Pagina 1 van 1
Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 22 nov 2017 17:42
door ErikvanEijnsbergen
Ik heb mijn Vodafoon abonement overgezet naar een nieuwe provider, hierdoor vervallen al je extra's bij natuurlijk Vodafoon en Ziggo.
Brief gekregen van Ziggo over dit onderwerp, ze geven aan:
Je krijgt het Ziggo Safe Online XL beveiligingspakket voor twintig apparaten niet langer gratis.
Maar je wilt toch veilig internetten.
Ziggo Safe Online XL blijft daarom onderdeel van je abonnement.
Zo blijven je apparaten beschermd.
Deze maand betaal je nog niets, daarna €6,95 per maand.
Wil je dat nou niet? Zeg dan op bij Ziggo.
Goed om te weten: je houdt altijd gratis beveiliging voor een apparaat met Ziggo Safe Online, ook als je opzegt.
Maar je andere apparaten zijn dan niet meer beveiligd.
Heb Ziggo Safe Online nog nooit gebruikt!!!
Direct 1200 gebeld om op te zeggen, maar helaas dat gaat nu nog niet dan moet je volgende maand nogmaals bellen???????
Is dit van de zotte of niet.????
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 04 dec 2017 02:41
door Speedy123
Ja dit is van de zotte en klopt ook niet. Bellen met Ziggo is niet aan te raden, de kwaliteit van hun medewerkers laat ernstig te wensen over (eigen ervaring, voor het kabeltje dat ontbrak in het Horizon installatie pakket van mijn moeder, hebben we al vier keer moeten bellen en elke keer ontvangen we het verkeerde kabeltje. Hun medewerkers snappen niet dat de oude kabeltjes in een voormalig Ziggo gebied niet passen op de nieuwe UPC splitter).
Je kan ze beter mailen en per direct het beveiligings pakket opzeggen en aangeven dat je nimmer hun extra beveilinginspakket hebt willen hebben. Een maand wachten is echt af te raden, volgende maand zeggen ze ineens dat je een maand opzegtermijn hebt.
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 04 dec 2017 03:01
door tuinhobbyist59
Ik heb nooit problemen met Ziggo en ik ben toch al heel lang klant bij deze, de mensen aan de telefoon helpen mij ook keurig, heb ik een storing dan wordt dit netjes opgelost.
Er zal wel meer aan de hand zijn, dan wat er in deze bief staat.
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 04 dec 2017 03:02
door Speedy123
tuinhobbyist59 schreef:Ik heb nooit problemen met Ziggo en ik ben toch al heel lang klant bij deze, de mensen aan de telefoon helpen mij ook keurig, heb ik een storing dan wordt dit netjes opgelost.
Er zal wel meer aan de hand zijn, dan wat er in deze bief staat.
Bent u een voormalig UPC klant of zit u in een Ziggo gebied? Mijn persoonlijke ervaring met de klantenservice van Ziggo is toch heel anders dan de uwe. Want na vier telefoontjes is het probleem nog steeds niet opgelost.
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 05 dec 2017 09:01
door Dieke83
Speedy123 schreef:tuinhobbyist59 schreef:Ik heb nooit problemen met Ziggo en ik ben toch al heel lang klant bij deze, de mensen aan de telefoon helpen mij ook keurig, heb ik een storing dan wordt dit netjes opgelost.
Er zal wel meer aan de hand zijn, dan wat er in deze bief staat.
Bent u een voormalig UPC klant of zit u in een Ziggo gebied? Mijn persoonlijke ervaring met de klantenservice van Ziggo is toch heel anders dan de uwe. Want na vier telefoontjes is het probleem nog steeds niet opgelost.
Dat is bij 9/10 providers hetzelfde mijn vader zit bij KPN en heeft ook tig keer moeten bellen voor een kabeltje de kennis ontbreekt vaak.
