LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smoke en geld away
smoke en geld away
ik had zo een pakketje besteld smoke away,nog niet eens opengemaakt en weer terug gestuurd..in feburarie al.
al diverse keren contact gehad met de medewerkers van de callcenter,ik heb hier een hele lijst met hun namen....maar tot op heden nog geen geld terug ontvangen,en ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren...
dus beste mensen als je iets besteld doe het niet via tell sell en met klem,niet via eurotv..er zitten daar een stelletje oplichters fraudeurs van de onderste plank....ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik mijn geld kwijt ben al kan ik me daar nu nog boos over maken...maar wil vele andere mensen behoeden om met dit soort bedrijven in zee te gaan...
al diverse keren contact gehad met de medewerkers van de callcenter,ik heb hier een hele lijst met hun namen....maar tot op heden nog geen geld terug ontvangen,en ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren...
dus beste mensen als je iets besteld doe het niet via tell sell en met klem,niet via eurotv..er zitten daar een stelletje oplichters fraudeurs van de onderste plank....ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik mijn geld kwijt ben al kan ik me daar nu nog boos over maken...maar wil vele andere mensen behoeden om met dit soort bedrijven in zee te gaan...
Re: smoke en geld away
Ik sta ook op dit forum met dezelfde klacht over smoke away, en ook ik kan fluiten naar mijn geld. Ik heb ook al vaak gebeld en gemaild, maar helaas!!!! De reclame is wel van de tv af, maar je kan via het internet nog wel gewoon bestellen, belachelijk gewoon.
Je moet voor de gein trouwens eens alles op het forum nalopen over stoppen met roken! Overal zie je wel een keertje smokeaway langskomen. Mensen die het geprobeerd hebben, en net als ik ziek werden, het terugstuurde en nog steeds hun geld niet terug hebben. Eigenlijk een heel goed punt waar eens via de media wat meer aandacht aan gegeven kan worden!! Bij diversen kom je een paar site's tegen, en zelfs onder medicijnen staat een stuk over stoppen met roken, en ja hoor!! weer komt smoke away langs.
uhhhh waarom bestel je dingen om het gelijk weer terug te sturen?????
misschien volgende keer eens nadenken voor je iets besteld???????????
misschien volgende keer eens nadenken voor je iets besteld???????????
ik had het besteld gast,en weer terug gestuurd om de volgende reden,er bleken stoffen in dat goedje te zitten waar ik bij voorbaat al ziek van zou worden,inverband met mijn allergie...dat is dus de reden...uhhh mischien iets beter nadenken voordat je gelijk met een conclusie komt gast
[quote]ik had het besteld gast,en weer terug gestuurd om de volgende reden,er bleken stoffen in dat goedje te zitten waar ik bij voorbaat al ziek van zou worden,inverband met mijn allergie...dat is dus de reden...uhhh mischien iets beter nadenken voordat je gelijk met een conclusie komt gast ...
oeps vergeten in te loggen
oeps vergeten in te loggen
Ook ik heb die ervaring, maar ik heb nooit iets ontvangen. Op 25 januari had ik Smoke Away besteld. En op 10 april kreeg ik de brief dat het gezonden zou worden. Direct heb ik het callcenter gebeld, maar niet bereikbaar. Dan maar snel een mailtje gestuurd dat ik dit product niet meer wilden. Als je er 3 maanden op moet wachten. Op 12 april was het bedrag van 76.20 euro van mijn rekening geboekt.
Direckt 13 april naar de bank om het ongedaan te laten maken.
Ook een brief naar Euro Tv gestuurd.
Schets mijn verbazing, dat dit niet kon. (Dit bleek na 2 weken). Klacht gelegd bij de bank, die het nu aan het uitzoeken is.
Inmiddels heb ik al 2 keer geschreven en nog geen enkele reactie gehad. Ik denk dat ik naar m'n geld kan fluiten.
Dus mensenbegin er niet aan, want je geld is weg en volgens mij blijft het ook weg.
Groetjes monika
Direckt 13 april naar de bank om het ongedaan te laten maken.
Ook een brief naar Euro Tv gestuurd.
Schets mijn verbazing, dat dit niet kon. (Dit bleek na 2 weken). Klacht gelegd bij de bank, die het nu aan het uitzoeken is.
Inmiddels heb ik al 2 keer geschreven en nog geen enkele reactie gehad. Ik denk dat ik naar m'n geld kan fluiten.
Dus mensenbegin er niet aan, want je geld is weg en volgens mij blijft het ook weg.
Groetjes monika
Ik rook al 22 jaar, en wilde er nu wel eens vanaf!
Ik heb smoke-away besteld via de otto - ook de kuur voor hongerstiller en anti-stress!
Totaal...bijna 100 euro!
