Pagina 1 van 1

Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 08 nov 2017 15:01
door L.K88
Wanneer je een bed hebt gekocht met uitstekende service bij Swiss Sense, is het niet mogelijk om een voorkeurstijd op de geven bij de levering van het bed.
De dag kan uiteraard in overleg gekozen worden, maar de tijd niet.

Je krijgt 2 werkdagen van tevoren te horen hoelaat ze bij je langs komen. Komt het niet voor je uit? Pech.. want ze houden geen rekening met je voorkeur.
Zo ook dus bij mij..: Je koopt een duur bed (lees: bijna 3000 euro!). Levering vindt plaats op vrijdag. Ik werk die dag tot 12:00 uur, dus svp na 12:30 uur leveren? ''Nee mevrouw, helaas, u moet aanwezig zijn anders brengen we kosten in rekening. We kunnen wel een andere dag plannen?'' 'is het antwoord van Swiss Sense.

Ja dat kan... maar alsnog kan opnieuw de tijd niet kiezen en blijf je hetzelfde probleem houden.
Ik vind dit echt een kwalijke zaak, waardoor ik nu genoodzaakt ben om vrij te nemen van werk.
Erg jammer Swiss Sense... dat dit nu niet wat makkelijker opgelost kan worden..! :x

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 11:54
door yan
Je weet dit van te voren, je kan een dag kiezen maar geen tijd.
Dus niet achteraf gaan klagen.

Waarom denk je recht te hebben op een keuze voor een tijd ?
Swiss sense bied een extra service aan waarbij je een DAG kan kiezen waarop het gebracht wordt, en niet dus een TIJD.

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 12:13
door NeoDutchio
Heeft u enig idee wat een vrachtwagen met 2 personen kost? Deze kunnen ze niet rondjes laten rijden om op bepaalde momenten op bepaalde plekken te zijn. Er wordt van te voren een routeplanning gemaakt. Je weet nooit wat je onderweg kan tegenkomen aan pech, of juist geen file en hoe snel je klaar bent met de bezorging weet je ook niet. Tijdsafspraken zijn ontzettend moeilijk.

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 12:29
door Moneyman
L.K88 schreef:Wanneer je een bed hebt gekocht met uitstekende service bij Swiss Sense, is het niet mogelijk om een voorkeurstijd op de geven bij de levering van het bed.
De dag kan uiteraard in overleg gekozen worden, maar de tijd niet.

Je krijgt 2 werkdagen van tevoren te horen hoelaat ze bij je langs komen. Komt het niet voor je uit? Pech.. want ze houden geen rekening met je voorkeur.
Zo ook dus bij mij..: Je koopt een duur bed (lees: bijna 3000 euro!). Levering vindt plaats op vrijdag. Ik werk die dag tot 12:00 uur, dus svp na 12:30 uur leveren? ''Nee mevrouw, helaas, u moet aanwezig zijn anders brengen we kosten in rekening. We kunnen wel een andere dag plannen?'' 'is het antwoord van Swiss Sense.

Ja dat kan... maar alsnog kan opnieuw de tijd niet kiezen en blijf je hetzelfde probleem houden.
Ik vind dit echt een kwalijke zaak, waardoor ik nu genoodzaakt ben om vrij te nemen van werk.
Erg jammer Swiss Sense... dat dit nu niet wat makkelijker opgelost kan worden..! :x
Dit topic bewijst wel hoe verwend we tegenwoordig zijn als het gaat om keuzevrijheid.

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 12:58
door 16again
NeoDutchio schreef:Heeft u enig idee wat een vrachtwagen met 2 personen kost? Deze kunnen ze niet rondjes laten rijden om op bepaalde momenten op bepaalde plekken te zijn. Er wordt van te voren een routeplanning gemaakt. Je weet nooit wat je onderweg kan tegenkomen aan pech, of juist geen file en hoe snel je klaar bent met de bezorging weet je ook niet. Tijdsafspraken zijn ontzettend moeilijk.
Deel dan de dag tenminste in 2 delen in. Nu zit je om 08:00 klaar, en kun je wachten tot 16:59...

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 13:02
door Charlotte68
16again schreef:
NeoDutchio schreef:Heeft u enig idee wat een vrachtwagen met 2 personen kost? Deze kunnen ze niet rondjes laten rijden om op bepaalde momenten op bepaalde plekken te zijn. Er wordt van te voren een routeplanning gemaakt. Je weet nooit wat je onderweg kan tegenkomen aan pech, of juist geen file en hoe snel je klaar bent met de bezorging weet je ook niet. Tijdsafspraken zijn ontzettend moeilijk.
Deel dan de dag tenminste in 2 delen in. Nu zit je om 08:00 klaar, en kun je wachten tot 16:59...
Dat is niet waar, want je krijgt 2 dagen van te voren een bericht hoe laat ze komen.

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 13:03
door gosewijn
Vreemd. Kon 2 maal afspraak maken voor dag en uren met een speling van 2 uur bv. tussen 10 en 12 uur . Dit ging met levering ,klacht geen tijd afgesproken , zou komen tussen 2 en 5 uur ,
.nieuwe matras levering , wel tijd afgesproken. kan mij voorstellen dat ze met een inhaalslag bezig zijn en dat ze dan moeilijk een tijd af kunnen spreken.

Re: Swiss Sense: Voorkeurstijd voor bezorging niet mogelijk

Geplaatst: 09 nov 2017 13:17
door hänschen klein
Nadat je je over duizend verschillende matrassen hebt geïnformeerd, is de manier van afleveren voor sommige mensen inderdaad belangrijk. Logistisch inderdaad een groot probleem, daar, afgezien van de verkeersdrukte het afleveren zèlf weer aan variabelen gekoppeld moet worden. Tussen een matras afgeven en een slaapkamer opbouwen ligt een groot tijdverschil. Ook of auto bij het huis kan staan en of er ook nog verdiepingen overwonden moeten worden. Alles incalculeerbaar, maar daardoor duurder onder de streep.

Zou de matrassenwijzer van de Consumentenbond (eindelijk) klaar zijn zou het een optie zijn om bij het configureren deze vraag mee op te nemen: "Heeft u wensen betreffende de aflevering aflevering?" en dan de mogelijkheden om aan te vinken.