Pagina 1 van 1

Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen

Geplaatst: 06 nov 2017 16:59
door Oliver Bentley
Ik heb op 27 Oktober een laptop bij DELL besteld. maar vervolgens nooit een order bevestiging ontvangen. ik heb al geprobeert te bellen maar de service is tijdelijk niet beschikbaar. mailen kan ook niet want ik heb geen order nummer en dat is vereist om een gesprek aan te vragen.

kan iemand mij hier misschien meer informatie over geven.

met vriendelijk groet,

Oliver

Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen

Geplaatst: 06 nov 2017 17:15
door webshopeigenaar14
In 98 van de gevallen zit deze in je spambox of heb je een typefout gemaakt bij het invullen van je emailadres. In 2% van de gevallen is het een storing waardoor de bevestiging vanuit Dell niet gestuurd wordt.

Proberen contact te krijgen voor meer duidelijkheid dus.

Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen

Geplaatst: 06 nov 2017 17:30
door GJS
Kijk eens bij die IDEAL betaling in de omschrijving, vaak staat daar het ordernummer vermeld.

Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen

Geplaatst: 06 nov 2017 18:59
door Oliver Bentley
bedankt voor de snelle reacties. ik heb in mijn afschriften een IRN nummer gevonden die begint met NL maar die lijkt niet te werken op de nederlandse site dit krijg ik te zijn als ik die invul ''Controleer het IRN-nummer en probeer het opnieuw. IRN-nummers zijn specifiek voor het land waarin het product is gekocht. Gebruik de landenselectie rechts onderaan deze pagina om naar een andere landspecifieke pagina te gaan. Als u uw gegevens niet kunt vinden, neem dan u contact op met de klantenservice.''

ik kon geen order nummer vinden zover ik weet.

met vriendelijke groet

Oliver

Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen

Geplaatst: 20 nov 2017 13:15
door Dieke83
Welke website heeft u de laptop besteld?
En zoals eerder was aangegeven moest u niet een account aanmaken voor het bestellen? Staat in uw account geen order bevestiging zoals bij Bol?

Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen

Geplaatst: 20 nov 2017 13:51
door Boesta
Ik snap niet waarom u niet gewoon telefonisch contact opneemt met DELL.
DELL NL Afdeling verkoop:
Beschikbaar van 09:00 – 17:00
020-6744873