Huurauto via Rentalcars.com
Geplaatst: 19 okt 2017 17:47
Afgelopen zomervakantie wilde wij voor het eerst een auto huren (in Italie). Na divers speurwerk op internet
kwam ik op de site van Rentalcars.com uit. Na wat gegoogle zag ik geen hele grote commentaren en de prijzen
stonden mij aan.
Daarom besloten via deze site de auto te boeken van Rome naar Catania (sicilie). Het was midden in de bouwvak
en had een one way toeslag. Totale kosten € 667,00 voor 3 weken en toeslagen.
Op de dag van afhaal bleek aan de balie van Winrent (bedrijf waar de auto door Rentalcars.com is gehuurd) geen
auto meer te hebben. Na diverse keren bellen met Rentalcars op een snikheet treinstation uiteindelijk met goed-
keuring van Rentalcars.com zelf een auto gehuurd bij Joyrent voor € 1460,00. Deze moest ik ter plekke zelf afrekenen.
Het reeds betaalde huurbedrag van € 667,00 kwam binnen een week retour.
Na de vakantie een klacht ingediend bij Rentalcars.com en factuur van Joyrent meegestuurd. Daarna diverse keren gebeld
en gemaild over de afhandeling maar nu 3 maanden later is die er nog steeds niet. Nu wordt er beweerd dat er zo'n € 430,00
wordt uitbetaald en dat extra kosten zoals one-way niet vergoed worden.
Ik raad iedereen af om bij deze partij te huren, het is belachelijk dat als je een fout maakt je dan er ook nog eens 3 maanden
over moet doen om tot afronding te komen. Telefonische helpdesk duurt altijd minimaal 20 minuten voor je iemand aan de lijn
krijgt. Zonde!!
kwam ik op de site van Rentalcars.com uit. Na wat gegoogle zag ik geen hele grote commentaren en de prijzen
stonden mij aan.
Daarom besloten via deze site de auto te boeken van Rome naar Catania (sicilie). Het was midden in de bouwvak
en had een one way toeslag. Totale kosten € 667,00 voor 3 weken en toeslagen.
Op de dag van afhaal bleek aan de balie van Winrent (bedrijf waar de auto door Rentalcars.com is gehuurd) geen
auto meer te hebben. Na diverse keren bellen met Rentalcars op een snikheet treinstation uiteindelijk met goed-
keuring van Rentalcars.com zelf een auto gehuurd bij Joyrent voor € 1460,00. Deze moest ik ter plekke zelf afrekenen.
Het reeds betaalde huurbedrag van € 667,00 kwam binnen een week retour.
Na de vakantie een klacht ingediend bij Rentalcars.com en factuur van Joyrent meegestuurd. Daarna diverse keren gebeld
en gemaild over de afhandeling maar nu 3 maanden later is die er nog steeds niet. Nu wordt er beweerd dat er zo'n € 430,00
wordt uitbetaald en dat extra kosten zoals one-way niet vergoed worden.
Ik raad iedereen af om bij deze partij te huren, het is belachelijk dat als je een fout maakt je dan er ook nog eens 3 maanden
over moet doen om tot afronding te komen. Telefonische helpdesk duurt altijd minimaal 20 minuten voor je iemand aan de lijn
krijgt. Zonde!!