Pagina 1 van 1

Geen bril ontvangen van Specsavers

Geplaatst: 17 nov 2017 10:48
door beleid
Specsavers zou mij maandag 13 november een bril leveren. Nou, dus NIET! Wanneer wel, dat weet "men "
niet.
Ga je opbellen, kom je terecht bij een callcenter; dat beloofd dat het filiaal zal terugbellen, maar ook
dat gebeurt niet.
Specsavers is dus gewoon een heel slechte opticien.

Re: Geen bril ontvangen van Specsavers

Geplaatst: 17 nov 2017 11:39
door mahadma
Als alle winkels die iets niet op tijd kunnen leveren, al willen ze, slecht zijn, zult u nog vaak uw neus stoten.
O ja, hoe lang heeft u uw vorige bril op uw neus gehad?

Re: Geen bril ontvangen van Specsavers

Geplaatst: 17 nov 2017 13:01
door webshopeigenaar14
beleid schreef:Specsavers zou mij maandag 13 november een bril leveren. Nou, dus NIET!
Specsavers is dus gewoon een heel slechte opticien.
Uhm, nee. Hun kunde als opticien staat volledig los van het wel of niet op tijd leveren.
Beter zou zijn: specsavers is dus gewoon een hele slechte planner. Of, specsavers is dus gewoon te laat (stamp 3x hard op de grond om dit extra drama mee te geven)

Re: Geen bril ontvangen van Specsavers

Geplaatst: 17 nov 2017 13:37
door grun
webshopeigenaar14 schreef:Uhm, nee. Hun kunde als opticien staat volledig los van het wel of niet op tijd leveren.
Inderdaad. Wellicht is er verbetering mogelijk in het logistieke proces, het zegt niks over de kwaliteit van de bril.