Ik heb het 1 dagje gebruikt, en het staat me nu al weken aan te kijken op de kast!
Weet dus niet of ik er ziek van word, wel weet ik dat eerdat ik al die enorme grote pillen weggeslikt heb ik zo misselijk als een hond ben...zit te kaken als een gek, en de tranen uit m'n ogen rollen van het kokhalzen......misschien moet ik ze dan eerst allemaal fijn malen, zodat ik een grote schep poeder heb om weg te slikken..........wat een toestand..........ik blijf maar gewoon lekker doorroken en behoor ook tot de mensen die het geld kwijt is, hoewel ik niet bij de otto heb geinformeerd of ik het via hun ook terug kan krijgen....er staat nergens iets over, en zij zullen wel zeggen dat ze daar buiten staan, en het alleen maar verkopen voor de rijke fabrikant!
Waarom willen we eigenlijk stoppen?
Volgens mij zoeken we toch naar iets vervangends....een drankje, of meer eten/snoepen, en dan moeten we daar weer mee aan de slag.....volgens mij als je met mate rookt moet kunnen....tegenwoordig mogen we niets meer.......ik voel me tenminste knap voor *** staan op het station met m'n peuk bij zo'n stinkende paal die nooit geleegd worden!
Sta je daar afgestraft als een of andere junk.........
Ik heb smoke-away besteld via de otto - ook de kuur voor hongerstiller en anti-stress!
Totaal...bijna 100 euro!
Ik heb het 1 dagje gebruikt, en het staat me nu al weken aan te kijken op de kast!
Weet dus niet of ik er ziek van word, wel weet ik dat eerdat ik al die enorme grote pillen weggeslikt heb ik zo misselijk als een hond ben...zit te kaken als een gek, en de tranen uit m'n ogen rollen van het kokhalzen......misschien moet ik ze dan eerst allemaal fijn malen, zodat ik een grote schep poeder heb om weg te slikken..........wat een toestand..........ik blijf maar gewoon lekker doorroken en behoor ook tot de mensen die het geld kwijt is, hoewel ik niet bij de otto heb geinformeerd of ik het via hun ook terug kan krijgen....er staat nergens iets over, en zij zullen wel zeggen dat ze daar buiten staan, en het alleen maar verkopen voor de rijke fabrikant!
Waarom willen we eigenlijk stoppen?
Volgens mij zoeken we toch naar iets vervangends....een drankje, of meer eten/snoepen, en dan moeten we daar weer mee aan de slag.....volgens mij als je met mate rookt moet kunnen....tegenwoordig mogen we niets meer.......ik voel me tenminste knap voor *** staan op het station met m'n peuk bij zo'n stinkende paal die nooit geleegd worden!
Sta je daar afgestraft als een of andere junk.........
Je moet zelf weten of je wil stoppen of niet, maar middeltjes die helpen zijn er volgens mij niet.
Je moet het zelf doen en volhouden, vooral volhouden.
Heb ook jaren gerookt en wel eens gestopt hooguit 3 maanden en toch weer begonnen. Dom !!!!!!!!!!!.
Stoppen en nooit meer roken!!!!!!!!!!!.
Ik ben 52 en moet voor de tweede keer een bypass operatie ondergaan, grotendeels veroorzaakt door het roken.
Ik rook nu vanaf jan.2004 niet meer, maar ja moet toch weer geopereerd worden.
Dus toch te laat gestopt met roken, helaas.
Je moet het zelf doen en volhouden, vooral volhouden.
Heb ook jaren gerookt en wel eens gestopt hooguit 3 maanden en toch weer begonnen. Dom !!!!!!!!!!!.
Stoppen en nooit meer roken!!!!!!!!!!!.
Ik ben 52 en moet voor de tweede keer een bypass operatie ondergaan, grotendeels veroorzaakt door het roken.
Ik rook nu vanaf jan.2004 niet meer, maar ja moet toch weer geopereerd worden.
Dus toch te laat gestopt met roken, helaas.
Hallo,
Nou het is ons eindelijk gelukt.
Vanmorgen stond het geld op de bank. Nee, niet door Euro TV terug gestort. Maar de ABN/AMRO bank heeft onze klacht behandeld.
Zie mijn bericht van 9 juni.
Het heeft eventjes geduurd, maar het is er.
Ik wens jullie ook succes.
Groetjes
Monika
Nou het is ons eindelijk gelukt.
Vanmorgen stond het geld op de bank. Nee, niet door Euro TV terug gestort. Maar de ABN/AMRO bank heeft onze klacht behandeld.
Zie mijn bericht van 9 juni.
Het heeft eventjes geduurd, maar het is er.
Ik wens jullie ook succes.
