LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bertels

Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Ongelezen bericht door bertels »

Sinds 1 maand ben ik aangesloten op @home kabelinternet.

De eerste week werkte het perfect en was zeer tevreden, na 1 week begon het probleem dat er niet altijd verbinding mogelijk was. Dit kwam steeds vaker voor, tot dat weer 1 week later er helemaal geen verbinding meer mogelijk was. Volgens de helpdesk lag het aan mijn computer, samen met de helpdesk alle instelling gecontroleerd, alles bleek in orde. Ik heb 1 dag later weer gebeld met de helpdesk, toen werd mij doodleuk verteld dat de storing bij @home lag. Ze hebben hetzelfe IP nummer aan 14 klanten toegekend. Er werd al gewerkt aan een oplossing...... 1 week later weer eens gebeld omdat ik nog geen verbinding had, toen werd mij verteld dat het probleem erg omvangrijk is. Ik kreeg te horen dat men er alles aan deed om het probleem binnen 6 weken op te lossen !!!!!

Wat moet ik hier nu mee ????

Zijn er meer lezers met dit probleem ??????

Gast

Re: Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Ongelezen bericht door Gast »

Yip, hier nog een. Sinds vijf dagen nu zit ik off-line. Inderdaad vanwege het feit dat mijn modem een ip-adres is toegewezen dat al in gebruik was. Een tijdsindicatie konden ze me niet geven, maar ze moeten het toch niet wagen dat ik 6 weken niet meer online kan!!!!

Ik heb ze wel gevraagd of ik mijn abo-geld voor de betreffende dagen dat ik niet on-line kan krijg vergoed, en je zou via hun site via de optie support kunnen aangeven hoeveel dagen je geen verbinding hebt kunnen maken, om vervolgens die dagen vergoed te krijgen...We wachten af.

Maar ben jij een beetje technisch? (ik niet namelijk), maar zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om een ander ip-adres te koppelen, of wel?

ultrafox
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 jan 2004 12:23

Re: Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Ongelezen bericht door ultrafox »

Het probleem zit waarschijnlijk in U computer
Dit is schijnbaar het standaard antwoord van @home.
Een goede maat van mij heeft ook hetzelfde probleem dat hij om de havere klap geen internet verbinding meer heeft.
Hij heeft nu alweer bijna 5 maanden internet via @home en heeft ook al ongeveer 25 keer naar @home gebelt omdat de internetverbinding was verbroken.

En ik weet heel zeker dat het probleem niet aan zijn PC kan liggen want ik heb deze persoonlijk geinstalleerd en mijn werk is het installeren van PC's.
Tevens zijn alle kabels die door @home zijn gegeven zijn vervangen door kabels van een veel hogere kwaliteit.

Misko3

Re: Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Ongelezen bericht door Misko3 »

Heb in maart jl. hetzelfde probleem gehad. Zie bijdrage "geen internet/service is niet @home" van 2 maart.
Nadat ik had aangegeven dat ik overwoog over te stappen naar een andere provider was het probleem bijzonder snel opgelost. En de dagen die ik niet online was zijn verrekend met de abonnementskosten van een maand later.

Gast

Re: Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook eens problemen met het toekennen van het ipnr gehad.Dit gaat altijd automatisch,tot het op een dag niet meer werkte ( lag aan Home).Nu heb ik het volgende gedaan,toen weer alles goed liep heb ik bij status lanverbinding de gegevens opgeschreven en deze bij de tcp/ip met de hand ingegeven en heb tot nu toe geen problemen meer,Het modem hoeft nu niet steeds te wachten op het ipnr als je deze aanzet.
Groeten en succes

Gast

Re: Storing na 2 weken nog niet verholpen door @home

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk tja... Wat valt er te zeggen over @Home?
Ik vind ze echt heel erg klantonvriendelijk.
Ik had ze een boze mail gestuurd dat ik steeds zonder internet zat achja denken ze daar ik stuur je door naar de Klantenservice :lol:
(0800-nummer) blij wordt je er niet van.Moet je eerst 30min wachten tot je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt en dan krijg je het bericht dat het snel zal worden opgelost.
Maar het probleem blijft zich natuurlijk gewoon voordoen

Conclussie: "@Home is verkeerd bezig.En de 24u uptime die ze beloven heb ik echter nog niet vaak bereikt"

Drew.

Gesloten