Pagina 1 van 1
Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 14 nov 2017 09:59
door dianalourens
Ik ben al 6 maanden bezig om de juiste factuur te ontvangen conform mijn abonnement.
Diverse maanden gebeld en steeds worden verbruikskosten onterecht doorberekend terwijl deze in het afgesloten abonnement zitten.
Deze verbruikskosten worden wel steeds weer verrekend met de nieuwe factuur maar het probleem wordt niet verholpen en elke maand moet ik er achter aan bellen
Misschien heeft een actie van Radar meer effect?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Re: Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 14 nov 2017 17:27
door Moneyman
dianalourens schreef:Ik ben al 6 maanden bezig om de juiste factuur te ontvangen conform mijn abonnement.
Diverse maanden gebeld en steeds worden verbruikskosten onterecht doorberekend terwijl deze in het afgesloten abonnement zitten.
Deze verbruikskosten worden wel steeds weer verrekend met de nieuwe factuur maar het probleem wordt niet verholpen en elke maand moet ik er achter aan bellen
Misschien heeft een actie van Radar meer effect?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Een actie van Radar? Je kunt beter naar een advocaat of juridisch loket gaan als je hulp nodig hebt...
Re: Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 14 nov 2017 17:34
door reggie2
Neem eens contact met Ziggo op via Facebook of Twitter. Meestal helpen ze daar heel goed.
Hoezo advocaat @moneyman? Het wordt verrekend.
Re: Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 14 nov 2017 17:39
door mp2017
Moneyman schreef:
Een actie van Radar? Je kunt beter naar een advocaat of juridisch loket gaan als je hulp nodig hebt...
Zo wordt meteen weer een nieuw lid afgeschrikt.
@dinalourens
Stuur Jelle van het webteam een PB, deze helpt altijd:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=232962
Re: Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 14 nov 2017 22:56
door Moneyman
reggie2 schreef:Hoezo advocaat @moneyman? Het wordt verrekend.
Omdat TS een probleem opgelost wil hebben. Radar gaat daar echt niks in betekenen, dan moet je zélf stappen (laten) ondernemen.
Re: Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 15 nov 2017 11:46
door stofzuigertje
Deze persoon kan hier antwoorden...... na melding met jou klantnummer als PB gestuurd...
Re: Ziggo: verbruikskosten onterecht berekend
Geplaatst: 27 nov 2017 20:41
door Lady1234
De Ts vraagt anders wel om een actie van Radar. En dat gebeurt dus in hoge uitzondering. Anders kunnen ze daar wel een batterij mensen neerzetten die de hele dag gaan zitten bellen met deze of gene leverancier.