Zelf zit ik ook bij Ziggo de service is soms goed soms slecht ligt er maar net aan wie je aan de lijn krijgt
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 07 dec 2017 02:21
door tuinhobbyist59
Klopt inderdaad, ligt er aan wie je aan de telefoon krijg, de enen is heel meegaand en de andere probeerd je af te schepen met iets waar ik niets aan heb, dan wacht ik gewoon poosje en bel dan weer. Dan word het vaal opgelost.
Ik ben een Ziggo, of zoals het vroeger heette Casema.
Met UPC heb ik geen ervaring
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 11 dec 2017 16:10
door pierrele
Ziggo klantenservice is verre van meewerkend.
Ik heb mijn Ziggo abonnement opgezegd per 12 juli dit jaar, naar aanleiding van jarenlange problemen met het all-in-pakket.
Veel storingen en soms dagenlang aaneengesloten geen internet/telefoon en tv.
Vanaf het begin, juni/juli 2015 gevraagd de bekabeling te testen in de straat, vanwege wegwerkzaamheden, echter Ziggo reageert hier niet op.
Servicedesk Ziggo legt de schuld terug bij mij, slechte bekabeling binnenhuis. Wel stuurt men mij een nieuwe router om het probleem op te lossen.
Uiteraard was dit niet de oplossing, dus weer bellen.
Tot vijf maal toe heeft men mij nieuwe routers gestuurd, zelfs meerdere malen een monteur, die het euvel wel even kon oplossen.
Maar niets hielp en de storingen bleven aanhouden.
Dan maar per mail reageren naar de klantenservice, maar ook deze reageren niet op mijn eerste mail.
Pas na meerdere mails was Ziggo bereid om de bekabeling in de straat te testen en jawel hoor, daar lag het probleem.
Gezien deze superslechte service het abonnement per juli opgezegd.
Maar helaas, deze superservice van Ziggo blijft onverminderd doorgaan en het teveel betaalde op de afrekening moet ik nu, vijf maanden later nog steeds ontvangen.
Bellen help niet, men heeft honderdduizend smoezen, maar afrekenen doet men niet.
Mijn nieuwe provider doet het prima.
Re: Vodafone Ziggo Safe Online XL
Geplaatst: 11 dec 2017 17:30
door olaf79
pierrele schreef:Ziggo klantenservice is verre van meewerkend.
Ik heb mijn Ziggo abonnement opgezegd per 12 juli dit jaar, naar aanleiding van jarenlange problemen met het all-in-pakket.
Veel storingen en soms dagenlang aaneengesloten geen internet/telefoon en tv.
Vanaf het begin, juni/juli 2015 gevraagd de bekabeling te testen in de straat, vanwege wegwerkzaamheden, echter Ziggo reageert hier niet op.
Servicedesk Ziggo legt de schuld terug bij mij, slechte bekabeling binnenhuis. Wel stuurt men mij een nieuwe router om het probleem op te lossen.
Uiteraard was dit niet de oplossing, dus weer bellen.
Tot vijf maal toe heeft men mij nieuwe routers gestuurd, zelfs meerdere malen een monteur, die het euvel wel even kon oplossen.
Maar niets hielp en de storingen bleven aanhouden.
Dan maar per mail reageren naar de klantenservice, maar ook deze reageren niet op mijn eerste mail.
Pas na meerdere mails was Ziggo bereid om de bekabeling in de straat te testen en jawel hoor, daar lag het probleem.
Gezien deze superslechte service het abonnement per juli opgezegd.
Maar helaas, deze superservice van Ziggo blijft onverminderd doorgaan en het teveel betaalde op de afrekening moet ik nu, vijf maanden later nog steeds ontvangen.
Bellen help niet, men heeft honderdduizend smoezen, maar afrekenen doet men niet.
Mijn nieuwe provider doet het prima.
Je kaapt het topic van een ander. Als ze niet betalen, gewoon incassobureau inschakelen.