LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
batoul
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2017 17:46

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door batoul »

goedenavond
ik ben vandaag gebeld door directsolution
dat ik vandaag 137euro moet betalen anders gaat het naar de deurwaarder en wordt het bedrag 800euro
echt niet normaal het zou zijn van eu kortingen .
dus het is nep en moet ik niks betalen ik hoop dat jullie mij hierover informeren.
mvg batoul

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door yan »

Ja het is nep.
Negeren dus.

Als ze nog eens contact openemen gewoon ophangen.

Lilian0411
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2017 19:23

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Lilian0411 »

Vandaag werd ik ook gebeld door Direct Solutions. In 2016 was ik telefoniste een overeenkomst aangegaan en de rekeningen had ik nog steeds niet betaald. Morgen moet ik betalen en anders komt de deurwaarder. Toen ik bewijs wilde van de overeenkomst of eerder gestuurde rekeningen kom ik die niet krijgen. Ik moest eerst betalen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lilian0411 schreef:Vandaag werd ik ook gebeld door Direct Solutions. In 2016 was ik telefoniste een overeenkomst aangegaan en de rekeningen had ik nog steeds niet betaald. Morgen moet ik betalen en anders komt de deurwaarder. Toen ik bewijs wilde van de overeenkomst of eerder gestuurde rekeningen kom ik die niet krijgen. Ik moest eerst betalen.
Wie eist bewijst - ook dat vage persoon van 'direct solutions' (dat direct slaat op direct betalen waarschijnlijk).
Zowiezo vreemd dat men gaat bellen - als ik vergeet iets te betalen krijg ik eerst van het bedrijf een herinnering. Daarna nog een, met een waarschuwing, en pas daarna (als ik dan nog zo dom ben niet te betalen) komt een incassocowboy kijken. Aangezien die niets meer/minder mag dan jij en ik - kunnen die alleen maar vragen om te betalen, maar als ik als 'wanbetaler' vraag om 'waarvoor dan' moet ik dan wel van hen iets van bewijs krijgen.
Krijg ik dat niet - dan heb ik geen keuze anders dan niet betalen totdat men kan aantonen 1) wat ik moet betalen, 2) waarom ik moet betalen, en 3) dat ik de juiste persoon ben (misschien nog meer, maar dit zijn m.i. de 3 belangrijkste).

Qua deze club - word u gebeld, vraag om schriftelijk bewijs / toelichting etc. - en handel niets telefonisch af.
Persoonlijk vind ik bellen met 'u moet betalen' erg onhandig, daar je door de telefoon helemaal geen bewijs kan tonen - plus kan het nogal dreigend/agressief overkomen (vanwege dwingende karakter van een telefoontje, niet noodzakelijk omdat men bewust dreigend bezig is)

Doekle
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2017 11:35

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Doekle »

Vanochtend gebeld door een medewerker van Direct solutions b.v. om 9.51 uur.
Ze gaven aan dat ik een rekening heb open staan bij een kortingsbureau (iets over hotelvoucher) van een bedrag van 94 euro.
Ze gaven daarbij gelijk aan dat ze een bandje (geluidsopname) hebben waar ik in heb toegestemd dat ik de overeenkomst met de kortingsbureau ben aan gegaan.
Heb aan gegeven dat ik hiermee nooit zaken doe maar mocht het toch zo zijn dat ze alle gegevens moeten sturen naar mij per mail.
Ze gaven vervolgens aan dat er onkosten zijn en dat het bedrag nu 177.40 euro is.
Ik kreeg vervolgens een mail van ze en daar stond het bedrag van 182,40 euro en geen gegevens van welk bedrijf ik de schuld heb.
Alleen de gegevens van direct solutions b.v. met rekeningnummer en een factuurnummer.
Mijn alarmbellen gingen vervolgens rinkelen dat er hier iets niet klopt.
Heb gezocht op internet en kwam op deze site uit, Radar. Daarnaast heb ik de politie gebeld hierover en stuurden mij door naar het juridisch loket.
Met wat meer telefoontjes bij KvK, fraudehelpdesk en consu-wijzer, kreeg ik het advies om niet te betalen, echter wel om een brief / mail terug te sturen met dat ik ontken van tot stand koming van de overeenkomst. Daarin tevens gevraagd om bewijzen en een termijn om te antwoorden.
Heb nadat ik de mail heb gestuurd toch uit nieuwsgierigheid terug gebeld, kreeg eerste instantie gelijk een muziek voor geschoteld maar kreeg toch later iemand aan de telefoon.
Aan gegeven dat ik dus gebeld ben en een tegen reactie heb gegeven via de mail. Netjes gevraagd of ze mij alle gegevens willen geven van het bedrijf en het bandje willen sturen.
Hoorde op de achtergrond veel lawaai, leek wel een callcenter, daarnaast hoorde ik aan de stem van de man, die zijn naam niet eens zei, een twijfel / schrik reactie. Hij begon gelijk op een velle toon tegen mij te spreken, liet mij niet uitpraten en dreigde met een deurwaarde, heb alles herhaald wat hij zei en aangegeven dat hij mij bedreigde en ontkende dit gelijk.
Door zijn velheid heb ik lachend opgehangen.
Ik betaal dus helemaal niks en zie wel als de deurwaarde komt en ga dan met hem in gesprek, wil eerst bewijzen zien.
Is er bij anderen al eens een deurwaarde geweest en of brieven met bewijsstukken gekomen?

