Klachten afhandeling Prijsvrij
Geplaatst: 24 okt 2017 14:33
Ik ben 09 Oktober op vakantie geweest met Prijsvrij. De ellende begon al op Schiphol toen bleek dat er 1 persoon uit de boeking door prijsvrij was geannuleerd. er is tijdens de heen en terug reis heel veel gebeurd. Heb dit telkens gemeld aan prijsvrij. en toen ik terug was van vakantie heb een klacht ingediend. zeld nog aangeboden om de Brief in de duitse taal te vertalen daar hij naar lmx in duitsland moest. nee dat hoefde niet dat deed prijsvrij. nou ik heb hem gekregen. in het engelden vertaald door Google translate, dat hebben ze me toegegeven. iedereen weet dat Google translate heel slecht vertaald . mijn klachtenbrief is nu een heel ander verhaal geworden. een Kind uit groep 8 had de Brief beter vertaald. Maar ja. schrijven en bellen met prijsvrij helpt dus niet, nog een aparte klacht ingediend tegen prijsvrij. ook hier komt geen enkele reactie. niet eens we hebben uw klacht ontvangen. het is schandalig zoals prijsvrij de klachten dus niet serieus nemen en dat Prijsvrij zo onproffesioneel bezig.