Pagina 1 van 1

Bouwmaat geeft geen geld terug bij retour

Geplaatst: 18 okt 2017 17:56
door R-Rock
Op 18 september een bestelling gedaan bij Bouwmaat, de artikelen waren niet de goede maat, daarom per bouwmaat's instructies de artikelen retour gestuurd.

Volgens track en trace zijn de artikelen maandag 25 september om 09:46 uur bezorgd bij Bouwmaat.

Op 10 oktober contact genomen met Bouwmaat via hun chatservice op de website. E.e.a. doorgegeven, inclusief alle trackingnummers.

Toezegging per chat ontvangen dat ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden, is tot op heden 18 oktober nog niet gebeurd.

Op 18 oktober opnieuw via de chat met Bouwmaat contact gehad, nu krijg ik te horen dat de administratie niet te bereiken is door de chatmedewerker.

Pas toen ik meldde dat ik hier een klacht aan het plaatsen was, werd gezegd dat logistiek en administratie het nu uit gaan zoeken.

Re: Bouwmaat geeft geen geld terug bij retour

Geplaatst: 19 okt 2017 13:26
door mahadma
Heeft u "speciaal maatwerk" (gezaagd of besteld) besteld? Zo ja op welke manier, mondeling/telefonisch is geen bewijs, schriftelijk wel. Heeft u een bestellingsemail verzonden? Als zij geleverd hebben wat er op papier staat heeft u geen retourrecht. Als zij een andere maat geleverd hebben als op papier heeft u recht tot klagen.

Re: Bouwmaat geeft geen geld terug bij retour

Geplaatst: 19 okt 2017 16:21
door kokka
bouwmaat is toch alleen voor professionals? volgens mij heb je een KVK nummer nodig om klant te worden. dan betreft het een zakelijke overeenkomst en geniet je niet de gewone consumentenbescherming

Re: Bouwmaat geeft geen geld terug bij retour

Geplaatst: 19 okt 2017 16:30
door mahadma
Uit de info op de site:
Geïnteresseerd geraakt in onze groothandel? Vraag dan vandaag nog uw Bouwmaatpas aan en u kunt direct online een bestelling maken. Bouwmaat is alleen toegankelijk voor bedrijven. Vraag hier uw pas aan. Na inschrijving ontvangt u een Bouwmaatpas waarmee u profiteert van de vele voordelen. Om de inschrijving formeel te maken, ontvangen wij graag de kopieën van een recente KvK-inschrijving en een geldig legitimatiebewijs, gelijk aan de gegevens zoals u die heeft ingevuld op de inschrijving.

Kokka heeft gelijk.