LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kay10
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2017 21:46

Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door kay10 »

Ik heb een tijdje geleden een PS4 slim besteld bij gamerstore, betaling geen ,hoor niks meer van hun en mij PS4 ook niet ontvangen ,help wat moet ik doen .de PS4 heeft mij veel geld gekost wat ik niet eens heb.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 nov 2017 09:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

kay10 schreef:Ik heb een tijdje geleden een PS4 slim besteld bij gamerstore, betaling geen ,hoor niks meer van hun en mij PS4 ook niet ontvangen ,help wat moet ik doen .de PS4 heeft mij veel geld gekost wat ik niet eens heb.
Wat is gamestore? Dit 'bedrijf' is niet te vinden met google. Heeft u wel of niet de betaling gedaan? U schrijft namelijk betaling geen.
Maar even buiten alles, u besteld een PS4 met geld wat u niet heeft?

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Gezien de manier van informatie geven heb ik het vermoeden dat er bij het plaatsen van de bestelling een en ander fout gegaan is. Teveel informatie ontbreekt om iets zinnigs te kunnen zeggen:

- wanneer is besteld
- wat staat vermeld als levertermijn
- hoe is betaald, en is er afgeschreven
- heb je een bevestigingsorder etc
- heb je contact opgenomen met het bedrijf? (niets horen is iets anders als niet reageren)

Ik maak het wekelijks mee dat klanten en een fout emailadres opgeven, en een foutief afleveradres (lang leve de auto-aanvul functies.)

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Toevallig deze winkel?
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/g ... 6e5e18cbc7


en deze winkel?
thegamerstore.nl/

Levertijd zou 3 werkdagen zijn volgens de informatie
maar heel veel klachten

Van Gamers voor Gamers? geen web winkel keurmerk en geen kvk? website van 2017
Laatst gewijzigd door Radar op 30 okt 2017 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar commerciële website verwijderd

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Ik weet niet of het nu verstandig is om alle webwinkels die games verkopen in een trosradar topic te gaan vermelden. Straks moeten die allemaal hier komen melden dat zij deze klant niet kennen en niet opgelicht hebben.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kay10 schreef:Ik heb een tijdje geleden een PS4 slim besteld bij gamerstore, betaling geen ,hoor niks meer van hun en mij PS4 ook niet ontvangen ,help wat moet ik doen .de PS4 heeft mij veel geld gekost wat ik niet eens heb.
Geen dingen bestellen als je er geen geld voor hebt. Eerst maar eens gaan sparen?

kay10
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2017 21:46

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door kay10 »

Ik heb wel voor de PS4 betaald,maar geen bevestiging email of iets van gamerstore over wanneer ik mij PS4 binnen krijgt.ik heb dus een mail ontvangen voor de betaling ,met bank gegevens waar ik de geld naar toe moest overmaken daarna niks meer.ik heb geprobeerd te bellen maar telefoon wordt niet op genomen,emails worden niet beantwoorden.Het is een kado voor mijn zoon's verjaardag .de website zag er vertrouwde uit vandaar dat ik dacht ik bestel bij hun want dat is de enige webwinkel die hem nog had.

kay10
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2017 21:46

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door kay10 »

- wanneer is besteld 20-10-2017 heb ik de geld overgemaakt
- wat staat vermeld als levertermijn stond niet bij
- hoe is betaald, en is er afgeschreven ik heb de geld overgemaakt naar hun
- heb je een bevestigingsorder etc ja
- heb je contact opgenomen met het bedrijf? (niets horen is iets anders als niet ja , gebeld een paar keer en wordt niet op genomen,een paar e-mails naar hun gestuurd maar geen reactie.

kay10
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2017 21:46

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door kay10 »

Ik denk dat het verstandig is dat Kay10 even terugkomt om meer duidelijkheid te geven. Wat ik begrijp is dat Kay10 zo slim is geweest om een PS4 te bestellen en dat wordt niet geleverd omdat Kay10 daar het geld niet voor heeft.
Ik heb wel betaald voor de PS4,alleen nu hoor ik niks van de webwinkel.als ik bel neemt niemand op en mij emails worden niet beantwoord.het is een webwinkel ,ik koop veel dingen online ,niks mis mee

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Over welke webwinkel hebben we het hier?