Nijogeth
Berichten: 10055
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Een deurwaarder kan pas komen als er een beschikking is en ze laten het nooit voor de rechter komen, dus er komt nooit geen deurwaarder.

poppetjem
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2017 18:13

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door poppetjem »

vandaag ben ik gebeld door direct solutions, met het verhaal dat ik ruim een jaar geleden telefonisch iets had afgesloten met Benelux korting om voor €94 dan een weekend weg en uit eten te kunnen met korting, een heel vreemd verhaal. dit bedrag zou geincasseerd zijn van mijn rekening nummer wat meneer dus ook op kon noemen en mijn bank had dit bedrag teruggehaald en het bedrijf geblokkeerd zodat ze het niet konden incasseren. (ben meteen even naar mijn bank toegegaan en die konden hier niks van terug vinden) ik schijn via de mail diverse aanmaningen gehad te hebben beweerde deze meneer (die ik noooooit heb ontvangen) en werd dus vandaag voor het eerst gebeld en meteen bedreigd met gerechtsdeurwaarder. ik ben flink over de **** gegaan dat ik nooit aanmaningen heb ontvangen en me hier niks van kan herrinneren en het bedrag van 182 euro werd dan na een overleg van 30 seconde met zijn collega in vermindering gebracht naar 94 euro omdat ze konden zien dat ik nooit gebruik had gemaakt van de kortingscodes dus werd het boetegeld vd aanmaningen kwijtgescholden.
ze hebben mij direct een mail gestuurd met het openstaande bedrag waar ik het naar over kan maken. helemaal geen specificatie om welk bedrijf het gaat en waar de kosten vandaan komen. op de vraag de contact gegevens te geven van het bedrijf die hun heeft ingeschakeld kreeg ik geen antwoord.
in eerste instantie raakte ik in paniek door de bedreiging met gerechtsdeurwaarder en wilde dit geld eigelijk zsm overmaken, maar na verder onderzoek betaal ik niet eerder dan dat ze mij bewijzen gaan sturen van de overeenkomst die ik volgens hun gemaakt zou hebben.

poppetjem
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2017 18:13

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door poppetjem »

ik ben vandaag gebeld met exact hetzelfde verhaal! de kortinscodes, de geluidsopname, exact dezelfde geldbedragen als jou! het mailtje met het geldbedrag en factuurnummer echt precies hetzelfde verhaal
Doekle schreef:Vanochtend gebeld door een medewerker van Direct solutions b.v. om 9.51 uur.
Ze gaven aan dat ik een rekening heb open staan bij een kortingsbureau (iets over hotelvoucher) van een bedrag van 94 euro.
Ze gaven daarbij gelijk aan dat ze een bandje (geluidsopname) hebben waar ik in heb toegestemd dat ik de overeenkomst met de kortingsbureau ben aan gegaan.
Heb aan gegeven dat ik hiermee nooit zaken doe maar mocht het toch zo zijn dat ze alle gegevens moeten sturen naar mij per mail.
Ze gaven vervolgens aan dat er onkosten zijn en dat het bedrag nu 177.40 euro is.
Ik kreeg vervolgens een mail van ze en daar stond het bedrag van 182,40 euro en geen gegevens van welk bedrijf ik de schuld heb.
Alleen de gegevens van direct solutions b.v. met rekeningnummer en een factuurnummer.
Mijn alarmbellen gingen vervolgens rinkelen dat er hier iets niet klopt.
Heb gezocht op internet en kwam op deze site uit, Radar. Daarnaast heb ik de politie gebeld hierover en stuurden mij door naar het juridisch loket.
Met wat meer telefoontjes bij KvK, fraudehelpdesk en consu-wijzer, kreeg ik het advies om niet te betalen, echter wel om een brief / mail terug te sturen met dat ik ontken van tot stand koming van de overeenkomst. Daarin tevens gevraagd om bewijzen en een termijn om te antwoorden.
Heb nadat ik de mail heb gestuurd toch uit nieuwsgierigheid terug gebeld, kreeg eerste instantie gelijk een muziek voor geschoteld maar kreeg toch later iemand aan de telefoon.
Aan gegeven dat ik dus gebeld ben en een tegen reactie heb gegeven via de mail. Netjes gevraagd of ze mij alle gegevens willen geven van het bedrijf en het bandje willen sturen.
Hoorde op de achtergrond veel lawaai, leek wel een callcenter, daarnaast hoorde ik aan de stem van de man, die zijn naam niet eens zei, een twijfel / schrik reactie. Hij begon gelijk op een velle toon tegen mij te spreken, liet mij niet uitpraten en dreigde met een deurwaarde, heb alles herhaald wat hij zei en aangegeven dat hij mij bedreigde en ontkende dit gelijk.
Door zijn velheid heb ik lachend opgehangen.
Ik betaal dus helemaal niks en zie wel als de deurwaarde komt en ga dan met hem in gesprek, wil eerst bewijzen zien.
Is er bij anderen al eens een deurwaarde geweest en of brieven met bewijsstukken gekomen?

