| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energieadviseur die belt op mijn werkmobiel
-
markcbouwmeester
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 nov 2017 12:24
Energieadviseur die belt op mijn werkmobiel
Ik werd zojuist op mijn mobiele nummer gebeld door een "energie adviseur" of ik mijn meterstanden door wilde geven, want "veel mensen zitten bij de verkeerde energie". Ik vond dit al vaag dat ik op mijn werk mobiel werd gebeld betreffende mijn energie thuis. De vriendelijke, met zwaar accent sprekende, mevrouw, wilde de meterstanden weten om te kijken of ik te veel voor mijn energie betaal. Ze ging "acht honderd duizend consumenten bellen"..... Overigens ga ik per 1 dec switchen, misschien dat dat iets getriggerd heeft. Maar hier hoef ik toch niet op in te gaan? En het is toch telefoonmarketing, heb ik het idee. Terwijl ik in het belmeniet register energiebedrijven heb geweigerd. Misschien dat meer mensen gebeld gaan worden....
-
Ridder777
Re: Energieadviseur die belt op mijn werkmobiel
Ik werd van de week ook gebeld met een heel vreemd verhaal.
Ze kreeg info door dat wij te veel betalen, ik zeg dat is een kamer woning ik betaal 450 per maand inc. gas en water en licht.
Ze zegt prima ik bel je huisbaas.
Ze kreeg info door dat wij te veel betalen, ik zeg dat is een kamer woning ik betaal 450 per maand inc. gas en water en licht.
Ze zegt prima ik bel je huisbaas.
Re: Energieadviseur die belt op mijn werkmobiel
U hoeft niets, u moet niets en met een vriendelijk "Nee, dank u wel" kunt u het gesprek zeer snel tot een einde brengen (afbreken).markcbouwmeester schreef:Ik werd zojuist op mijn mobiele nummer gebeld door een "energie adviseur" of ik mijn meterstanden door wilde geven, want "veel mensen zitten bij de verkeerde energie". Ik vond dit al vaag dat ik op mijn werk mobiel werd gebeld betreffende mijn energie thuis. De vriendelijke, met zwaar accent sprekende, mevrouw, wilde de meterstanden weten om te kijken of ik te veel voor mijn energie betaal. Ze ging "acht honderd duizend consumenten bellen"..... Overigens ga ik per 1 dec switchen, misschien dat dat iets getriggerd heeft. Maar hier hoef ik toch niet op in te gaan? En het is toch telefoonmarketing, heb ik het idee. Terwijl ik in het belmeniet register energiebedrijven heb geweigerd. Misschien dat meer mensen gebeld gaan worden....
Re: Energieadviseur die belt op mijn werkmobiel
@Ridder777,Ridder777 schreef:Ik werd van de week ook gebeld met een heel vreemd verhaal.
Ze kreeg info door dat wij te veel betalen, ik zeg dat is een kamer woning ik betaal 450 per maand inc. gas en water en licht.
Ze zegt prima ik bel je huisbaas.
Houdt u a.u.b. eens op met die onzinverhalen, u kunt uw tijd beter besteden aan uw studie 'boekhouden voor beginners" .
