Expedia betaalt niet terug of te laat
Geplaatst: 20 nov 2017 08:54
Klacht over Expedia.
Begin november 2017 heb ik een hotel geboekt via Expedia voor mijn "break" in Curacao. Maar dezelfde dag nog kreeg ik een prive aanbod om daar te verblijven dus gelijk de boeking geannuleerd. Dit kon 100% kosteloos en zou dan gerestuteerd worden.
Direct ook gebeld hoe e.e.a. geregeld moest worden. Alles volgens hun voorwaarden opgevolgt en men zou mij het geld terug boeken.
Vervogens blijkt al vrij snel dat terug boeken op mijn rekening niet binnen enkle dagen zou kunnen omdat ze geen credit card gegevens hebben van mij.
Ik heb alle gevraagde gegevens opgestuurd MAAR.....het probleem zit hem dus in het creditCard verhaal.
Ik heb GEEN CC en gewoon betaald via mijn Rabopas met Ideal. Maar dan komt het.... Ze moeten dan blijkbaar handmatig het geld, in mijn geval iets van € 300,--, terug gaan storten.
Dat kon wel eens 2 weken duren!!
Nou veel mails heen en weer gestuurd omdat ze maar bleven aangeven wat zijn uw CC gegevens. En dan begint het bloed al aardig te koken. Ook een duur telefoontje naar Expedia gedaan vanaf Curacoa want ik zat al over de twee weken, 11 mails en diverse telefoontjes verder, maar nog altijd GEEN geld binnen op mijn rekening.
Gsteren, zondag 19 november weer gebeld. Ik was idd BOOS aan de telefoon maar bleef wel correct. Ik heb niemand de huid volgescholden maar uiteraard was ik wel zeer dwingend. Waarom...?? omdat ik dus WEER een mail kreeg dat ze blijkbaar 2x hebben willen overschrijven en dat het van hun kant fout was gegaan en dus niet gelukt. En weer..... ja weer wordt er gevraagd voor mijn gegevens en geduld.
De medewerkster die zich persoonlijk aangevallen voelde vertelde mij, ik heb uw gegevens naar ons hoofdkantoor gestuurd en daar wordt het verder opgepakt. Ik zei, nou geef me maar dat nummer bel ik zelf ook nog even met het hoofdkantoor. Nou dat kreeg ik niet want dat zou ze niet hebben.
Ja sorry maar dan zakt bij mij toch echt de broek af. Je werkt voor Expedia en je weet niet het telefoon nummer van je eigen hoofdkantoor.
Wat ik terug vindt zit dat gewoon in Amsterdam en zie ook een telefoon nummer staan.
Ik voelde me dus behoorlijk in de **** genomen en de dame zei alleen maar meneer doe eens rustig, ik laat me niet zo behandelen enz....
Nou ik was gewoon correct hoor maar wel duidelijk. i quote " kom op heej je weet heust wel het nummer van je eigen hoofdkantoor, doe nou eens normaal en eerlijk tegen mij".
Dus weer een mail eruit gedaan en ja nu idd ook op het social media platform maar wat open berichten gedeeld. Ben er zo klaar mee.
Moet ik er dan echt een advocaat op zetten?!
Kom op Expedia.....als jullie dit toevallig mee lezen. Neem je verantwoordelijkheid. Niet alleen naar mij maar lees wel meer problemen met betalingen naar en van jullie.
Begin november 2017 heb ik een hotel geboekt via Expedia voor mijn "break" in Curacao. Maar dezelfde dag nog kreeg ik een prive aanbod om daar te verblijven dus gelijk de boeking geannuleerd. Dit kon 100% kosteloos en zou dan gerestuteerd worden.
Direct ook gebeld hoe e.e.a. geregeld moest worden. Alles volgens hun voorwaarden opgevolgt en men zou mij het geld terug boeken.
Vervogens blijkt al vrij snel dat terug boeken op mijn rekening niet binnen enkle dagen zou kunnen omdat ze geen credit card gegevens hebben van mij.
Ik heb alle gevraagde gegevens opgestuurd MAAR.....het probleem zit hem dus in het creditCard verhaal.
Ik heb GEEN CC en gewoon betaald via mijn Rabopas met Ideal. Maar dan komt het.... Ze moeten dan blijkbaar handmatig het geld, in mijn geval iets van € 300,--, terug gaan storten.
Dat kon wel eens 2 weken duren!!
Nou veel mails heen en weer gestuurd omdat ze maar bleven aangeven wat zijn uw CC gegevens. En dan begint het bloed al aardig te koken. Ook een duur telefoontje naar Expedia gedaan vanaf Curacoa want ik zat al over de twee weken, 11 mails en diverse telefoontjes verder, maar nog altijd GEEN geld binnen op mijn rekening.
Gsteren, zondag 19 november weer gebeld. Ik was idd BOOS aan de telefoon maar bleef wel correct. Ik heb niemand de huid volgescholden maar uiteraard was ik wel zeer dwingend. Waarom...?? omdat ik dus WEER een mail kreeg dat ze blijkbaar 2x hebben willen overschrijven en dat het van hun kant fout was gegaan en dus niet gelukt. En weer..... ja weer wordt er gevraagd voor mijn gegevens en geduld.
De medewerkster die zich persoonlijk aangevallen voelde vertelde mij, ik heb uw gegevens naar ons hoofdkantoor gestuurd en daar wordt het verder opgepakt. Ik zei, nou geef me maar dat nummer bel ik zelf ook nog even met het hoofdkantoor. Nou dat kreeg ik niet want dat zou ze niet hebben.
Ja sorry maar dan zakt bij mij toch echt de broek af. Je werkt voor Expedia en je weet niet het telefoon nummer van je eigen hoofdkantoor.
Wat ik terug vindt zit dat gewoon in Amsterdam en zie ook een telefoon nummer staan.
Ik voelde me dus behoorlijk in de **** genomen en de dame zei alleen maar meneer doe eens rustig, ik laat me niet zo behandelen enz....
Nou ik was gewoon correct hoor maar wel duidelijk. i quote " kom op heej je weet heust wel het nummer van je eigen hoofdkantoor, doe nou eens normaal en eerlijk tegen mij".
Dus weer een mail eruit gedaan en ja nu idd ook op het social media platform maar wat open berichten gedeeld. Ben er zo klaar mee.
Moet ik er dan echt een advocaat op zetten?!
Kom op Expedia.....als jullie dit toevallig mee lezen. Neem je verantwoordelijkheid. Niet alleen naar mij maar lees wel meer problemen met betalingen naar en van jullie.