Tele2-rekening per ongeluk dubbel betaald
Geplaatst: 01 nov 2017 20:01
IK heb per ongeluk een rekening van € 45,00 dubbel betaald bij Tele2.
Ik heb per brief aan Tele2 verzocht om dit bedrag op mijn rekening terug te storten, maar tot op heden geen respons.
Tele2 is namelijk alleen bereikbaar per telefoon, Twitter, Facebook of via de zogenaamde virtuele assistent. Ik heb geen Twitter of Facebook. Per e-mail communiceren kan niet. Heel vreemd voor een Internetprovider.
Ik heb na verscheidene pogingen via de virtuele assistent gedaan gekregen dat iemand van klantenservice mij benaderde.
Deze vertelde dat het geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden. Een dag later kreeg echter een mail van de klantenservice, die niet beantwoord kon worden, dat na het aflopen van mijn abonnement het openstaande bedrag na 60 dagen uitbetaald zou worden.
Ik heb echter mijn abonnement nog niet opgezegd.
Ik heb geprobeerd te mailen naar de persoon die mij een mail gestuurd had, maar ook hier geen respons.
Per telefoon lukt ook niet vanwege de zeer lange wachttijden. Klanten service van Tele2 is gewoon onbereikbaar.
Ik heb Consuwijzer ook geraadpleegd, maar daar schiet je ook niets mee op.
Het ziet er naar uit dat ik mijn geld kwijt ben, tenzij ik opzeg wat waarschijnlijk gaat gebeuren.
gerritst
Ik heb per brief aan Tele2 verzocht om dit bedrag op mijn rekening terug te storten, maar tot op heden geen respons.
Tele2 is namelijk alleen bereikbaar per telefoon, Twitter, Facebook of via de zogenaamde virtuele assistent. Ik heb geen Twitter of Facebook. Per e-mail communiceren kan niet. Heel vreemd voor een Internetprovider.
Ik heb na verscheidene pogingen via de virtuele assistent gedaan gekregen dat iemand van klantenservice mij benaderde.
Deze vertelde dat het geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden. Een dag later kreeg echter een mail van de klantenservice, die niet beantwoord kon worden, dat na het aflopen van mijn abonnement het openstaande bedrag na 60 dagen uitbetaald zou worden.
Ik heb echter mijn abonnement nog niet opgezegd.
Ik heb geprobeerd te mailen naar de persoon die mij een mail gestuurd had, maar ook hier geen respons.
Per telefoon lukt ook niet vanwege de zeer lange wachttijden. Klanten service van Tele2 is gewoon onbereikbaar.
Ik heb Consuwijzer ook geraadpleegd, maar daar schiet je ook niets mee op.
Het ziet er naar uit dat ik mijn geld kwijt ben, tenzij ik opzeg wat waarschijnlijk gaat gebeuren.
gerritst