Pagina 1 van 1

Weken wachten op geld terug van Lenovo, is dat normaal?

Geplaatst: 31 okt 2017 16:53
door Vlagzalm46
Op 12 oktober jongstleden heb ik bij de Lenovo Online winkel een ideapad 520 en een Yoga Tab 3 10'' Plus gekocht.
Op 16 oktober werden beide produkten aangeboden, echter 1 van de 2 dozen bleek ernstig beschadigd. Op één van de hoeken van de kleinste doos zat een deuk en een vuistgroot gat. De bezorger gaf ook aan dat ik dit pakket mocht weigeren als zijnde "beschadigd". Dit heb ik natuurlijk direct gedaan.
Ook heb ik direct een mail gezonden aan de Klantenservice van Lenovo, met het verzoek mij per omgaande een nieuwe tablet te zenden.
Via het track en trace programma zag ik dat de dag na de aanbieding de zending weer is afgeleverd bij het magazijn vanwaar het pakket verzonden is.

Na ruim drie dagen krijg ik een antwoord op mijn mail, waarin staat dat mijn geld zal worden teruggestort en dat ik mag proberen (ja echt...,) om een nieuwe tablet te bestellen.

Nu zijn we ruim 2 weken (10 werkdagen) verder, maar geen mail omtrent terugstorten van het bedrag. Ik denk ik mail maar weer eens. Na ruim drie dagen krijg ik weer een mail waarin staat dat ze bericht hebben van terugzending en ik een mail zal ontvangen wanneer mijn geld komt (gisteren deze mail ontvangen).
Direct weer een mail verzonden dat ik het niet eens ben met deze manier van doen, en dat ik binnen een dag een mail wil hebben en dat mijn geld deze week nog op mijn rekening moet staan.
Zojuist een mail ontvangen. Bericht de kredietnota is zojuist bij de Klantenservice ontvangen. Ze zullen me mailen wanneer het geld komt, dit kan nog 10 tot 14 dagen duren. Bedankt voor mijn geduld.

Hoe krijg ik gewoon mijn geld terug binnen een redelijke termijn? Of is dit "normaal"?

Re: Weken wachten op geld terug van Lenovo, is dat normaal?

Geplaatst: 01 nov 2017 12:57
door Brahms
Terugbetaaltermijn is 14 dagen. Lees nu je wat over de top bericht zelf even over.
Geduld is een schone zaak :D