mij te melden bij [email protected]
groetjes Julika

Dubio

Re: advertentie Legio Lease Telegraaf 1998

Ongelezen bericht door Dubio »

Die had ik ook, in mei afgesloten, door KPN heb ik verlies gemaakt, minder uitgekeerd dan ingelegd, maar hetgene waar ik recht op had heeft Dexia wel keurig uitgekeerd!

docent

Ongelezen bericht door docent »

ahhhhhh!!!!!! dubio, ik dacht dat je weg was........helaas!

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

@ Dubio
Als je dat keurig noemd van hfl 18.000 inleg Euro 2.800 terug. Beloofd waren hfl.42.067,--dan weet ik het ook niet meer.
Je kunt ook zeggen het is al in the game.
Niet te vergelijken met mijn situatie van nu( Euro 50.OOO).

Maar met Eeglease sta ik sterk. Of heb je daar ook iets optemerken.
Je kunt beter denken het zal wel lukken. Met maagzweren de pijp uit gaan kost je ook nog je leven.

groetjes Julika

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Niets te doen bij Dexia Dubio??
Dacht dat er nog vele brieven de deur uit moesten naar gedupeerden!!

Dubio

Daar doet Dexia niet aan:

Het is contract = contract, en er was plaats op het contract voor de handtekening van de eega, dus als die niet getekend heeft is het zijn/haar schuld.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Goh Dubio, wat ben je toch een volslagen onbenul! Je verteld sprookjes.
Op mijn contract (WVD) was er maar plaats voor één handtekening en die is dan ook jammer genoeg alleen door mij gezet.
Indien je doorgaat met deze baarlijke nonsens op dit forum te blijven zetten dan weet je dat je onzin loopt te verkondigen. Daar is niemand bij gebaat en zorgt alleen maar dat je volslagen als een Don Quichot wordt gezien. Maar goed, dat hebben al meerder personen op dit forum tegen je gezegd!!!

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Julika,

Stond ook in die advertentie van maart 1998 dat een zelfde pakket na één en twee jaar tegen dezelfde aankoopprijs is als de aankoopprijs van de eerste pakket?

Dubio

Karel,

Dan had jij een contract voor alleenstaanden!!

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jij moet er maar een hebben voor, ach laat maar, vanaf nu kunnen we beter niet meer reageren op wat Dubio zegt.
Volgens mij is hij contactgestoord en probeert via dit forum contact te krijgen. Laten we hem gewoon negeren.

terrierdennis

Ongelezen bericht door terrierdennis »

Willems:
Inzake de pakketten.: Dit staat inderdaad letterlijk En in de advertenties En in de overeenkomsten En in de brieven van de "deskundige" mr. drs. r.g.v.d.graaf.

Eerst legio dan dexia en dan dubio.
Op de overeenkomsten 98 en 99 is plaats voor handtekening van een (zegge en schrijve 1) lessee. In 98 getekend namens legio l. door 1 persoon n.l. r.j. ???. In 99 getekend namens legio l. door 2 personen
n.l. 1 onleesbaar en door onze feestneus a. kroll.
Dit volgens overeenkomsten en brieven in mijn bezit.
Ik weet uiteraard niet of alle overeenkomsten en brieven hetzelfde zijn.

dubio, het is duidelijk van wie jij afhankelijk bent. Zet voortaan maar dubieus i.p.v dubio.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Julika,
Kan jij deze advertentie inscannen en dan naar Piet verzenden of een kopie van deze advertentie sturen naar Piet. Dan kan deze wellicht gezet worden op de site van Payback.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Het is contract = contract, en er was plaats op het contract voor de handtekening van de eega, dus als die niet getekend heeft is het zijn/haar schuld.
He Dubio, ik heb hier een contract waarin jij belooft om eur 100.000 aan mij te geven. Mijn handtekening staat er onder.
Er is ook plaats voor jouw handtekening, maar die staat er niet, maar ja, dat is jouw schuld.

En nu graag even dokken. Wil je die eur 100.000 overmaken op bankrekening 1597.53.654 ten name van J.R. van Sluys in Maarssen.

En nogmaals: geen gez eik dat je handtekening er niet staat, dat is jouw schuld, dus daarvoor zal je niet naar de rechter durven.

Bernts Eman

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

vandalen

Ongelezen bericht door vandalen »

Hadden ze daar maar naar gevraagd dan had ik geweigerd te tekenen en waren die WVD's niet doorgegaan.
:?:
Jij wist precies hoe het zat? 8)
Groeten
Theo van Dalen

Dubio

Bernts,

Hoe kan Dexia dat in 's hemelsnaam weten!
Misschien dachten ze wel dat het een alleenstaande met een dubbele naam was. Maar in het tweede gedeelte komt de aap uit de mouw: u zou dan nooit mede-ondertekend hebben, zegt u nu.
Iedereen zegt nu dat ze toen niet mede-ondertekend zouden hebben en de rechter vraagt zich vast af of de mensen dat menen en toentertijd absoluut niet zo'n lease-ovk gewenst hadden. Vooral bij mensen die elkaars ovk vernietigen (klinkt bekend meneer Eman of niet?!) is dit hartstikke hypocriet. ik denk dat de rechter naar de achterliggende reden van de vernietiging gaat kijken en niet alleen maar naar zo'n stomme handtekening, en dan vallen alle eega's door de mand.

En Hollander,

Ik heb hier een machtiging dat Karel die 100.000 voor mij aan u zou betalen, er moet alleen nog even een handtekening onder...

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Het zal zeer zeker een rol spelen dat er meerdere faktoren een rol spelen. Maar die handtekening die niet gezet is, kan goud waard zijn.

JW

Bernts Eman

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Jij had verstand van beleggen Bernts want je wist dat het om een lening ging. Dat zou best eens in je nadeel kunnen zijn. Zeker als je een stuk of wat contracten had dan speelt eigen verantwoording ook een rol.

JW

Bernts Eman

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten