Klacht over Scheidegger opleidingen
Geplaatst: 24 nov 2017 12:19
Ik heb vorige jaar ingeschreven voor een klassikale opleiding van Scheidegger bij mij thuis in de buurt (20 km). Als snel bleek dat Scheidegger deze belofte niet waar kan maken vanwege een gebrek aan inschrijvingen. Aangezien ik toch mijn opleiding klassikaal wilde volgen ben ik verder moeten reizen (100 km enkel). Na deze niet afgesproken ervaring werd de volgende module nog verder gegeven (200 km enkel) en daarna nog verder (250 km enkel). Als klap op de vuurpijl worden er nu helemaal geen klassikale lessen meer gegeven, er zijn te weinig deelnemers!! Niet gek als er op deze manier met deelnemers wordt omgegaan, mensen haken af of kiezen voor E-learning. Dit is mij nu ook aangeboden en dit wil ik dus eigenlijk niet, het wordt me min of meer door de strot geduwd. In onze module zijn er nu een 5 tal studenten waarvan ik weet dat ze klassikaal les wensen maar Scheidegger geeft geen gehoor en blijft bij hun standpunt. Financiële tegemoetkoming op het feit dat ze besparen is er niet, over mijn onvoorziene reiskosten heb ik het dan nog niet eens. Ik heb bij inschrijving lang getwijfeld, in april 2016 ging het ook in de buurt niet door. Ik heb daarom tot september 2016 gewacht om dat er dan meer kans in de buurt zou zijn. Opleiding was toen wel ineens € 600 duurder geworden. Naast mijn teleurstelling bij het inschrijven zijn er alleen maar meer klachten bijgekomen.
Als je de klacht telefonisch meld is er bij de medewerkers altijd begrip en bieden ze uitstel aan. Ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn diploma, volg deze opleiding toch niet voor niks?
Als je de klacht telefonisch meld is er bij de medewerkers altijd begrip en bieden ze uitstel aan. Ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn diploma, volg deze opleiding toch niet voor niks?