Pagina 1 van 1

Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar

Geplaatst: 30 okt 2017 13:43
door Rob Wannyn
NLE Alles-in-1 klantenservice kent geen klachten mogelijkheid. Het daarvoor verantwoordelijk management blijft tussen de coulissen. Na 27 dagen zonder voicemail/antwoordapparaat een oplossing binnen enkele minuten geregeld. Dit echter na 27 dagen van enkele telefonische contacten en eindeloos WhatsApp-verkeer met reacties van medewerkers van NLE Alles-in-1 die er geen notie van hebben wat Klantenservice zou moeten zijn.
Na vele jaren als tevreden NLE Energie-klant is het onbegrijpelijk dat NLE-Alles-in-1 klantenservice management zich onbereikbaar houdt om te horen terreinen dat zijn de wereld kunnen leren van hun Energie-collega's.
Wie heeft er een tip over de bereikbaarheid van het NLE-management ?

Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar

Geplaatst: 31 okt 2017 06:27
door Bob Schurkjens
Www.klachtenkompas.nl reageren ze wel. Probeer dat eens.

Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar

Geplaatst: 31 okt 2017 07:59
door sylvesterb
Rob Wannyn schreef:NLE Alles-in-1 klantenservice kent geen klachten mogelijkheid. Het daarvoor verantwoordelijk management blijft tussen de coulissen. Na 27 dagen zonder voicemail/antwoordapparaat een oplossing binnen enkele minuten geregeld. Dit echter na 27 dagen van enkele telefonische contacten en eindeloos WhatsApp-verkeer met reacties van medewerkers van NLE Alles-in-1 die er geen notie van hebben wat Klantenservice zou moeten zijn.
Na vele jaren als tevreden NLE Energie-klant is het onbegrijpelijk dat NLE-Alles-in-1 klantenservice management zich onbereikbaar houdt om te horen terreinen dat zijn de wereld kunnen leren van hun Energie-collega's.
Wie heeft er een tip over de bereikbaarheid van het NLE-management ?
Waarom zou je de klantenservice management willen spreken? Deze mensen weten niets van techniek ze managen de klantenservice. Los dat NLE vanuit een call center werkt en het management dus van een extern bedrijf is.

Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar

Geplaatst: 06 nov 2017 15:00
door Chumani
NLE is zeer moeilijk te bereiken voor problemen of andere zaken. Email zit ergens verstopt waar het bijna niet te vinden is.

Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar

Geplaatst: 08 mei 2018 12:38
door Hetisallemaalwat
NLE is zeer slecht te bereiken.
Reageren niet op mails en als ze uiteindelijk terugbellen na vele digitale terugbel verzoeken te hebben ingediend komen ze de gemaakte afspraken nog steeds niet na.
Daarna zijn ze weer niet te bereiken.
Tevens zijn mijn gegevens via hun eigen inlog niet bekend ..... waardoor ik ze weer moet bellen.
enz