Groetjes
Monika
gefeliciteerd monika. eindelijk eens goed nieuws! ik hoop dat nu ook andere mensen (zoals ik ) hun geld terug krijgen, het enige verschil is dat ik het wel hebt ontvangen, maar teruggestuurd heb. de ombudsman is nu aan het uitzoeken hoe ik mijn geld terug kan krijgen. maar ik ben blij dat het bij jou gelukt is, en nooit meer iets bestellen bij eurotv, en de boodschap aan iedereen doorgeven, dan gaan ze vanzelf wel over de kop. groetjes, yvonne
Ben al 6 maanden aan het bellen mailen en schrijven, pakket retour gestuurd i.v.m. te lange levertijd.
Hoe kunnen we dit aanpakken?
Subcop
By the way, wel gestopt met roken, alleen door deze ..... zou je haast weer beginnen
Hoe kunnen we dit aanpakken?
Subcop
By the way, wel gestopt met roken, alleen door deze ..... zou je haast weer beginnen
Ik heb op alle forums een oproep geplaatst, en naar de consumentenbond geschreven, en als laatste strohalm heb ik nu geschreven naar de ombudsman. Die zijn nu aan het kijken of ze juridisch iets kunnen doen, dus ik zou zeggen schrijf ook naar de ombudsman, hoe meer mensen een klacht indienen, hoe sterker we staan! (hoop ik ) Het is stichting de ombudsman, want er zijn twee verschillende. Succes, en mensen schrijven allemaal.
Ik wens iedereen succes, met het terug krijgen van jullie geld. En iderdaad Ivon nooit iets meer bestellen bij Eurotv.
Nogmaals allemaal succes.
Maar eh, kan ik ook nog naar de Onbudsman schijven. Mijn klacht is wel opgelost via de bank, maar Eurotv heeft het niet correct afgehandeld. En daar moet je anderen toch ook opwijzen.
Groetjes Monika
Nogmaals allemaal succes.
Maar eh, kan ik ook nog naar de Onbudsman schijven. Mijn klacht is wel opgelost via de bank, maar Eurotv heeft het niet correct afgehandeld. En daar moet je anderen toch ook opwijzen.
Groetjes Monika
Beste gedupeerde van smoke away. Hierbij roep ik jullie op om naar stichting de ombudsman te schrijven via het internet. Ik ben vanmiddag door hun gebeld, en in onderhandeling. Ze kunnen geen juridische stappen ondernemen, maar het is wel zo, hoe meer klachten, hoe sterker we staan als we een rechtzaak willen beginnen. De ombudsman schrijft nu een brief naar eutotv. dat ze zo snel mogelijk ons geld moeten storten, reageren ze hier niet op, dan gaan we het via de media proberen! Ik wil ( hopelijk met jullie allemaal ) tot het einde gaan om mijn geld terug te krijgen! Dus als jullie je geld terug willen.... schrijven naar stichting de ombudsman. Hopelijk heb ik de weg vrijgemaakt dat er actie ondernomen kan worden want wij hoeven dit niet te pikken!!!! Ik hou jullie op de hoogte via dit forum, en wacht jullie reactie's af.
groetjes, yvonne
groetjes, yvonne
Aan Eurotv verzonden per email, brief.
??, 03 juli 2004.
Betreft: terug gave € 78,20 van factuurnummer F1000.03.28537
Bijlage: Kopie Retourformulier
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst verbaast het mij, dat u na 6 maanden eindelijk eens schriftelijk reageert.
Gezien de standaard geformuleerde brief, kan ik alleen maar concluderen, dat u uw probleem wederom bij mij als klant neerlegt.
Ik kan u schriftelijk vertellen, dat ik uiteraard met deze belachelijke brief NIET akkoord ga, en wel om de volgende redenen:
Als u mij bijgevoegde brief (retour formulier) leest, kunt u ervan uit gaan dat ik aan de door u gestelde eisen heb voldaan, daar het toch om een redelijk bedrag gaat van € 78,20
Nu gaat u in uw brief van d.d. 24 juni j.l. nog meer opsommingen van verwachtingen eisen.
Ik heb al meerdere malen contact gehad met medewerkers van uw bedrijf, echter dat er problemen met uw eisen, in de door mij aan u retour gezonden retourformulier, heb ik nooit te horen gekregen.
Het pakket Smoke Away, welke ik aan u heb retour gezonden is bij mij nooit open geweest, en is via het Postagentschap op de Wilhelminalaan te ?? aangeboden, met voldoende frankering aan uw adres.
Niet dat u op uw garantie terugkomt, van een vermindering van € 25,00 indien er in de gestelde eisen niet is voldaan, nee u wilt belofte als ondernemer niet nakomen.
