Swiss (no) sense
Geplaatst: 17 okt 2017 22:06
De uitzending over Swiss sense ( maandag 16-10) had over ons kunnen gaan! Echter bij ons heeft de hele grap 3 jaar geduurd, een hoop slaapmiddelen en inmiddels 3500 euro.
Zelfs als er vanuit de winkel wordt geconstateerd dat er een fabricage fout is gemaakt wordt er nog niet accuraat gereageert.
De interne communicatie bij dit bedrijf is zo belabbert dat je nooit dezelfde persoon te spreken krijgt en nooit dezelfde naam onder een email leest.
Je moet iedere keer opnieuw je verhaal doen.
Uiteindelijk krijg je dan een coulanse korting omdat er iets niet klopt maar men wil van je af dat is duidelijk.
3 jaar ben ik bezig geweest!
Het heeft me zoveel stress en slapeloze nachten gekost.
Ik wilde dat ik nooit met hen in zee was gegaan.
Dat ik lekker op mijn oude matras was blijven liggen maar nee.... we wilden onszelf trakteren op iets echt moois.
Kat in de zak zul je bedoelen.
Zelfs als er vanuit de winkel wordt geconstateerd dat er een fabricage fout is gemaakt wordt er nog niet accuraat gereageert.
De interne communicatie bij dit bedrijf is zo belabbert dat je nooit dezelfde persoon te spreken krijgt en nooit dezelfde naam onder een email leest.
Je moet iedere keer opnieuw je verhaal doen.
Uiteindelijk krijg je dan een coulanse korting omdat er iets niet klopt maar men wil van je af dat is duidelijk.
3 jaar ben ik bezig geweest!
Het heeft me zoveel stress en slapeloze nachten gekost.
Ik wilde dat ik nooit met hen in zee was gegaan.
Dat ik lekker op mijn oude matras was blijven liggen maar nee.... we wilden onszelf trakteren op iets echt moois.
Kat in de zak zul je bedoelen.