Mediamarkt Klacht probleem
Geplaatst: 02 nov 2017 21:42
Hallo allemaal
Had op 11oktober mobiel online betaald en afgehaald bij mediamarkt den haag.
3 dagen erna merkte ik dat het niet goed was afgewerkt en dat edge light bleading was zowel bij de camera en iris scanner.
dus ben ik naar de mediamarkt geweest en legde mijn verhaal uit wat er aan de hand was de medewerker had het gezien vertelde hij mij.
maar paar minuten later vertelde hij mij van ik mag hier niet over oordelen dus moet het naar externe reparateur.
Ik vond het jammer vroeg om een omruiling of geld terug en zegt dat het niet kan. en dat het snel opgelost gaat worden.
Omdat de verpaking is open gemaakt en ik vertelde ik dat dit nog koop op afstand was maar mischien ben ik verkeerd? aangezien ik het online had betaald en had afgehaald in de winkel en vertelde hij mij nee dat is niet zo.
En stelde mij gerust dat het snel opgelost gaat worden binnen 3 dagen.
Na iets meer dan een week ongeveer kreeg ik ook een bericht van dat ze het probleem niet hadden gezien terwijl ik tussendoor ook nog bewijs had laaten zien en met nog steeds als antwoord dat zij niet mogen oordelen.
En werdt er zonder mij op de hoogte te houden de reparatie nummer veranderd omdat mij ineens verteld was dat ik het al had opgehaald ik was verbaast en bleek later dat de nummer veranderd was van reparatie heel vreemd.
dus heb ik contact gezocht met de fabrikant en die verteld over mijn verhaal en advisseerden mij om naar hun service point te gaan.
Aangekomen bij de service point moest ik een bon bij mij hebben die ik bij de mediamarkt had ingeleverd niet bij was.
Dus ik weer naar Mediamarkt vraag om de bon werd mij gevraagd om betaal bewijs en had geen data op mijn mobiel maar had een foto van de bon op mijn mobiel dus vroeg ik kan ik je ook de bon laten zien op mijn mobiel en vertelden mij van nee je moet
thuis gaan printen en kan het niet voor je doen terwijl ik die dezelfde bon had gekregen bij hun bij het afhalen.
Dus weer onderweg naar huis.
En aangekomen bij service point heeft de medewerker zijn mobiel gepakt en dit vergeleken in een donkere omgeving met zijn mobiel en zag inderdaad dat mijn mobiel niet goed was en bood aan om het te repareren ik dacht ok weer een week wachten.
kom ik daar weer bij de service point en heb ik het mobiel gekregen en zij dat het was gemaakt maar ja ik kon er niet echt op oordelen omdat je het beste dan in een donkere omgeving de probleem ziet.
Later thuis aangekomen bleek dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
ben ik weer naar mediamarkt gegaan en weer mijn verhaal uitgelegd en dat ik bewijs had dat service point van samsung point het probleem heeft gezien. en liet een bewijs brief zien van de gegevens.
en krijg als antwoord ik mag niet oordelen moet worden opgestuurd naar hun externe reparateur voor second opinion of zo. en nu moet weer wachten 1-11-2017. ik weet ook niet eerlijk gezegd wat ik kan doen.
en de telefoon ging over en nam de medewerker gewoon weg de telefoon op terwijl we nog niet klaar waren en aan het gesprek te horen dat het meer om een prive gesprek ging tussen medewerkers dan iets informeel.
als ik naar de manager vroeg of
1 keer vertelde ze mij dat het niet kan.
2 keer werd mij gezegd dat als ik er ben hem mocht spreken maar daar aangekomen was hij er niet
3 keer was hij net weg
4 keer is hij aan het eten
ik had hier meer verwacht van deze mediamarkt maar ik koop hier niet meer.
misschien iemand iets meer info wat ik kan doen
Had op 11oktober mobiel online betaald en afgehaald bij mediamarkt den haag.
3 dagen erna merkte ik dat het niet goed was afgewerkt en dat edge light bleading was zowel bij de camera en iris scanner.
dus ben ik naar de mediamarkt geweest en legde mijn verhaal uit wat er aan de hand was de medewerker had het gezien vertelde hij mij.
maar paar minuten later vertelde hij mij van ik mag hier niet over oordelen dus moet het naar externe reparateur.
Ik vond het jammer vroeg om een omruiling of geld terug en zegt dat het niet kan. en dat het snel opgelost gaat worden.
Omdat de verpaking is open gemaakt en ik vertelde ik dat dit nog koop op afstand was maar mischien ben ik verkeerd? aangezien ik het online had betaald en had afgehaald in de winkel en vertelde hij mij nee dat is niet zo.
En stelde mij gerust dat het snel opgelost gaat worden binnen 3 dagen.
Na iets meer dan een week ongeveer kreeg ik ook een bericht van dat ze het probleem niet hadden gezien terwijl ik tussendoor ook nog bewijs had laaten zien en met nog steeds als antwoord dat zij niet mogen oordelen.
En werdt er zonder mij op de hoogte te houden de reparatie nummer veranderd omdat mij ineens verteld was dat ik het al had opgehaald ik was verbaast en bleek later dat de nummer veranderd was van reparatie heel vreemd.
dus heb ik contact gezocht met de fabrikant en die verteld over mijn verhaal en advisseerden mij om naar hun service point te gaan.
Aangekomen bij de service point moest ik een bon bij mij hebben die ik bij de mediamarkt had ingeleverd niet bij was.
Dus ik weer naar Mediamarkt vraag om de bon werd mij gevraagd om betaal bewijs en had geen data op mijn mobiel maar had een foto van de bon op mijn mobiel dus vroeg ik kan ik je ook de bon laten zien op mijn mobiel en vertelden mij van nee je moet
thuis gaan printen en kan het niet voor je doen terwijl ik die dezelfde bon had gekregen bij hun bij het afhalen.
Dus weer onderweg naar huis.
En aangekomen bij service point heeft de medewerker zijn mobiel gepakt en dit vergeleken in een donkere omgeving met zijn mobiel en zag inderdaad dat mijn mobiel niet goed was en bood aan om het te repareren ik dacht ok weer een week wachten.
kom ik daar weer bij de service point en heb ik het mobiel gekregen en zij dat het was gemaakt maar ja ik kon er niet echt op oordelen omdat je het beste dan in een donkere omgeving de probleem ziet.
Later thuis aangekomen bleek dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
ben ik weer naar mediamarkt gegaan en weer mijn verhaal uitgelegd en dat ik bewijs had dat service point van samsung point het probleem heeft gezien. en liet een bewijs brief zien van de gegevens.
en krijg als antwoord ik mag niet oordelen moet worden opgestuurd naar hun externe reparateur voor second opinion of zo. en nu moet weer wachten 1-11-2017. ik weet ook niet eerlijk gezegd wat ik kan doen.
en de telefoon ging over en nam de medewerker gewoon weg de telefoon op terwijl we nog niet klaar waren en aan het gesprek te horen dat het meer om een prive gesprek ging tussen medewerkers dan iets informeel.
als ik naar de manager vroeg of
1 keer vertelde ze mij dat het niet kan.
2 keer werd mij gezegd dat als ik er ben hem mocht spreken maar daar aangekomen was hij er niet
3 keer was hij net weg
4 keer is hij aan het eten
ik had hier meer verwacht van deze mediamarkt maar ik koop hier niet meer.
misschien iemand iets meer info wat ik kan doen