Nijogeth
Berichten: 10023
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De enige webwinkel die een PS4 Slim nog heeft? Als ik even google dan vind ik er zo 20.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kay10 schreef:Ik heb wel betaald voor de PS4,alleen nu hoor ik niks van de webwinkel.als ik bel neemt niemand op en mij emails worden niet beantwoord.het is een webwinkel ,ik koop veel dingen online ,niks mis mee
Die site is overduidelijk onbetrouwbaar. Slecht Nederlands, wordt gehost door een webwinkel website service, geen KVK, geen adres, telefoonnummer, etc.

De website voldoet niet aan de wetgeving, heeft geen keurmerk en voldoet eigenlijk aan geen enkele vereiste die de indruk zou moeten geven dat ze wél betrouwbaar zijn.. integendeel zelfs...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door moederslink »

breien schreef:Ik denk dat het verstandig is dat Kay10 even terugkomt om meer duidelijkheid te geven. Wat ik begrijp is dat Kay10 zo slim is geweest om een PS4 te bestellen en dat wordt niet geleverd omdat Kay10 daar het geld niet voor heeft.
Julie4444 schreef: Geen dingen bestellen als je er geen geld voor hebt. Eerst maar eens gaan sparen?
kay10 schreef:Ik heb wel voor de PS4 betaald,maar geen bevestiging email of iets van gamerstore over wanneer ik mij PS4 binnen krijgt.ik heb dus een mail ontvangen voor de betaling ,met bank gegevens waar ik de geld naar toe moest overmaken daarna niks meer.ik heb geprobeerd te bellen maar telefoon wordt niet op genomen,emails worden niet beantwoorden.Het is een kado voor mijn zoon's verjaardag .de website zag er vertrouwde uit vandaar dat ik dacht ik bestel bij hun want dat is de enige webwinkel die hem nog had.
:cry: @kay10: u had dus wel betaald. Wat een ongelooflijk sneue boel is dit , zo.n PS 4 is duur en nu kunt u dit dus ook niet als kado aan uw zoon geven.
Ja .... en niet iedereen is even handig met dingen googlen en online bestellen en ziet dus ook niet 1-2-3 of een website betrouwbaar is of niet.

Rody.s
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2017 23:17

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door Rody.s »

Kay10
Ik heb 11-10-2017 ook een playstation 4 1000 gb bij thegamerstore.nl besteld en betaald alleen ik kreeg netjes een bevestiging van de betaling en alles maar na 2 dagen stuurden zij mij een email en in die email stond iets van morgen zal de playstation bij u binnenkomen.
Maar de volgende dag (op een vrijdag) kwam er geen playstation. Dus ik stuurde om 9 uur savond een berichtje dat hij niet was binnengekomen. Toen kreeg ik het weekend geen reactie maar maandag kreeg ik een reactie terug waarin zij tegen mij zeiden dat ze een foute levering hadden gehad en dat ze 3x de normale vooraad bij hadden besteld en tenslotte dat het maximaal 10 dagen zou duren en dat alle klanten die langer hebben moeten wachten een gratis controller erbij zouden krijgen. Dus ik reageerde daaar goed op en stuurde netjes een bericht terug. Maar nu heb afgelopen vrijdag een bericht gestuurd waar hij blijft want hij is nog steeds niet binnen en nu ben ik nog steeds aan het wachten want in het weekend reageren ze blijkbaar niet. En ik heb alle gegevens goed gecontroleerd ook het adres enzo.


Bedankt voor het lezen van dit lange bericht
(Misschien voor mij nog tips)

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door Dieke83 »

kay10 schreef:Ik heb wel voor de PS4 betaald,maar geen bevestiging email of iets van gamerstore over wanneer ik mij PS4 binnen krijgt.ik heb dus een mail ontvangen voor de betaling ,met bank gegevens waar ik de geld naar toe moest overmaken daarna niks meer.ik heb geprobeerd te bellen maar telefoon wordt niet op genomen,emails worden niet beantwoorden.Het is een kado voor mijn zoon's verjaardag .de website zag er vertrouwde uit vandaar dat ik dacht ik bestel bij hun want dat is de enige webwinkel die hem nog had.
De Gamerstore verkoopt alleen tweedehands consoles als ik de website bekijk, en niet eens goedkoop. Als ik googled op PS4 consoles refurbished dan vind je zo verschillende webwinkels met keurmerk die ze ook verkopen en nog goedkoper ook.
Het is niet altijd makkelijk voor een leek om de foute webwinkels eruit te halen maar voor je iets koopt zou ik wel altijd even google gebruiken om te kijken naar de reviews daar leer je veel van.

