Ondeugdelijke jacuzzi, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Geplaatst: 07 nov 2017 10:18
Maart 2015: Ik heb een jacuzzi gekocht bij bedrijf F. te U. voor het volle bruto bedrag. Er zijn heel veel storingen-, gebreken en reparaties aan de jacuzzi geweest, maar met name de (gas?) blazen in de binnenbak, blijven maar terug komen. Ik heb geen vertrouwen meer in het product. De leverancier is het met mij eens dat de jacuzzi niet goed is. Ik heb hen vele malen op de garantiebepalingen gewezen en soms zijn zij wel geweest om te repareren.
Echter.... Ik heb afgelopen jaren altijd het initiatief moeten nemen en F doet nagenoeg niets alleen na dwang : ik heb totaal geen vertrouwen meer in het bedrijf F . Ik wil mijn geld terug.
Mijn vraag: waar kan ik mijn rechten als consument vinden om de leverancier te tonen dat ik recht heb op ontbinding van de aankoop en mijn geld kan vorderen?
Echter.... Ik heb afgelopen jaren altijd het initiatief moeten nemen en F doet nagenoeg niets alleen na dwang : ik heb totaal geen vertrouwen meer in het bedrijf F . Ik wil mijn geld terug.
Mijn vraag: waar kan ik mijn rechten als consument vinden om de leverancier te tonen dat ik recht heb op ontbinding van de aankoop en mijn geld kan vorderen?