LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nalatigheid ABN AMRO bank

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
kevindevries

Nalatigheid ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door kevindevries »

Geachte heer/mevrouw,

ABN AMRO
9-november.!
Ik ben een zelfstandige ondernemer en leg tuinen aan bij mensen. Mijn klanten zorgdragen ervoor dat mijn gelden voor einde project op mijn rekening zijn bijgeschreven. Zo ook Mevrouw waar ik de klus aan het maken ben. Op deze donderdag wordt er een internet transactie ABN AMRO ( € ruim 6000,-) gedaan naar mijn rekening. Deze wordt op Maandag 13 November er af geschreven.

Op dinsdag 14 November doet mevrouw haar restant ( €ruim 3000,-) overboeken en deze wordt nog dezelfde dag afgeschreven.

Op donderdag 16 November geef ik aan de klant aan dat de gelden niet op mijn rekening (rabobank) staan. Dmv vreemde bank zou dit wat vertraging op kunnen lopen maar toch dacht ik, even aangeven.

Op vrijdag 17 November gaat Mevrouw naar Abn Amro en geeft het probleem aan bij de bank. Deze maakt een dossier op en geeft aan haar klant aan dit met spoed op te lossen en dat vanuit haar kant de transactie klopt, tegen rekening ook klopt en dat de fout bij de ABN AMRO bank ligt.!!

Wij in de veronderstelling dat deze bank alles in het werk gaat stellen om dit te verhelpen om zo het beste voor haar klanten maar ook naar de begunstigde toe. Dit is helaas niet het geval!