U schaadt hier het vertrouwen mee van iedere burger, die u weet over te halen om iets bij u te bestellen.
Ik kan u mededelen, dat vroeg of laat u van een koude kermis thuis komt, zie smoke away bevraging Google op internet.
Ik doe u 2 voorstellen:
1. U betaalt mij € 78,20 per direct terug op gironummer 5457383.
2. Of u komt u verplichting na en houdt (onterecht, maar ok) € 25, 00 af van het bedrag wat ik nog van u tegoed heb.
(Heb ik nog niet eens mijn kosten terug welke ik voor u aan het maken ben)
Mocht ik binnen 14 dagen dit bedrag, wat ik nog van u tegoed heb, ontvangen hebben annuleer ik de juridische weg welke ik tegen uw bedrijf aan het opstarten ben.
??, 03 juli 2004.
Betreft: terug gave € 78,20 van factuurnummer F1000.03.28537
Bijlage: Kopie Retourformulier
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst verbaast het mij, dat u na 6 maanden eindelijk eens schriftelijk reageert.
Gezien de standaard geformuleerde brief, kan ik alleen maar concluderen, dat u uw probleem wederom bij mij als klant neerlegt.
Ik kan u schriftelijk vertellen, dat ik uiteraard met deze belachelijke brief NIET akkoord ga, en wel om de volgende redenen:
Als u mij bijgevoegde brief (retour formulier) leest, kunt u ervan uit gaan dat ik aan de door u gestelde eisen heb voldaan, daar het toch om een redelijk bedrag gaat van € 78,20
Nu gaat u in uw brief van d.d. 24 juni j.l. nog meer opsommingen van verwachtingen eisen.
Ik heb al meerdere malen contact gehad met medewerkers van uw bedrijf, echter dat er problemen met uw eisen, in de door mij aan u retour gezonden retourformulier, heb ik nooit te horen gekregen.
Het pakket Smoke Away, welke ik aan u heb retour gezonden is bij mij nooit open geweest, en is via het Postagentschap op de Wilhelminalaan te ?? aangeboden, met voldoende frankering aan uw adres.
Niet dat u op uw garantie terugkomt, van een vermindering van € 25,00 indien er in de gestelde eisen niet is voldaan, nee u wilt belofte als ondernemer niet nakomen.
U schaadt hier het vertrouwen mee van iedere burger, die u weet over te halen om iets bij u te bestellen.
Ik kan u mededelen, dat vroeg of laat u van een koude kermis thuis komt, zie smoke away bevraging Google op internet.
Ik doe u 2 voorstellen:
1. U betaalt mij € 78,20 per direct terug op gironummer 5457383.
2. Of u komt u verplichting na en houdt (onterecht, maar ok) € 25, 00 af van het bedrag wat ik nog van u tegoed heb.
(Heb ik nog niet eens mijn kosten terug welke ik voor u aan het maken ben)
Mocht ik binnen 14 dagen dit bedrag, wat ik nog van u tegoed heb, ontvangen hebben annuleer ik de juridische weg welke ik tegen uw bedrijf aan het opstarten ben.
Hoi subcop. Ik weet niet of je op een ander forum ook onder een andere naam staat, maar ik wil je vragen om ook een mail te sturen naar stichting de ombudsman. Wij zijn er met een groep anderen gedupeerden van eurotv mee bezig om samen met de ombudsman te kijken wat voor stappen we kunnen ondernemen. Samen sta je sterker dan alleen en ook met een evt. rechtzaak kan je met ze allen meer doen dan alleen. Misschien dat we ooit ons geld terug krijgen en als dat lukt zijn ook jouw gegevens bekent bij de ombudsman. Bedankt in ieder geval voor je medewerking, en succes verder.
Waarschuwing!!! Eurotv zend weer uit via net 5. Koop er niks, want de voorwaarden zijn niet goed geld terug, maar naar je geld kan je fluiten, of ze halen het geld van je rekening af en je krijgt het bestelde nooit!!! Dus niets bestellen daar. Ben je toch gedupeerd door eurotv schrijf dan naar stichting de ombudsman, die zijn met de zaak bezig.
Ik snap werkelijk niet dat iemand nog gelooft in de producten van die telsell programma's na al de ophef die er al geweest is over die rommel (de biostabiel 2000 bijvoorbeeld). Als het nu echt zo zou zijn dat mensen die al 20 jaar roken zo maar kunnen stoppen, zoals beweerd wordt in de commercial, dan zou dit product toch ook in de medische wereld gebruikt worden, en zou het veel breder verkrijgbaar zijn dan via TV. Dan zou de regering de anti-rook campagne meteen kunnen stoppen want dan zou de oplossing gevonden zijn. Met een beetje logisch denken zie je zo dat al die filmpjes de grootste onzin zijn.