wfplomp
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2017 10:04

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door wfplomp »

Wij zijn gisteren gebeld door Direct Solutions dat wij een bedrag moeten betalen van 182,40 euro op nummer [bankrekeningnummer verwijderd] tnv Direct Solution bv. Er zou een bedrag open staan van 85 euro inmiddels opgelopen naar 182,40 uit 2016.
Wij kunnen ons daarvan niet herinneren en ook nooit eerder facturen of mails ontvangen.
Na het telefoon gesprekje een mail ontvangen of we voor 22-12-2017 willen betalen anders gaat het naar hun incassoafdeling schrijven ze.
Wat nu te doen betalen of niet?

Met vriendelijke groeten,'
W.F. Plomp
Laatst gewijzigd door Radar op 19 dec 2017 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Radar »

Topics samengevoegd door moderatie.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

poppetjem schreef:ik ben vandaag gebeld met exact hetzelfde verhaal! de kortinscodes, de geluidsopname, exact dezelfde geldbedragen als jou! het mailtje met het geldbedrag en factuurnummer echt precies hetzelfde verhaal
Als dit niet voldoende aanleiding is voor een onderzoek wegens oplichting / fraude / afpersing weet ik het niet meer.
Gelijke factuurnummers meermaals bij verschillende mensen proberen te innen? Misschien ook de FIOD eens inlichten.

J.Ouwehand
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2017 16:21

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door J.Ouwehand »

Ik ben ook zojuist (dinsdag 19 december, omstreeks 15:00) gebeld door een wel erg agressieve meneer van Direct Solutions.
Ik zou een schuld hebben van €182,40, aan een bedrijf met Benelux in de naam.
Of ik dit wilde betalen, als ik geen deurwaarder aan de deur wilde hebben. Ik vertelde hem dat ik nooit een betalingsherinnering had gekregen van dit bedrijf, waarop ik een e-mail ontving met een zeer beknopte uitleg.
Quote:
Refererend aan ons telefoongesprek van 19-12-2017 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:
De betalingstermijn van factuurnummer E109536 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € € 182,40 zal uiterlijk 22-12-2017 door u op onze rekening ............. (privacy policy) t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.
Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.
Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.
Met vriendelijke groet,
Unquote

Hierop heb ik geantwoord dat ze maar met een bewijs moeten komen.

gwvanduin68
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2017 10:13

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door gwvanduin68 »

Vandaag ook een belletje gehad , dit keer van Mediatiel Agency BV, met dezelfde klant “Benelux Korting” heb het opgezocht bestaat nergens……
Claimen dat ik sinds 2016 een rekening heb openstaan van €94,00 bij “Benelux Korting”
Heb de dame ([naam verwijderd])duidelijk gemaakt dat ik niets met telemarketeers doe dan tel ophangen.

Vervolgens vertelde ze mij dat ik een brief van gerechtsdeurwaarder zal krijgen…..waarop ik haar duidelijk maakte kom maar op leuk voer voor mijn advocaat.