kay10
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2017 21:46

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door kay10 »

Over welke webwinkel hebben we het hier?
Gamerstore

kay10
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2017 21:46

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door kay10 »

zal de playstation bij u binnenkomen.
Maar de volgende dag (op een vrijdag) kwam er geen playstation. Dus ik stuurde om 9 uur savond een berichtje dat hij niet was binnengekomen. Toen kreeg ik het weekend geen reactie maar maandag kreeg ik een reactie terug waarin zij tegen mij zeiden dat ze een foute levering hadden gehad en dat ze 3x de normale vooraad bij hadden besteld en tenslotte dat het maximaal 10 dagen zou duren en dat alle klanten die langer hebben moeten wachten een gratis controller erbij zouden krijgen. Dus ik reageerde daaar goed op en stuurde netjes een bericht terug. Maar nu heb afgelopen vrijdag een bericht gestuurd waar hij blijft want hij is nog steeds niet binnen en nu ben ik nog steeds aan het wachten want in het weekend reageren ze blijkbaar niet. En ik heb alle gegevens goed gecontroleerd ook het adres enzo.


Bedankt voor het lezen van dit lange bericht
(Misschien voor mij nog tips)
##Jij krijgt tenminste contact met hun ik helemaal niks,wordt helemaal gek van.welke email adres gebruik jij dan

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Voor zover ik begrijp reageert de winkel dus wel, in tegenstelling tot wat je eerder schreef.
Ze reageren alleen niet na 9 uur 's avonds en in het weekend. Dat is natuurlijk vrij logisch. Je stuurt vrijdag avond een mail en krijgt maandag ochtend antwoord. Tot zover vind ik dat nog erg netjes.

Je geeft erg warrige informatie. Je kreeg een mail waarin iets stond van morgen wordt hij bezorgt? Wat is iets? Een track&trace code?

Hoewel de winkel er niet echt professioneel uitziet, denk ik dat er voorlopig nog geen paniek hoeft uit te breken.
Ze reageren kennelijk wel op je berichten, en leggen uit wat er aan de hand is.

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

kay10 schreef:Over welke webwinkel hebben we het hier?
Gamerstore
Www.thegamerstore.nl? Iets meer duidelijk scheelt een hoop tijd en kans op fouten.
Deze site heeft geen adres gegeven, bij de kvk is ook niets te vinden. Op de Italiaanse site staat netjes een mailadres en contactgegevens, maar of die 2 iets met elkaar te maken hebben?
Na even gezocht te hebben kom ik uit op Veldzigt 28a in De Meern. Volgende de KVk staat hier niets ingeschreven. Zoeken op dat adres geeft Netwerkshop met een kvk nummer dat dan weer in Utrecht zit.

Geen idee of u bovenstaande niet genoeg vind om daar niet te gaan bestellen, maar ik zou er heel ver van weg blijven. Een bedrijf die zoveel moeite doet om niet gevonden te worden is bij voorbaat al verdacht.

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Het lijkt mij een hobby winkel van iemand die bekend is met de game wereld en wellicht minder bekend met de webwinkel wereld. Inderdaad ontbreekt alle informatie die nodig is om 'het bedrijf' erachter te traceren. Je kunt echter niet online betalen bij deze winkel, alleen bestellen. Vervolgens krijg je een factuur per mail. Wellicht staat daar wel alle benodigde informatie op?

Hoewel ik hier zelf nooit iets zal bestellen (betere alternatieven) ben ik nog steeds van mening dat het nog iets te vroeg is voor de conclusie dat je opgelicht bent.

TS geeft zelf namelijk halve informatie hier, en daar worden 'conclusies' uitgetrokken.

Zo was er totaal geen contact met de winkel, maar blijkt dit te moeten zijn: in het weekend totaal geen contact.
Tevens blijkt hij netjes de factuur te hebben ontvangen na het bestellen. Daarnaast is er een mail over de verzending geweest met 'iets' erin en heeft de winkel daarna aangeven dat er iets mis gegaan was.

Ik houd graag nog even een slag om de arm waar de communicatie nu mis gaat, want voor mij is het niet duidelijk dat dit bij de winkel is.

EDIT: na wat recensies over de winkel gelezen te hebben begin ik er toch wat bang voor te worden.

Gesloten