Bouwmaat geeft geen geld terug bij retour
Geplaatst: 18 okt 2017 17:56
Op 18 september een bestelling gedaan bij Bouwmaat, de artikelen waren niet de goede maat, daarom per bouwmaat's instructies de artikelen retour gestuurd.
Volgens track en trace zijn de artikelen maandag 25 september om 09:46 uur bezorgd bij Bouwmaat.
Op 10 oktober contact genomen met Bouwmaat via hun chatservice op de website. E.e.a. doorgegeven, inclusief alle trackingnummers.
Toezegging per chat ontvangen dat ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden, is tot op heden 18 oktober nog niet gebeurd.
Op 18 oktober opnieuw via de chat met Bouwmaat contact gehad, nu krijg ik te horen dat de administratie niet te bereiken is door de chatmedewerker.
Pas toen ik meldde dat ik hier een klacht aan het plaatsen was, werd gezegd dat logistiek en administratie het nu uit gaan zoeken.
Volgens track en trace zijn de artikelen maandag 25 september om 09:46 uur bezorgd bij Bouwmaat.
Op 10 oktober contact genomen met Bouwmaat via hun chatservice op de website. E.e.a. doorgegeven, inclusief alle trackingnummers.
Toezegging per chat ontvangen dat ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden, is tot op heden 18 oktober nog niet gebeurd.
Op 18 oktober opnieuw via de chat met Bouwmaat contact gehad, nu krijg ik te horen dat de administratie niet te bereiken is door de chatmedewerker.
Pas toen ik meldde dat ik hier een klacht aan het plaatsen was, werd gezegd dat logistiek en administratie het nu uit gaan zoeken.