Ze claimde dat Korting Benelux, mij per mail op de hoogte hield……iets wat totale onzin is..
Vroeg vervolgens om gegevens van Benelux Korting BV….dit wilde ze mij niet geven

Ze gaf mij alleen haar telefoonnummer [telefoonnummer verwijderd]…welk niet bestaat

Tevens gaf zij mij ook geen doss nr / of referentienummer op…al met al
Hele vage bedoening…
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2017 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam en telefoonnummer verwijderd

yvycheung
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2017 11:15

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door yvycheung »

Ook ik ben gistermiddag 20 DEC 2017 gebeld door Direct Solutions en verbouwereerd achter gelaten.
Ging om een geval van juli 2016 met 2 kortingscouponnen voor hotel en restaurant van de instantie Benelux korting.
Daarna kreeg ik een e-mail van Direct Solutions met het openstaande bedrag dat was €94 en nu opgelopen naar €182.40.
En deze moest ik binnen 2 dagen betalen. Ik heb om bewijs gevraagd en vanochtend met Direct Solutions gesproken en die kwam mij vertellen dat ze geen bewijzen sturen en zelf Benelux korting kon googlen om met hun in contact te komen. Gelukkig ben ik deze berichten tegen gekomen op Radar, want ik ben er wel van geschrokken. Ik heb ABN AMRO ook gebeld om melding ervan te maken en ze zei dat het om phishing gaat en dat ik niks moet betalen en ze volledig moet negeren. Dus bij deze; volledig negeren en die online telefoon marketeers gewoon ophangen!!!

Biekke
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2017 12:51

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Biekke »

hallo, ik werd gisteren gebeld door Direct Solutions bv en inderdaad dat er nog een bedrag open staat van 2015.
Ik ben me rot geschrokken en dacht echt dat dit klopte. Heel blij ben ik, dat ik werd getipt over dit bedrijf en zag deze meldingen. Gelukkig had ik deze informatie voordat die mail van Direct Solutions kreeg. Ik ga dus niet betalen.
Zijn er meer mensen die nu ook nog bestookt worden en wat hebben jullie gedaan?
Ik las hieronder berichten van oktober, dus ik ben benieuwd.

Mvg Biekke.

Bertus1951
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2017 10:23

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Bertus1951 »

Ik Ben donderdag 21-12-2017 door een zekere [naam verwijderd] gebeld. Had een accent. Had het over mijn oude E-mail adres wat ik niet meer gebruik. Vertelde dat ik hotel vouchers had besteld in Januari 2017 , doch dat ze geld van mijn rekening hadden afgehaald dat direct door mijn bank was terug gevorderd. Hierdoor staat er een rekening open van € 182,20. Of ik die dan maar effe zou willen betalen. Vertelde dat ik het na zou kijken. Vroeg hem om zijn telefoon nummer in de mail aan mij te zetten en in de bijlage de factuur te plaatsen en vroeg [naam verwijderd] waarom ik nooit een rekening van hun had gekregen. Toen ik hem mijn nieuwe E-mail adres vertelde stuurde hij direct een mail met factuur nummer, betalings nummer en of ik het even voor 27-12-2017 zou betalen anders volgen er incasso bureaus met kosten. Geen telefoon nummer. We wachten af.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 dec 2017 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

harry036
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2017 16:56

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door harry036 »

Ook ik ben vandaag om half 5 gebeld door solutions incassobureau. Op 16 oktober 2016 schijn ik ja gezegd te hebben tegen een aanbieding van Belelux korting. Of ik binnen 3 dagen 89 euro wil overmaken. Anders wordt de gerechtsdeurwaarde ingeschakeld. Ik wees er op dat ik me hier niets van herrinner en nooit post van heb gehad. Tja meneer moderne tijden dat gaat nu allemaal per mail. Maar ik heb nooit iets per mail ontvangen. "Meneet het gaat niet om een abonnement waar een handtekening voor nodig is maar om een eenmalige aanbieding. Volgens onze opdrachtgever hebt u ja gezegd. Ze hebben geprobeerd het geld van uw rekening te halen maar dat is niet gelukt. Daarom zijn wij nu ingeschakeld". Ehhhh. Een jaar geleden is het niet gelukt en vervolgens neem je na meer dan 1 jaar contact op met via een incassobureau? Ik heb na het gesprek al mijn mail nagezocht. Ik heb nog nooit een mail van ze gekregen. Ook de dame van Solutions zei dat ze me nu een mail met factuur had toegestuurd. Maar nu een uur later zit er nog niets in mijn mailbox. Ik zit gelijk internet door te spitten en kwam zo op dit forum. Lees wel dat mensen steeds herhalen om niet te betalen omdat het oplichting is maar ik zou toch wat meer daitals over mijn rechten willen weten. Ik ga door met zoeken...

LienekeZeelenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2017 13:43

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door LienekeZeelenberg »

Ja, een uurtje geleden een zeer uitgebreid telefoontje gehad me de mededeling dat ik BLIJKBAAR op 9 september 2016 (!!!) had gereageerd op een of andere aktie waarmee ik een etentje en nog wat zou krijgen, bla bla bla bla en dat ik voor vandaag (!!!) maar even EUR 182,40 wilde overmaken, anders zou de zaak uit handen worden gegeven van een incassoafdeling. Dit is mijn antwoord aan het clubje:
"LS,
Een paar minuten geleden werd ik opgeschrikt door een telefoontje dat ik BLIJKBAAR op 6 september 2016 (!!!) op een of andere aktie had gereageerd waarmee ik een etentje en nog wat zou krijgen. Ten eerste doe ik nooit mee aan dergelijke akties, ten tweede heb ik nooit een etentje of iets dergelijks ontvangen. Een mail van 6 september geeft mij ook geen informatie dat ik ooit ergens op zou hebben gereageerd. Ter bevestiging van het telefoontje van vandaag zou ik deze mail krijgen met een link waarop ik zou kunnen terugzien waarover het allemaal zou gaan. Nergens een link dus! En nu zou ik dus voor morgen een bedrag van EUR 182,40 op jullie rekening moeten overmaken?!!! Na anderhalf jaar?!!! NEE DUS!!! Graag bewijzen (zwart op wit) waarover het gaat. Heb tevens net een melding gemaakt bij Radar over deze praktijk van jullie!"
NB: niet voor morgen maar vandaag moest het geld al binnen zijn!

Zaakkiiaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2018 13:35

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Zaakkiiaa »

Goedemiddag,

Ik ben gisteren gebeld door Direct Solutions. Ik zou in nov 2016 telefonisch een overeenkomst zijn aangegaan met het bedrijf Benelux Korting en er zou een bedrag van 89 euro openstaan. Ik heb nog nooit gehoord van dit bedrijf en ik ben absoluut niet door hen benaderd vorig jaar. Zo wel dan was ik zeker niet met ze in zee gegaan. Volgens de mevrouw aan de telefoon, die aan een stuk door ratelde, zou er een bandopname zijn van dat gesprek vorig jaar. Ik verzocht haar mij die bandopname te geven. Maar dat kon volgens haar niet om onduidelijke reden. Ook kon ik Benelux Korting zelf niet meer benaderen omdat het dossier aan hun was overgedragen. De mevrouw beweerde dat ik meerdere malen schriftelijk ben benaderd door Benelux Korting. Dit is echt onmogelijk. Benelux Korting kan ik online overigens niet vinden. Omdat ik niet wil betalen moest ik alles maar verder afhandelen met de deurwaarder. Ze gaf me nog wel een waarschuwing mee, de deurwaarder zou me rond de 400 euro gaan kosten. Vlak na het telefoontje kreeg ik een email van Direct Solutions met het verzoek het bedrag van 89 euro aan hen over te maken. Ik heb terug gemaild met de eisen dat ik de bandopname wil en meer informatie over de ooenstaande schuld. Ik verwacht eerlijk gezegd geen reactie meer van ze.

Shar0nar
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2018 13:49

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Shar0nar »

Ik ben vandaag om 13:10 ook onbekend gebeld door Direct Solutions met een openstaande factuur bij Benelux Korting. Als ik niet snel zou betalen zou er binnenkort een deurwaarde voor mijn deur staan.

Ik heb volgens hun op 19-11-2016 telefonisch, waar hun bewijs van schijnen te hebben, twee kortingscodes aangeschaft voor een hotel & een etentje voor €94,- via Benelux Korting. Echter koop ik nooit iets via telefoon marketing en had heb ik ook duidelijk gemaakt. Toen ik vroeg naar bewijs, kon dit niet gestuurd worden naar mij, niet van de geluidsopname en niet van alle verzonden aanmaningen. Carlos van der Meer door wie ik werd gebeld van Direct Solutions had wel mijn dossier en kon wel bij alles, maar het bewijs niet versturen omdat daar stappen aan hangen en ik de mails gehad zou hebben. Na heel mijn mail door te zoeken kan ik nergens wat vinden van dit bedrijf.

Ik ben hierna gelijk gaan zoeken op Google en kwam meteen allemaal klachten binnen op de zoekwoorden Benelux Korting & Direct Solutions, ook is Benelux Korting niet te vinden in de KVK. Na advies van mijn collega ga ik niet betalen wanneer een mail krijg en neem nog even contact op met mijn rechtsbijstandverzekering.

Het lijkt wel echter wel een oplichtingspraktijk aangezien er veel mensen in de korte periode hetzelfde probleem ondervinden!

Gesloten